Meon Zgłoś #21 Napisano 26 Stycznia 2011 Wiem, że odkopuję prawie 3 letni temat, jednak mam dokładnie taki problem, jaki miał kolega lukisio. U mnie wygląda to tak, że mechanik uciął koncówkę tego przewodu(był pęknięty) i założył, jednak teraz jest naciągnięty. Skoro w jednym miejscu pękł, to jest możliwość że w drugim pęknie, a nie chciałbym aby auto znów wpadło w tryb awaryjny podczas wyprzedzania. Dlatego szukam także takich wężyków, a w sklepie chcieli grubość. Do tego ile trzeba tego kupić? Nie potrzeba tam jakiś ściągaczów? Mechanik wężyk tylko na siłę włożył. Tak to u mnie wygląda: http://forumnokia.pl/galeria/turbina.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #22 Napisano 26 Stycznia 2011 w tym wężyku działa podciśnienie, więc o ile nie jest spękany ciasno wchodzi na trzpień, to żadne obejmy nie są potrzebne - nie spadnie. po zestawik wężyków podciśnieniowych, najlepiej chyba do ASO pojechać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek B5 Zgłoś #23 Napisano 26 Stycznia 2011 Też podepnę się pod ten temat czyściłem kierownice w turbawce i jest niby ok autko ładnie ciągnie nie wpada w tryb awaryjny ale... cholernie dużo zaczęło palić ok 11-12 litrów sprawdzałem go na kompie i wyszło że dawka paliwa jest za duża przez podciśnienie w turbinie które powinno wynosić ok 270 mg/H a u mnie jest 500 mg/H jak to załatwić czy konieczne jest wyciąganie turbiny ustawianie i wyważanie czy można to w inny sposób rozwiązać? kolego Meon utnij centymetr tego przewodu i kupisz go w praktycznie każdym sklepie motoryzacyjnym które mają przewody gumowe ja kupowałem w sklepie z częściami dla TIR. tego przewodu idącego od gruszki turbo do N75 50cm wystarczy ci, a nawet powinno zostać. a na gruszce nie powinno być żadnej opaski zaciskającej ten wężyk jego się po prostu tylko wsuwa i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conrad81 Zgłoś #24 Napisano 27 Stycznia 2011 Hej, powiedz udało Ci się może ogarnąć ten temat szarpania? Prowadzę niewielki warsztat i też miałem kiedyś taki przypadek, ale klient za bardzo podcierał sobie szkłem wiadomo co i po prostu go nie drążyłem. Tak z ciekawości pytam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #25 Napisano 27 Stycznia 2011 (edytowane) Wiem, że odkopuję prawie 3 letni temat, jednak mam dokładnie taki problem, jaki miał kolega lukisio.U mnie wygląda to tak, że mechanik uciął koncówkę tego przewodu(był pęknięty) i założył, jednak teraz jest naciągnięty. Skoro w jednym miejscu pękł, to jest możliwość że w drugim pęknie, a nie chciałbym aby auto znów wpadło w tryb awaryjny podczas wyprzedzania. Dlatego szukam także takich wężyków, a w sklepie chcieli grubość. Do tego ile trzeba tego kupić? Nie potrzeba tam jakiś ściągaczów? Mechanik wężyk tylko na siłę włożył. Tak to u mnie wygląda: http://forumnokia.pl/galeria/turbina.jpg Hej ja kupiłem samco 4mm i jest ok. Dodatkowo dałem opaskę do przewodów i jest git 1m spokojnie starczy a i jeszcze około 40cm zostanie. Najlepiej by było dać przewód z serwisu ale jakoś mi zawsze nie było po drodze. Przykładowo: http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-sfs-dolot-nie-samco-4mm-i1418656913.html http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-4mm-silikonowy-od-fmic-pl-i1416211432.html Edytowane 27 Stycznia 2011 przez lukisio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Meon Zgłoś #26 Napisano 27 Stycznia 2011 Przejdę się jutro do sklepu i zapytam ile za metr takiego podcisnieniowego 4mm. Auto przestało wpadać w tryb awaryjny po takiej zamianie? I najważniejsze, wymieniałeś tylko ten jeden przewód(zaznaczony na zdj), czy ten drugi też? Zastanawiam się, czy samemu to wymieniać, czy może jechać do jakiegoś mechanika. kabel idzie w dół(dokładnie nie patrzyłem gdzie), ale chyba kanał jest niezbędny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach