Skocz do zawartości
Gość janek111

Czy po wymianie wahacza przedniego trzeba ustawiać zbieżność???

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam pytanie mam zamiar wymienić całe przednie zawieszenie w moim passacie czy po wymianie wahaczy i końcówek drążków muszę ustawić kąt pochylenia koła czy tylko zbieżność ?? czy passat ma stały kąt pochylenia koła ??

Po wymianie wachaczy nic nie robisz.

Po wymianie końcówek drążka-zbieżność.

W B5 nie ma regulacji pochylenia koła....Ma być prosto ,jeżeli nie jest (dzwon) to tylko naciąganie na płycie.

Czasem można skorygować prawa-lewa strona na "wózku" ,ale tylko symetrycznie.

Czyli lewa mniej-prawa więcej , lub odwrotnie.

Jeżeli błąd jest niesymetryczny to tylko "płyta".

Wózek to płyta pod silnikiem - ma możliwość przesunięcia lewo-prawo o ok 3mm.

Edytowane przez marek29

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich jestem nowy na forum stad moje podlaczenie sie do tematu :) Czy w passacie z 98 roku jest mozliwe ustawienie geometrii przodu i tylu czy tylko przodu ? Pytam bo wymienialem amorki oraz wahacze z tylu i z przodu i musze ustawic zbieznosc oraz geometrie a od mechanika uslyszlaem ze tylko przod mozna ustawic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki wielkie :) To sie nazywa fachowa pomoc pozdro;) janek111

 

Wymieniałem kiedyś dwa górne i jeden dolny.Mechanik powiedział ze jeżeli kierownica nie zmieniła położenia nie trzeba.I tak też było.Teraz zmieniałem z lewej dwa górne i też było ok.Miałbym jednak uwage że mowa o wahaczach w miare dobrej firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc. Wymieniłem wahacze górne z prawej i lewej strony, pojawiło się drganie kierownicy powyżej 100 km/h. Czy to wina utraty zbieżności czy też może czegoś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę o pomoc. Wymieniłem wahacze górne z prawej i lewej strony, pojawiło się drganie kierownicy powyżej 100 km/h. Czy to wina utraty zbieżności czy też może czegoś innego?

 

Najpierw trzeba sprawdzić czy wszystko napewno skręcone. Po za tym czy wahacze były skręcone w pozycji roboczej czy w powietrzu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najpierw trzeba sprawdzić czy wszystko napewno skręcone. Po za tym czy wahacze były skręcone w pozycji roboczej czy w powietrzu

 

W tym problem iż nie było mnie przy montażu zaś dowiedzieć się będzie ciężko;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyważ profilaktycznie przednie koła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności