shel82 Zgłoś #1 Napisano 30 Kwietnia 2008 Witam, chciałbym sie dowiedzieć jaki model sterownika dokładnie posiadam, jak go rozpoznać? Naczytałem się kilkunastu postów i nic, Passat - B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB) - 2001', dodam tylko, że na samym sterowniku nic nie jest napisane, dobrałem się do wnętrz: Aha, najważniejsze po dobraniu się do sterownika zaóważyłem, że eeprom 24C02 był lutowany, więc auto miało robiony remap - chyba? tego nie jestem pewien, w wolnym czasie chcę wylutować i zczuytać eeprom i porównać z jakimś innym... Scaliłem 2 posty. Używaj opcji 'edytuj'. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #2 Napisano 30 Kwietnia 2008 Aha, najważniejsze po dobraniu się do sterownika zaóważyłem, że eeprom 24C02 był lutowany, więc auto miało robiony remap - chyba?tego nie jestem pewien, w wolnym czasie chcę wylutować i zczuytać eeprom i porównać z jakimś innym... To pewnie byl juz dlubany. Sprawdz na VAG jakie masz oznaczenie sterownika albo odczytaj eeproma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DIESEL-TUNING_P Zgłoś #3 Napisano 1 Maja 2008 1. Po co otwierałęś ten sterownik - on się programuje przez OBD2 2. Tam masz Flash a nie Eprom 3. Zdjęcie za słabej jakości żeby ocenić czy był lutowny ale podeślij lepsze to Ci powiem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #4 Napisano 21 Lipca 2008 To, że był lutowany ten eeprom to potrafię rozpoznać (bo jestem elektronikiem i sam lutuje ), ale zastanawia mnie po co był lutowany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPI Zgłoś #5 Napisano 21 Lipca 2008 lutowany był ze względu na immo ...dlaczego ?? tego nie wiem ..przyczyn moze być wiele to czy był dłubany program mozna sprawdzić porównując do ori ...trzeba zgrać zawartość flash sam numer mozesz sprawdzić vagiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #6 Napisano 22 Lipca 2008 Hmm, ale w moim roczniku podobno immo siedzi w tablicy, a nie w ECU i tu zgłupiałem!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #7 Napisano 22 Lipca 2008 podobno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #8 Napisano 22 Lipca 2008 podobno to jak jest? w ECU czy w tablicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #9 Napisano 22 Lipca 2008 ja u siebie mialem lutowany mimo ze mozna programowac prze OBD. alarm odcinal dostep do kompa po wylaczeniu zaplonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #10 Napisano 22 Lipca 2008 ja u siebie mialem lutowany mimo ze mozna programowac prze OBD. alarm odcinal dostep do kompa po wylaczeniu zaplonu. Jak będe miał więcej czasu to wylutuje i zczytam zawartość wtedy będzie co prównywać ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #11 Napisano 22 Lipca 2008 to jak jest? w ECU czy w tablicy? tu i tu, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #12 Napisano 23 Lipca 2008 tu i tu, Ok, dzięki, a mam jeszcze pytanie gdzie dokładnie szukać immo? ponieważ jak otorzyłem bezpieczniki i w głębi mam straszny bajzel, właściciel przede mną dokładał dwa alarmy i jeszcze jakieś ustroństwo i tu pytanie w jakiej obudowie jest elektronika immo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #13 Napisano 23 Lipca 2008 w tym modelu immo to licznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #14 Napisano 24 Lipca 2008 w tym modelu immo to licznik a dysponujesz może zdjęciem płyty licznika od strony laminatu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #15 Napisano 24 Lipca 2008 a dysponujesz może zdjęciem płyty licznika od strony laminatu? Proszę bardzo - http://www.passatplus.de/umbauten/beleuchtung/tacho/3b/index.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #16 Napisano 24 Lipca 2008 Hmm i ja tu nie wiedzę żadnego eepromu, który przechowywał info o immo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #17 Napisano 25 Lipca 2008 Hmm i ja tu nie wiedzę żadnego eepromu, który przechowywał info o immo? Pytanie jeszcze w którym miejscu w eepromie jest zapisana wartość immo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #18 Napisano 25 Lipca 2008 taki licznik robi sie po kablu nic nie trzeba lutowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #19 Napisano 25 Lipca 2008 taki licznik robi sie po kablu nic nie trzeba lutowac jeżeli znałbym dokładny adres pod jakim zapisany jest pin, to nic nie stoi na przeszkodzie wylutowac eeprom i podlaczyc go za pomoca chociazby PonyProga i zczytac to co nas interesuje - po co kupować drogie kable - to jest rozwiazanie dla lamerow! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #20 Napisano 25 Lipca 2008 po co wywazac otwarte drzwi,jak sie robi w bialych rekawiczkach,z ecu mozna zczytac pin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach