carl0s Zgłoś #21 Napisano 25 Sierpnia 2010 Proponuję sprawdzić wewnętrzne końcówki drążków kierowniczych. Każdy sprawdza zewnętrzne, a o wewnętrznych cichosza. Więc to na początek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #22 Napisano 27 Sierpnia 2010 A co powiecie na luz na kolumnie kierowniczej na tym "krzyżaku" który łączy sie już z maglem. Bardzo łatwo to zbadać wystarczy jedną ręką sięgnąć pod kierownice złapać za ten krzyżak przy pedałach i drugą ruszać kierą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberts Zgłoś #23 Napisano 27 Sierpnia 2010 krzyzak ok bo sprawdzalem, koncowki magla tez nowe wewnetrzne i zewnetrzne, mozliwe zeby magiel stukal..? jak krece kierownica na lewo i prawo bez odpalonego auta mam podobne stuki. jakby to magiel, ale zadnych wyciekow nie mam, mozliwe zeby sie wybila maglownica..? po prawej stronie, jak magiel wyjelem to nie czuc bylo luzuw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #24 Napisano 27 Sierpnia 2010 Jeżeli stuki są wyczuwalne na kierownicy to może byc magiel - czyli końcówki drążków w maglownicy konkretniej. A jak nie czuć na kierze nic, to klocki lub guma nad amorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #25 Napisano 27 Sierpnia 2010 (edytowane) Nowa listwa maglownicy i po problemie!!! Edytowane 27 Sierpnia 2010 przez jurekjp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dancio26 Zgłoś #26 Napisano 27 Sierpnia 2010 witam jestem tu nowy i troche spieszy mi sie poniewaz mam rozebrane dzwi kierowcy i musze je szybko poskladac.problem jest taki ze cos stukalo w drzwiach od kierowcy w pasku b5 1998r.rozebralem tapicerke i okazalo sie ze spadlo wahadelko sprezyna i pierscien od wkladki.mam pytanie czy ma ktos jakies zdjecie zebym mogl to poskladac do kupy i wlozyc na swoje miejsce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #27 Napisano 27 Sierpnia 2010 witam jestem tu nowy i troche spieszy mi sie poniewaz mam rozebrane dzwi kierowcy i musze je szybko poskladac.problem jest taki ze cos stukalo w drzwiach od kierowcy w pasku b5 1998r.rozebralem tapicerke i okazalo sie ze spadlo wahadelko sprezyna i pierscien od wkladki.mam pytanie czy ma ktos jakies zdjecie zebym mogl to poskladac do kupy i wlozyc na swoje miejsce w złym temacie piszesz ale to http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834&highlight=naprawa+zamka ci pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niunio122 Zgłoś #28 Napisano 27 Sierpnia 2010 u mnie jest to samo wymieniłem maglownice bo sie pociła drazki i koncówki i nabawiłem sie stuków w kolumnie kierowniczej mój zas mechanik stwierdził ze w kolumnie jest łozysko rolkowe i podczas wymiany magla sie cos przesuneło i latego stuka lecz nie grozna sprawa ponoc 2 h roboty zeby to rozebrac i poskładac skoro nie grozne jezdze juz rok i nadal to samo i trzeba sie przyzwyczaic ze przy starcie z postoju stuknie w kierownice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #29 Napisano 10 Września 2010 koledzy u mnie ostatno pojawił sie problem a mianowicie przy jezdzie ok. 100km/h jest lekkie bicie na kierownicy,ale jak pusze wtedy noge z gazu to nie mogę utrzymać kierownicy tak mocno bije czyżby to wina nie wyważenia opon? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #30 Napisano 11 Września 2010 Raczej bym stawiał na którąś poduszkę pod silnikiem lub skrzynią. Skoro puścisz gaz, to auto hamuje silnikiem i jeśli wtedy trzepie mocniej to właśnie poduszki bym najpierw sprawdził. Potem luzy na końcówkach drążków. Przyczyna może też być zerwana tuleja na "bananie". Wiec najpierw sprawdź luzy w zawieszeniu, potem poduszki. Sprawdzić koła na wyważarce nie zaszkodzi, bo to groszowa sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adaminta Zgłoś #31 Napisano 11 Września 2010 sprawdź też przegubu wewnętrzne półosi napędowych, one mogę również czasami powodować wibracje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach