Skocz do zawartości
Robert_78

2.5 V6 Błędy 550, 1044, 1318, 18265

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.:)

Mam Passata B5 2.5 V6 automat i jest z nim problem. Przy odpaleniu wchodzi od razu w tryb awaryjny. Maksymalna prędkość to góra 80 km strasznie wolno się rozpedza. nie moge go wkręcic na wysokie obroty jedynie do 3000.

Był podłączony pod komputer i wykazało cztery błędy

550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku

1318 Sterownik w pompie wtryskowej - J399

18265 ERROR MESSAGE FROM ECU P1857-35-10

1044 ????

Szukałem troszkę o tym na forum ale nic konkretnego nie znalazłem.

Jak to sprawdzić i rozwiązać problem?. POMOCY:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1044 ????[/

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=25002&highlight=1044

 

Tu masz opisane jak pozbyc sie jednego z bledow.

 

18265 ERROR MESSAGE FROM ECU P1857-35-10

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=11724&highlight=18265

 

1318 Sterownik w pompie wtryskowej - J399

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15686&highlight=1318

 

 

550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1960&highlight=550

 

Jak dla mnie to, to powinno wyjasnic sprawe.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam Passata B5 2.5 V6 automat i jest z nim problem. Przy odpaleniu wchodzi od razu w tryb awaryjny. Maksymalna prędkość to góra 80 km strasznie wolno się rozpędzą. nie mogę go wkręcić na wysokie obroty jedynie do 3000.

Był podłączony pod komputer i wykazało cztery błędy:

 

550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku

 

1318 Sterownik w pompie wtryskowej - J399

 

18265 ERROR MESSAGE FROM ECU P1857-35-10

 

1044 ?????

 

Szukałem troszkę o tym na forum ale nic konkretnego nie znalazłem.

Jak to sprawdzić i rozwiązać problem?.

A może ktoś mi poleci dobrego mechanika w Bydgoszczy który by się tego podjął. Ja zbytnio się na tym nie znam i dla mnie to czarna magia. a tym bardziej w takim silniku. POMOCY.

Z góry dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

00550 - regulacja początku wtrysku - różnica w regulacji.

- uszkodzony zawór N108 początku wtrysku

- uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy

- nieprawidłowe doprowadzenie paliwa lub mała ilość paliwa

- powietrze w ukł. zasilania paliwem

- przestawiony poczatek wtrysku

 

Możliwe sposoby usunięcia usterki:

- sprawdż działanie zaworu N108, czujnika G80

- wyregulować początek wtrysku

- zapchany filtr paliwa lub przewód paliwowy

 

01044 - błędne kodowanie komputera sterujacego silnika (bądz uszkodzenie)

 

01318 - komputer J399 sterujacy przekaźnikiem pompy paliwa - brak komunikacji.

* - usterka w przewodach

 

Taki opis może być? :hyhy:

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość se_bek

18265 ERROR MESSAGE FROM ECU P1857-35-10

 

co dokładnie ten błąd oznacza? mam go rownolegle z błedem numer 16955

(silnik 2,5 TDi automat)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy błąd

00550. Silnik 2,5 TDi 150KM

Brak możliwości wkręcenia go powyżej 3000 obrotów.

Wielka kupa dymu z tyłu..

Na początku jak się rozgrzał to się poprawiało.. a teraz już nie..:(

 

Dodatkowe błędy

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1

38-00 - Output won't Switch or Short to B+

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

30-00 - Open or Short to B+

 

Może ktoś pomoże...??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pevo

podlaczam sie pod ten problem, mam identyczne objawy, czy ktos z kolegow powyzej , rozwiazal ten problem?

Edytowane przez Pevo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość miko13ko

Witam,dołączam do tematu i prosze o pomoc, mam ten sam problem, passat 2.5 tdi 99r ale u mnie tylko błąd 550, zły kąt wtrysku, ustawiałem go juz na różne sposoby i dalej to samo, po saksowaniu bład po jakims czasie powraca,czujnik wzniosu iglicy sprawdzony, ma 125 om wiec ok, filtr wymieniony,układ odpowietrzony,palii od dotyku jednak bład powraca i silnik + skrzynia przechodzi w tryb awaryjny,co mam jescze zrobić ?? i jakie powinny być dokładnie wartości kąta wtrysku, czy okolice 1.6* BTDC to ok czy powinno być ATDC ? i czy można jakos sprawdzic nastawnik kąta wtrysku przy pomocy vag-a lub inny ciekawy sposób ?

Prosze o komentarz,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość robert777

Cześć mam problem wymieniałem pompę wtryskową i zdjąłem koło zębate nie zaznaczyłem jego pozycji wzgledem wałka pompy . Założyłem na oko i wyskakuje błąd 00550 silnik słabo odpala i jest w trybie awaryjnym. Jak to dobrze ustawić???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć mam problem wymieniałem pompę wtryskową i zdjąłem koło zębate nie zaznaczyłem jego pozycji wzgledem wałka pompy . Założyłem na oko i wyskakuje błąd 00550 silnik słabo odpala i jest w trybie awaryjnym. Jak to dobrze ustawić???
a wałek i koło nie posiadają znaków ustawczych fabrycznie wybitych

 

---------- Post added at 13:45 ---------- Previous post was at 13:43 ----------

 

Witam,dołączam do tematu i prosze o pomoc, mam ten sam problem, passat 2.5 tdi 99r ale u mnie tylko błąd 550, zły kąt wtrysku, ustawiałem go juz na różne sposoby i dalej to samo, po saksowaniu bład po jakims czasie powraca,czujnik wzniosu iglicy sprawdzony, ma 125 om wiec ok, filtr wymieniony,układ odpowietrzony,palii od dotyku jednak bład powraca i silnik + skrzynia przechodzi w tryb awaryjny,co mam jescze zrobić ?? i jakie powinny być dokładnie wartości kąta wtrysku, czy okolice 1.6* BTDC to ok czy powinno być ATDC ? i czy można jakos sprawdzic nastawnik kąta wtrysku przy pomocy vag-a lub inny ciekawy sposób ?

Prosze o komentarz,

a sprawdziłeś przewody do czujnika wtyczki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1318 Sterownik w pompie wtryskowej - J399

 

Koledzy a co powiecie na temat tego błędu ?

 

Jest on sporadyczny ale zaczyna wyskakiwać coraz częściej a auto coraz więcej pali a nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem dotyczy pewnie 2.5 TDI, a dokładniej nastawnika pompy wtryskowej (umiera).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

ja mianowicie mam podobny problem tylko w silniku mam błąd 1044

mruga świeca żarowa i nie ma mocy prosze pomóżcie

pasat 2.5 tdi automat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1044
źle zakodowany sterownik.

być może, że trzeba tylko przekodować, ale nie wykluczone, że uszkodzony :(

zrób autoscan i sprawdź wszystkie błędy i miejsca, w których występują, mam tu na myśli szczególnie gateway.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejo

 

Na wstępie się przywitam gdyż zostałem posiadaczem Passata 2.5 v6 TDI automat :)

Niestety pojawił się problem po kilku dniach a dotyczy on , że włączył się tryby awaryjny skrzyni. W chwili obecnej jest , że mogę poruszać się na jedynce (dalej nie próbowałem) a jak wrzucam R to jest mocne szarpnięcie Po podpięciu kompa pokazuje błąd 18265.

Czytając posty i tematy nie znalazłem żadnej konkretnej odpowiedzi co to za błąd. ( Niemieckiego niestety nie znam) :taksobie

Z mojego dochodzenia wynika , że skrzynia tak jakby nie dostawała wiadomości od silnika ( jeśli się mylę proszę mnie poprawić )

 

Moja prośba polega na tym za co mam się zabrać , od czego zacząć sprawdzać , przeczyszczać lub po prostu przygotować się na wydatki :taksobie

 

Oraz kolejne pytanko, troszkę może być głupie, ale to mój pierwszy automat i nie miałem styczności z tym otoczeniem więc proszę o wyrozumiałość i bez głupich tekstów.:ziew Czy mogę holować automata jak jest zgaszony silnik na pozycji N oraz jak jest zapalony silnik i również jest na pozycji N ? Ta druga wersja jest jak dla mnie bardziej realna...

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

wcześniej miałem błąd jeszcze w gateway ten sam 1044 ale zrobiłem kodowanie i nie ma teraz jest tylko w silniku . Może ma ktoś jakieś loginy do mojego paska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności