Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kiedyś na forum czytałem że dobrym zabezpieczeniem paska(+inne) jest pozbycie się zamków. Czy mógłby ktoś opisać jak je wymontować??

Nie piszcie o o wyjściach na bateryjkę itd. bo to już rozgryzłem. Chodzi mi tylko jak wywalić wkładki z zamków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz podskoczyć do ASO i kupić specjalne wkładki które zastąpią bębenek zamka oraz plastikową zaślepkę do klamki, albo identyczną albo bardzo podobną do tej jak mają np. tylne drzwi pasażera. Instrukcji demontażu zamka i drzwi szukaj pod słowem "mikrostyki" na forum.

 

Po takim manewrze złodziej może sobie łamakiem pogrzebać w ... ;) Zostaje jeszcze bagażnik, ale tam chyba trzeba odłączyć bębenek albo przypiłować kilka rzeczy żeby kręcił się w kółko.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musisz podskoczyć do ASO i kupić specjalne wkładki które zastąpią bębenek zamka

 

Jeżeli nie zależy Ci na zaślepkach, możesz w prosty sposób pozbawić funkcjonalności swoje zamki. Bębenek jest demontowalny bez rozbierania drzwi - z boku, nieco schowana - jest śrubka, która go trzyma. Operacja wymaga precyzji ale jest jak najbardziej wykonalna. Wyciągasz bębenek, ucinasz płetwę sterującą, która wchodzi w zamek, składasz i złodziej może sobie kręciiiiić do wieczora ;)

Zamek bagażnika bym zostawił jako wejście awaryjne. Złodzieje rzadko decydują się na wejście przez bagażnik. O ile w kombi jest to w ogóle możliwe, to w sedanie nie za bardzo ma sens.

 

pozdrawiam, maarc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega wcześniej pisze o załatwieniu tego elementu który na rysunku zaznaczyłem czerwonym kółeczkiem. Ostatecznie możesz podmienić element 27 (bębenek oraz obudowa) elementem 22 (sama obudowa bez bębenka) oraz plastikowa zaślepka "bez dziórki" (23). Zależy jaki chcesz mieć efekt, element zaskoczenia złodzieja że coś zrąbał i da sobie siana czy na start będzie wiedział że łamakiem nie zadziała i zorganizuje lawetę ;)

 

P.S

Widzę że mieszkasz tuż obok mnie, zaglądnij do działu regionalnego i wpadnij może na jakiś spocik do Krakowa :)

 

zamek.GIF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chciałbym odświeżyć posta i zadać kilka pytań.

1. z kąd wyprowadzić awaryjne otwieranie (przewody)proszę o kolory kabli

2. czy zaślepka lewych drzwi różni się od prawej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

janko 25, jeżeli chodzi o wyprowadzenie kabli to spotkałem się z innym rozwiązaniem. Wyprowadzenie kabli od akumulatora - nie trzeba ich wtedy specjalnie ukrywać. Jak padnie, to podpinasz klemy do tych wyprowadzeń i po sprawie. Nie wiem jednak jak to wygląda w praktyce bo ludzie się niechętnie tym chwalą - nic dziwnego.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość redspider

Ja mialem zdemontowana pletwe sterujaca bo da sie to zrobic bez niszczenia jej. Kabelek do awaryjnego otwierania zrobilem sobie w bagazniku w miejscu znanym tylko dla mnie, zamek tylnej klapy zostal tak zmodyfikowany (wystarczy wyjac odpowiednia wtyczka - teraz nie pamietam ale sa tylko 3 wiec odlaczając po kolei da sie to latwo ustalić) ze zalacza sie razem z centralnym ale otwierajac go kluczem nie wylaczysz alarmu ani nie otworzysz pozostalych zamkow. Tylna kanapa tez mam zabezpieczenia wiec zlodziej ma utrudnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a skąd pociągnołeś ten kabelek od awaryjnego otwierania? a co do zamków to łaniej wygląda (takie moje zdanie)jak jest zaślepka pełna bez otworu, a tej nie da sie chyba zalożć jak jest zamek bo on lekko wystaje przynajmniej u mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
janko 25, jeżeli chodzi o wyprowadzenie kabli to spotkałem się z innym rozwiązaniem. Wyprowadzenie kabli od akumulatora - nie trzeba ich wtedy specjalnie ukrywać. Jak padnie, to podpinasz klemy do tych wyprowadzeń i po sprawie. Nie wiem jednak jak to wygląda w praktyce bo ludzie się niechętnie tym chwalą - nic dziwnego.

 

Pozdrawiam

nie wiem czy dobrze Cie zrozumiałem, ale jak otworzysz maske skoro nie da sie wejsc do srodka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie o to chodzi. najbezpieczniej byłoby wyprowadzić kable bezpośrednio z urzadzenia ktore odpowiada za otwieranie drzwi kierowcy i tu ponawiam pytanie; które to kable;-0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam ze zasmiecam ale borykam sie z tym tematem dość długo, elektryk ze mnie żaden a zrobić by się przydało bo niedługo do polski a wiadomo obce tablice smaczny kąsek.

czy byłby ktoś tak miły i podpowiedział mi jak i z kąd najlepiej poprowadzić linie awaryjnego otwierania drzwi, chodzi o to gdzie sie wpiąc w które kable. z góry wielkie dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość redspider

kable najlepiej podpiac pod silownik

PS. bylo juz o tym na forum - "szukaj"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szukałem koledzy ale chyba za słabo - pozbyłem się już już wkładek ("płetw") w zamkach drzwi oraz odłączyłem kostkę w centralnym w tylnej klapie (sedan) i po przekręceniu zamka nie otwiera na samochód centralnego tylko teraz moje pytanie - chcę zrobić w bagażniku ukryte awaryjne otwieranie centralnego zamka tylko nie wiem które 2 kabelki ma łączyć ukryty przycisk - jakie kolory tych kabli - bardzo proszę o pomoc ... jeszcze chciałbym wiedzieć pod jakie kable (kolory) trzeba się podpiąć aby podłączyć awaryjne otwieranie centralnego z baterii 9V gdy padnie akumulator........

BARDZO PROSZĘ O PODPOWIEDŹ ..........na PW też mile widziana.....

 

Jeszcze raz proszę Was o podpowiedź gdzie się podpiąć (kolory kabli) aby w razie padnięcia akumulatora móc awaryjnie podać zasilanie z baterii 9V aby otworzyć centralny zamek.

Bardzo proszę o pomoc !!!

Bardzo DZIĘKUJĘ !!!

Edytowane przez Du?y
2 scalone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To raczej poufne więc na wywody nie ma co liczyć:) Demontowałem niejednokrotnie wkładki, jeśli chodzi o otwieranie awaryjne to najczęściej doprowadzałem przewód czerwono niebieski idący od zamka (który odpowiada za sygnal unlock) do lusterka bocznego. Aby awaryjnie otworzyć auto należało zdemontować wkład lusterka i podać masę na tenże przewód. Pomysłów jest w tym temacie sporo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo Stern za pomoc ale piszesz że na przewód czerwono-niebieski należy podać masę - ale to zadziała tylko w sytuacji kiedy akumulator mamy sprawny bo na zamek podajemy masę , a co kiedy nam padnie całkiem akumulator wtedy ok podaje masę na ten przewód czerwono-niebieski a gdzie podać napięcie na jaki kolor przewodu idący do zamka.

Wiem że taki temat jest drażniący bo przecież piszemy o zabezpieczeniach w naszych kochanych passatach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziękuję bardzo Stern za pomoc ale piszesz że na przewód czerwono-niebieski należy podać masę - ale to zadziała tylko w sytuacji kiedy akumulator mamy sprawny bo na zamek podajemy masę , a co kiedy nam padnie całkiem akumulator wtedy ok podaje masę na ten przewód czerwono-niebieski a gdzie podać napięcie na jaki kolor przewodu idący do zamka.

Wiem że taki temat jest drażniący bo przecież piszemy o zabezpieczeniach w naszych kochanych passatach...

kot_ik ;

 

Widzę, że w kilku wątkach powielasz ten sam temat , lecz chyba ich nie czytasz.Odpowiedź jest już dawno tutaj

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=9149

Pozdrowienia.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

urekW nadal do końca nie jestem pewien a nie chciał bym źle coś podłączyć i uszkodzić modułu komfortu lub sam zamek. W tym linku co podałeś pisze oczywiście o kolorze kabli ale, pisze że przewody: niebieski z czarnym i zielony z czarnym odpowiadają za otwieranie i zamykanie centralnego zamka ale jak to rozumieć czy na jeden z nich podać " + " a na drugi " - " czy może na jeden z nich i tu na niebieski z czarnym podać " + " a na karoserię samochodu podać " - " i centralny się otworzy i ta samo z drugim przewodem i centralny się zamknie ? Jak już to się dowiem to temat uważam za zamknięty i nie będę już pytał i przepraszam . DZIĘKUJĘ !

Edytowane przez kot_ik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli masz gniazdo zapalniczki w bagazniku to nie musisz żadnych kabli robić tylko umiejętnie to zrobić przez zapalniczke :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JurekW nadal do końca nie jestem pewien a nie chciał bym źle coś podłączyć i uszkodzić modułu komfortu lub sam zamek. W tym linku co podałeś pisze oczywiście o kolorze kabli ale, pisze że rzewody niebieski z czarnym i zielony z czarnym odpowiadają za otwieranie i zamykanie centralnego zamka ale jak to rozumieć czy na jeden z nich podać " + " a na drugi " - " czy może na jeden z nich i tu na niebieski z czarnym podać " + " a na karoserię samochodu podać " - " i centralny się otworzy i ta samo z drugim przewodem i centralny się zamknie ? Jak już to się dowiem to temat uważam za zamknięty i nie będę już pytał i przepraszam .

DZIĘKUJĘ !

kot_ik ;

 

Ze schematów wynika to samo, co kolega Stern powyżej napisał, że należy na w/w przewody podać MINUS ( masa) .Nie czytasz ze zrozumieniem tego co jest pisane odnośnie interesującego Ciebie tematu.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze podać minus na ten przewód ale to w sytuacji kiedy akumulator mamy sprawny a co kiedy on "wysiądzie" ?

Wiem JurekW chyba już jestem męczący i cię poddenerwowałem lekko

Edytowane przez kot_ik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności