Pablo Zgłoś #1 Napisano 13 Kwietnia 2008 Posiadam paska 3bg z utwardzonym i wzmocnionym, obniżonym o 20mm zawieszeniem sprawdziłem we wlepce w bagażniku i książce serwisowej. Interesuje mnie jak one się rożni od tego normalnego czy rzeczywiście jest wzmocnione i jak jest jego cena przy ewentualnej naprawie (wymianie na nowe). Pozdrawiam 3ekam na Wasze opinie na ten temat.... Pozdo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek 45 Zgłoś #2 Napisano 13 Kwietnia 2008 zawieszenie obniża się i utwardza sprężynami,czy chodzi ci o wahacze bo wszystkie 3bg mają takie same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl_69 Zgłoś #3 Napisano 13 Kwietnia 2008 Jaka pownna być stanartowa wysokość od jezdni do najwyższego punktu w nadkolu. Ja mam 63 cm i czerwone sprężyny i mam problemy z krawężnikami, a znajomy ma 69 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 13 Kwietnia 2008 Różnica jest tylko w sprężynach i amortyzatorach. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo Zgłoś #5 Napisano 13 Kwietnia 2008 Różnica jest tylko w sprężynach i amortyzatorach. HHA A jaka jest cena tych sprężyn i amortyzatorów oczywiście oryginalnych?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #6 Napisano 13 Kwietnia 2008 Zastanawiam sie jak rozumieć to wzmocnienie i obniżenie. Czy to jest zawias sportowy czy poprostu na trudne warunki drogowe. Tego nie pamiętam Same tylko spreżyny tył to około 330zł za 2 sztuki. Amortyzatory przód na trudne warunki to 420zł/szt a tył 340zł/szt Amortyzatory przód dla sportowego to 245zł/szt a tył 279zł/szt HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo Zgłoś #7 Napisano 13 Kwietnia 2008 Zastanawiam sie jak rozumieć to wzmocnienie i obniżenie. Czy to jest zawias sportowy czy poprostu na trudne warunki drogowe. Tego nie pamiętam Same tylko spreżyny tył to około 330zł za 2 sztuki. Amortyzatory przód na trudne warunki to 420zł/szt a tył 340zł/szt Amortyzatory przód dla sportowego to 245zł/szt a tył 279zł/szt HHA mam taki opis w książce serwisowej 1BE Wzmocnione sprężyny (podwozie sportowe) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #8 Napisano 13 Kwietnia 2008 mam taki opis w książce serwisowej 1BE Wzmocnione sprężyny (podwozie sportowe) Dokładnie to: "1BE sports suspension/shock absorption" Skąd wiesz, o ile obnizone jest zawieszenie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #9 Napisano 13 Kwietnia 2008 no bo o 20mm obniża VW za pomocą tego zestawu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo Zgłoś #10 Napisano 14 Kwietnia 2008 no bo o 20mm obniża VW za pomocą tego zestawu Dokładnie tak jak mówi Boommax Pytanie jaki mają numer części te amorki i sprężyny wzmocnione, bo coś nie mogę tego znaleźć w ETCE?? A czy ktoś się orientuje czy ten zestaw oryginalny jest lepszy od Konni ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #11 Napisano 14 Kwietnia 2008 pod względem wykonania nie wiem, ale kupując zestaw Koni masz możliwość płynnej regulacji twardości itp....obniżenie w zależności od sprężyn -40 -60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #12 Napisano 14 Kwietnia 2008 Dolacze sie do pytania o to zawieszenie -20mm. Powiedzcie mi czy amory sa utwardzone czy tylko sprezyny sa krotsze? Czy ktos probowal wstawic te sprezyny -20mm ze standardowymi amorami? Moj passek jak go kupowalem byl opisany jako wersja sport comfort. Ale zawias mam typowo offroadowy. Strasznie mnie to wkurza bo wczesniej jezdzilem na gwincie a nie chce zmieniac zawiasu na twardy bo zona ma problemy z choroba lokomocyjna przy twardym zawiasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo Zgłoś #13 Napisano 14 Kwietnia 2008 Dolacze sie do pytania o to zawieszenie -20mm.Powiedzcie mi czy amory sa utwardzone czy tylko sprezyny sa krotsze? Czy ktos probowal wstawic te sprezyny -20mm ze standardowymi amorami? Moj passek jak go kupowalem byl opisany jako wersja sport comfort. Ale zawias mam typowo offroadowy. Strasznie mnie to wkurza bo wczesniej jezdzilem na gwincie a nie chce zmieniac zawiasu na twardy bo zona ma problemy z choroba lokomocyjna przy twardym zawiasie. Raczej nie radził bym wstawiać sprężyny usportowione do standardowych amortyzatorów ponieważ, długo na nich nie pojeździsz. Dlatego radziłbym założyć Ci Gwint z możliwością regulacji twardości i obniżenia samochodu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej70GK Zgłoś #14 Napisano 14 Kwietnia 2008 Panowie ja też mam 1BE na wlepie,ale z tego co wyczytałem to jest podwozie sportowe,o wzmocnionych sprężynach,nie ma nic o obniżeniu:confused:Nie mam problemów z wysokością,nie haczy na leżących policjantach czy krawężnikach.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #15 Napisano 14 Kwietnia 2008 Czy ktos probowal wstawic te sprezyny -20mm ze standardowymi amorami?kilka osób na forum ma seryjne amortyzatory ze springami -40, -30 i dają jakoś rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo Zgłoś #16 Napisano 14 Kwietnia 2008 kilka osób na forum ma seryjne amortyzatory ze springami -40, -30 i dają jakoś rade Moim zdaniem montowane sprężyn na seryjnych amortyzatorach troche mija się z celem ale może się myle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #17 Napisano 14 Kwietnia 2008 no troche sie mija, ponieważ amortyzator ma mniejszy skok przy tych samych nastawach i tym samym gorzej wybiera nierówności i może dobijać w skrajnych przypadkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #18 Napisano 14 Kwietnia 2008 no troche sie mija, ponieważ amortyzator ma mniejszy skok przy tych samych nastawach i tym samym gorzej wybiera nierówności i może dobijać w skrajnych przypadkach Jezdzilem na -40 na serii i strasznie bilo. Jednak nie wydaje mi sie ze sprezyna obnizona o 2cm bedzie tak twarda jak -4cm. Do tego przeciez to produkt vw wiec napewno wypuscili cos co jest troszke twardsza a nie twarde jak sprezyny sportowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo Zgłoś #19 Napisano 14 Kwietnia 2008 Jezdzilem na -40 na serii i strasznie bilo.Jednak nie wydaje mi sie ze sprezyna obnizona o 2cm bedzie tak twarda jak -4cm. Do tego przeciez to produkt vw wiec napewno wypuscili cos co jest troszke twardsza a nie twarde jak sprezyny sportowe. występuje pare twardości sprężyn i są one oznaczone kolorami czarna, niebieska, zółta, czerwona i każda z nich na inną twardość. ta 20mm ma inny kolor niż ta co ma 40mm chyba od tego to jest zależne = inną twardość. a w VW to jest chyba czarna albo niebieska dokładnie niewiem, jak się myle to proszę mnie poprawić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #20 Napisano 14 Kwietnia 2008 a ktos moze wie jaka jest gradacja kolorow...kolor i jaka twardosc temu odpowiada (chodzi mi jaki kolor jest najbardziej miekki a jaki najtwardszy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach