Robert_78 Zgłoś #1 Napisano 4 Maja 2008 Witam wszystkich. Mam Passata B5 2.5 V6 automat i jest z nim problem. Przy odpaleniu wchodzi od razu w tryb awaryjny. Maksymalna prędkość to góra 80 km strasznie wolno się rozpedza. nie moge go wkręcic na wysokie obroty jedynie do 3000. Był podłączony pod komputer i wykazało cztery błędy 550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku 1318 Sterownik w pompie wtryskowej - J399 18265 ERROR MESSAGE FROM ECU P1857-35-10 1044 ???? Szukałem troszkę o tym na forum ale nic konkretnego nie znalazłem. Jak to sprawdzić i rozwiązać problem?. POMOCY:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 4 Maja 2008 1044 ????[/ http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=25002&highlight=1044 Tu masz opisane jak pozbyc sie jednego z bledow. 18265 ERROR MESSAGE FROM ECU P1857-35-10 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=11724&highlight=18265 1318 Sterownik w pompie wtryskowej - J399 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15686&highlight=1318 550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1960&highlight=550 Jak dla mnie to, to powinno wyjasnic sprawe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_78 Zgłoś #3 Napisano 4 Maja 2008 Witam wszystkich. Mam Passata B5 2.5 V6 automat i jest z nim problem. Przy odpaleniu wchodzi od razu w tryb awaryjny. Maksymalna prędkość to góra 80 km strasznie wolno się rozpędzą. nie mogę go wkręcić na wysokie obroty jedynie do 3000. Był podłączony pod komputer i wykazało cztery błędy: 550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku 1318 Sterownik w pompie wtryskowej - J399 18265 ERROR MESSAGE FROM ECU P1857-35-10 1044 ????? Szukałem troszkę o tym na forum ale nic konkretnego nie znalazłem. Jak to sprawdzić i rozwiązać problem?. A może ktoś mi poleci dobrego mechanika w Bydgoszczy który by się tego podjął. Ja zbytnio się na tym nie znam i dla mnie to czarna magia. a tym bardziej w takim silniku. POMOCY. Z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 4 Maja 2008 00550 - regulacja początku wtrysku - różnica w regulacji. - uszkodzony zawór N108 początku wtrysku - uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy - nieprawidłowe doprowadzenie paliwa lub mała ilość paliwa - powietrze w ukł. zasilania paliwem - przestawiony poczatek wtrysku Możliwe sposoby usunięcia usterki: - sprawdż działanie zaworu N108, czujnika G80 - wyregulować początek wtrysku - zapchany filtr paliwa lub przewód paliwowy 01044 - błędne kodowanie komputera sterujacego silnika (bądz uszkodzenie) 01318 - komputer J399 sterujacy przekaźnikiem pompy paliwa - brak komunikacji. * - usterka w przewodach Taki opis może być? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #5 Napisano 4 Maja 2008 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=26550 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość se_bek Zgłoś #6 Napisano 6 Maja 2008 18265 ERROR MESSAGE FROM ECU P1857-35-10 co dokładnie ten błąd oznacza? mam go rownolegle z błedem numer 16955 (silnik 2,5 TDi automat) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #7 Napisano 9 Kwietnia 2009 koledzy błąd 00550. Silnik 2,5 TDi 150KM Brak możliwości wkręcenia go powyżej 3000 obrotów. Wielka kupa dymu z tyłu.. Na początku jak się rozgrzał to się poprawiało.. a teraz już nie.. Dodatkowe błędy 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1 38-00 - Output won't Switch or Short to B+ 00523 - Intake Air Temp Sensor (G42) 30-00 - Open or Short to B+ Może ktoś pomoże...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pevo Zgłoś #8 Napisano 29 Listopada 2009 (edytowane) podlaczam sie pod ten problem, mam identyczne objawy, czy ktos z kolegow powyzej , rozwiazal ten problem? Edytowane 29 Listopada 2009 przez Pevo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość miko13ko Zgłoś #9 Napisano 6 Kwietnia 2010 Witam,dołączam do tematu i prosze o pomoc, mam ten sam problem, passat 2.5 tdi 99r ale u mnie tylko błąd 550, zły kąt wtrysku, ustawiałem go juz na różne sposoby i dalej to samo, po saksowaniu bład po jakims czasie powraca,czujnik wzniosu iglicy sprawdzony, ma 125 om wiec ok, filtr wymieniony,układ odpowietrzony,palii od dotyku jednak bład powraca i silnik + skrzynia przechodzi w tryb awaryjny,co mam jescze zrobić ?? i jakie powinny być dokładnie wartości kąta wtrysku, czy okolice 1.6* BTDC to ok czy powinno być ATDC ? i czy można jakos sprawdzic nastawnik kąta wtrysku przy pomocy vag-a lub inny ciekawy sposób ? Prosze o komentarz, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robert777 Zgłoś #10 Napisano 25 Lipca 2010 Cześć mam problem wymieniałem pompę wtryskową i zdjąłem koło zębate nie zaznaczyłem jego pozycji wzgledem wałka pompy . Założyłem na oko i wyskakuje błąd 00550 silnik słabo odpala i jest w trybie awaryjnym. Jak to dobrze ustawić??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #11 Napisano 25 Lipca 2010 Cześć mam problem wymieniałem pompę wtryskową i zdjąłem koło zębate nie zaznaczyłem jego pozycji wzgledem wałka pompy . Założyłem na oko i wyskakuje błąd 00550 silnik słabo odpala i jest w trybie awaryjnym. Jak to dobrze ustawić??? a wałek i koło nie posiadają znaków ustawczych fabrycznie wybitych ---------- Post added at 13:45 ---------- Previous post was at 13:43 ---------- Witam,dołączam do tematu i prosze o pomoc, mam ten sam problem, passat 2.5 tdi 99r ale u mnie tylko błąd 550, zły kąt wtrysku, ustawiałem go juz na różne sposoby i dalej to samo, po saksowaniu bład po jakims czasie powraca,czujnik wzniosu iglicy sprawdzony, ma 125 om wiec ok, filtr wymieniony,układ odpowietrzony,palii od dotyku jednak bład powraca i silnik + skrzynia przechodzi w tryb awaryjny,co mam jescze zrobić ?? i jakie powinny być dokładnie wartości kąta wtrysku, czy okolice 1.6* BTDC to ok czy powinno być ATDC ? i czy można jakos sprawdzic nastawnik kąta wtrysku przy pomocy vag-a lub inny ciekawy sposób ?Prosze o komentarz, a sprawdziłeś przewody do czujnika wtyczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin1234 Zgłoś #12 Napisano 5 Września 2010 1318 Sterownik w pompie wtryskowej - J399 Koledzy a co powiecie na temat tego błędu ? Jest on sporadyczny ale zaczyna wyskakiwać coraz częściej a auto coraz więcej pali a nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #13 Napisano 6 Września 2010 Problem dotyczy pewnie 2.5 TDI, a dokładniej nastawnika pompy wtryskowej (umiera). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeon53 Zgłoś #14 Napisano 29 Października 2010 Witam ja mianowicie mam podobny problem tylko w silniku mam błąd 1044 mruga świeca żarowa i nie ma mocy prosze pomóżcie pasat 2.5 tdi automat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #15 Napisano 29 Października 2010 1044 źle zakodowany sterownik.być może, że trzeba tylko przekodować, ale nie wykluczone, że uszkodzony zrób autoscan i sprawdź wszystkie błędy i miejsca, w których występują, mam tu na myśli szczególnie gateway. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c!nek Zgłoś #16 Napisano 4 Listopada 2010 Hejo Na wstępie się przywitam gdyż zostałem posiadaczem Passata 2.5 v6 TDI automat Niestety pojawił się problem po kilku dniach a dotyczy on , że włączył się tryby awaryjny skrzyni. W chwili obecnej jest , że mogę poruszać się na jedynce (dalej nie próbowałem) a jak wrzucam R to jest mocne szarpnięcie Po podpięciu kompa pokazuje błąd 18265. Czytając posty i tematy nie znalazłem żadnej konkretnej odpowiedzi co to za błąd. ( Niemieckiego niestety nie znam) Z mojego dochodzenia wynika , że skrzynia tak jakby nie dostawała wiadomości od silnika ( jeśli się mylę proszę mnie poprawić ) Moja prośba polega na tym za co mam się zabrać , od czego zacząć sprawdzać , przeczyszczać lub po prostu przygotować się na wydatki Oraz kolejne pytanko, troszkę może być głupie, ale to mój pierwszy automat i nie miałem styczności z tym otoczeniem więc proszę o wyrozumiałość i bez głupich tekstów.:ziew Czy mogę holować automata jak jest zgaszony silnik na pozycji N oraz jak jest zapalony silnik i również jest na pozycji N ? Ta druga wersja jest jak dla mnie bardziej realna... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeon53 Zgłoś #17 Napisano 7 Listopada 2010 Witam wcześniej miałem błąd jeszcze w gateway ten sam 1044 ale zrobiłem kodowanie i nie ma teraz jest tylko w silniku . Może ma ktoś jakieś loginy do mojego paska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach