roberts Zgłoś #21 Napisano 30 Listopada 2010 korczak1987 czujnik temperatury cieczy znajduje sie za przepustnica bardziej na lewo! Tj tak gdzies na wysokości akumulatora! Znajdziesz go łatwo! ma 4 piny Czujnik ma Kolor Niebieski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korczak1987 Zgłoś #22 Napisano 30 Listopada 2010 Mam jeszcze jedno pytanie. W moim passacie 1.6 ahl dzieją się dziwne rzeczy, np. czasami odcina zapłon przy ok 5000 obrotów i dziwne rzeczy dzieją się z temperaturą, z 90 stopni w bardzo krótkim czasie spada na 0 stopni, a potem znowu szybko rośnie na 90... Rano mam problem z odpaleniem... Czy ktoś mi może pomóc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #23 Napisano 30 Listopada 2010 Mam jeszcze jedno pytanie. W moim passacie 1.6 ahl dzieją się dziwne rzeczy, np. czasami odcina zapłon przy ok 5000 obrotów i dziwne rzeczy dzieją się z temperaturą, z 90 stopni w bardzo krótkim czasie spada na 0 stopni, a potem znowu szybko rośnie na 90... Rano mam problem z odpaleniem... Czy ktoś mi może pomóc?? Wymień ten czujnik temperatury cieczy chłodzącej i problem zniknie, zobaczysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korczak1987 Zgłoś #24 Napisano 30 Listopada 2010 Dzięki Ci bardzo. Wymieniłem ten czujnik, ale problem nie zniknął, tylko temperatura trzyma się na poziomie ok 70 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #25 Napisano 1 Grudnia 2010 W takim razie termostat również do wymiany. A sprawdzałes na vagu czy na nowym czujniku tez nie wyskakuje błąd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korczak1987 Zgłoś #26 Napisano 1 Grudnia 2010 nie nie sprawdzalem jeszcze na vagu ale sprawdze dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzacik.85 Zgłoś #27 Napisano 25 Stycznia 2011 witam auto zimne chodzi super jak sie rozgrzeje słabnie problemy z odpaleniem błąd 512,513 100% poszedł czujnik połozeniawału korbowego (czujnik wału) w orginale w serwisie kosztuje 380zł a w podróbce kupywałem w minimocie zapłaciłem 100zł i autko chula aż miło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natalia18 Zgłoś #28 Napisano 27 Stycznia 2011 Miałem ten sam problem co koledzy z czujnikiem wału korbowego /cewka wykonana z cienkiego drutu miedzianego - nie naprawialna /dostawała zwarcia zwojowego przy ciepłym silniku ,wymienił i po sprawie koszt 130 zł. Należy uważać na wtyczke są dwa wykonania połączenia !!!!:mlask Po wymianie silnik pracuje równo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korczak1987 Zgłoś #29 Napisano 14 Lutego 2011 czesc pomocy mam passata b5 1.6 ahl wymienilem czujnik temp. i termostat a autko dziwni sie zachowuje odcina zaplon przy 5 tys obrotow i np. jest 90 stopni a przy przygazowaniu na wyzsze obroty temperatura spada w ciagu paru sekund na 40 stopni po czym po chwili zaczyna rosnaci moze ktosi wie czemu tak sie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pioman Zgłoś #30 Napisano 24 Listopada 2011 czesc pomocy mam passata b5 1.6 ahl wymienilem czujnik temp. i termostat a autko dziwni sie zachowuje odcina zaplon przy 5 tys obrotow i np. jest 90 stopni a przy przygazowaniu na wyzsze obroty temperatura spada w ciagu paru sekund na 40 stopni po czym po chwili zaczyna rosnaci moze ktosi wie czemu tak sie dzieje Jeżeli możesz napisz jak sobie proadziłeś z problemem odcinania przy 5000tys ? Mam taki problem, Passat nie szarpie, moze lekko zamula nie wiem bo takiego go kupiłem ale odcina przy 5000tys. Wymieniłem termostat bo się nie dogrzewał, czujnik cieczy niby działa, błedów nie ma, ale odcięcie jest przy 5000 tys obrotów i moze faktycznie trochę go muli wpaśmie 2-3.5krpm Co może być problemem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natalia18 Zgłoś #31 Napisano 26 Listopada 2011 Koledzy ja miałem te same objawy z tym szarpaniem silnika , najpierw padł czujnik wału korbowego /należy zwrócic uwage na wtyczke są dwa rodzaje / pomogło.Po roku znowu te same objawy zimny ok gorący telepie prawie całą budą brak kopyta na niskich obrotach i okazało się , że padł wtrysk , który w benzynie jest nie rozbieralny. Wymieniłem i rakieta :mlask.po drodze swiece,przewody i cewke nie potrzebnie wymieniłem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gruby7924 Zgłoś #32 Napisano 8 Grudnia 2011 witam problem mam z moim paskiem 98 r 1,6 ahl na 1 biegu wkreca sie na 2 biegu tez wchodzi w obroty wbijam 3 i chwile idzie i spada mu moc jjak wcisne sprzeglo i probuje przygazowac jest dobrze wkreca sie w obroty po puszczenia sprzegla po powrocie do jazdy na 3 np chwile podciagai znowu spada moc pomocy co moze byc .vag podpinany wywalilo blad przeplywki wymieniona nadal to samo pomocy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gruby7924 Zgłoś #33 Napisano 11 Grudnia 2011 doszedl mechanik co mu bylo przestawiony rozrzad ... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #34 Napisano 11 Grudnia 2011 Powiem ci kolego że niezły znawca zakładał ten pasek wcześniej skoro przeskoczył lub był od początku źle złożony . Ja w swoim AHL-u samo sobie wszystko robię i nie mam żadnych usterek . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniello1810 Zgłoś #35 Napisano 10 Września 2016 Ja przy tym samym modelu mam problem przy przekraczaniu prędkości 120 km/h; zaczyna szarpać i się dusi. Po podpięciu komputera wyskakuje sporadyczny błąd przepływomierza i sondy gdzie obie rzeczy i wiele innych było wymienione na nowe. Ktoś mi powiedział coś o przegrzewaniu sondy lambdy??? Albo jakieś inne pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach