Skocz do zawartości
Gość krzysieksa

Korozja w 3B i 3BG - czy występuje??

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak piszą koledzy w sedanie rdza może pojawić się przede wszystkim w autach kolizyjnych natomiast

też tak myślałem, ale lata robią swoje i mam początki korozji lewy przedni oraz tylny błotnik, widać małe bąble na rancie błotników, winne są nadkola, gdzie zbiera się cały syf i zaczęło wychodzić.

cóż na wiosnę zeszlifuję te bąble do czystej blachy, a następnie cały etap malowania począwszy od gruntu po klar.

 

przy okazji zdejmowania nadkoli jakoś dodatkowo zakonserwuje blachę, bo z tego co patrzałem żadnej dodatkowej ochrony nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
też tak myślałem, ale lata robią swoje i mam początki korozji lewy przedni oraz tylny błotnik, widać małe bąble na rancie błotników, winne są nadkola, gdzie zbiera się cały syf i zaczęło wychodzić.

cóż na wiosnę zeszlifuję te bąble do czystej blachy, a następnie cały etap malowania począwszy od gruntu po klar.

 

przy okazji zdejmowania nadkoli jakoś dodatkowo zakonserwuje blachę, bo z tego co patrzałem żadnej dodatkowej ochrony nie ma.

 

Jeżeli ci się pojawiły bąble na środku rantu przedniego nadkola to prawdopodobnie winna jest taka gąbka założona od wewnątrz (nie wiem po co). Ona ma styk z wewnętrzną stroną rantu i w tym miejscu trzyma wilgoć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie jeszcze na zagieciu bach w przy reflektorach... :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podnieś listwy na dachu tam też woda sie utrzymuje dość długo umnie wyskoczyły tam parchy katastrofa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
eżeli ci się pojawiły bąble na środku rantu przedniego nadkola to prawdopodobnie winna jest taka gąbka założona od wewnątrz (nie wiem po co). Ona ma styk z wewnętrzną stroną rantu i w tym miejscu trzyma wilgoć
podnieś listwy na dachu tam też woda sie utrzymuje dość długo umnie wyskoczyły tam parchy katastrofa
Sprawdźcie jeszcze na zagieciu bach w przy reflektorach...

 

Lepiej moze szczegołowo nie ogladać ;) ...bo sie okaze za calego paska rdza wp...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe moze nie ale umnie korozja sie pojawia a passata od nowosci posiadam katastrofffa :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 12 latach jedynie rdza uwidacznia się pod listwą zgarniającą pod szybą kierowcy,co uznać można za spory sukces...:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie rdza wychodzi na klapie pod uszczelką tylnej szyby, więcej oznak nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pocieszenie powiem wam że nie jest tak źle wiadomo auto nie nowe ale nawet koledzy co mają passaty B6 skarżą sie na korozje , na innych forach nawet piszą ze mercedesy gniją (to sam juz widziałem jak mercedesa w super stanie brało przy nadkolu) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PASSAT B5 1,9 tdi, 1997 jak dotychczas bez śladów rdzy , auto garażowane. Nic tylko chwalić ocynk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukajac Passata i przegladajac rozne auta zauwazylem takie miejsca korozji:

- rejon zgarniaczy wody na dachu pod listwami ozdobnymi,

- tylnie klapy w kombikach,

- pod listwami na drzwiach,

- maska przednia od dolu miejsca laczen klap w rejonie "czubka" maski,

Ogolnie miejsca tam gdzie lata zbiera sie brud, sól, chemia itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie ma kolega racje, mi np. korozja zrobila sie tu a auto bezwypadkowe

rdza 1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam umnie tez w tym miejscu była korozja od strony kierowcy było tak jak u ciebie a od strony pasażera dwa małe bąble ale wyczyściłem to to gołej blachy zakupiłem Cynk w spreju pomalowałem a na to czarny sprey i do dziś nic nie wyłazi .W czerwcu auto idzie do lakiernika na malowanie dachu i tych drzwi poniewaz umnie musi byc wszystko piko belo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

bylby kolega uprzejmy moze byc na PW i opisal jak to usunac i zamalowac?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Do kolegi ITOR tak wygląda to co zrobiłem nie jakos specialnie ale lepsze to niz widziec podczas każdego otwierania drzwi bąble z rdzą :)

 

df4e7f3ba1fd1f43med.jpg

 

14c9d11990638086med.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WItam Kolegow!

Zauwazylem u siebie rdze na klapie bagaznika.

Gdzies przeczytalem ze pasek ma 12lat gwarancji na blache. Czy vw powinien mi wymienic ta klape czy przemalowac w ramach gwarancji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jestem pewien ale chyba musisz miec auto przez te 12 lat servisowane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tylna klapa sedan okolice podswietlenia tablicy rej i na razie tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc temu nabyłem passata B5 03r ,podczas woskowania znalazłem parchle pod mocowaniami relinów w 4 na 6 ,na krańcach relinów(chrom),na przednich błotnich a dokładnie na samych rantach ,jakieś drobne niedoskonałości są też powyżej naklejki na tylnych błotnikach.Tylna klapa o dziwo wyglada zdrowo ,nad przednią szybą też nie wiele się dzieje .Chyba upiję się ze szczęścia ,że tak zdrowy pasek mi się trafił...ogólnie porażka a nie ocynk

 

wcześniej jeżdziłem dwa lata audi c4 z 95 1.9 tdi i sprzedałem je tylko dlatego ,że znalałem małego parchla na przednim słupku pod uszelką...przed audi miałem vectre 96 i ruda pojawiała się tylko w miejscach obitych przez kamienie,raz na miesiac robiłem zaprawki i auto wyglądało jak nowe a koło ocynku nawet nie stało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie rdzewieje maska ale od wewnątrz na zgrzewie przez całą szerokość maski [od strony szyby] trochę to dziwne że od wewnątrz jest rdza dodam jeszcze że rdza pojawiła się na narożnikach maski jutro zrobię fotki, a może maska była wymieniana na jakiś zamiennik można to jakoś sprawdzić?Passat taki jak w podpisie.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności