Skocz do zawartości
mz1

Czy to są objawy uszkodzonej cewki zapłonowej?

Rekomendowane odpowiedzi

Wracałem z trasy i passat 1.8T zaczął mi nierówno pracować na gazie, stacił moc i kontrolka usterek silnika zaczęła mrygać - przełączyłem na benzynę dalej to samo dalej szarpie i jest słaby - czy to może być cewka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej byłoby podłączyć VAG-a . Przyczyn może być wiele- przepływomierz ,świece zapłonowe , przewody w.n , filtry ,czujniki ,cewka zapł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość manio.

Nie musi to być cewka,może to być przepływomierz.Skoro kontrolka usterek silnika mryga czyli sygnalizuje jakieś uszkodzenie w układzie elektronicznym,powinieneś podjechać do warsztatu by podłączyli się pod złącze diagnostyczne komputerem i będzie wszystko jasne.POWODZENIA.:607:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v
czy to może być cewka?

 

Moze lub 100 innych rzeczy. Trzeba odczytac bledy z ECU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

u mnie podobnie sie dzieje

jak przyspieszam szarpie Passat 2000r silnik APU 1.8t. na benzynie i na gazie to samo. Wymieniłem świece iskra jest na każdej. zmieniłem przepływomierz, Turbina po regeneracji przejechałem na niej 1000km nadal to samo. nowy smok na szelki wypadek. Nie chce więcej niż 160km\h Co to może być?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A podpinałeś pod VAG-a?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wężyki od podciśnień są całe?Szczególnie chodzi o ten wychodzący z kolektora ssącego od strony wentylatora chłodnicy,wiele na to wskazuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pod vaga jeszcze nie podłączałem, ale żadnych pledy mi nie wyskakują na liczniku.

Podciśnienia są wszystkie dobre właśnie sprawdzalem teraz

zmieniałem silnik i została mi jedna kostka nie mam pojęcia od czego ona jest nigdzie nie mogę znaleźć do niej podłączenia.

muszę zrobić zdjęcie tej kostki może ktoś z was mi coś o niej powie.

tak to jest jak sie kupi samochód z wyjętym motorem i pogubionymi częściami trudno dojść do ładu późnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to przypadkiem od sondy lambda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na moje to jest wtyczka od czujnika cieczy w zbiorniczku płynu chłodzącego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...wymieniłeś przepływomierz ot tak bez dokonania pomiaru vagiem? Założyłeś oryginał z salonu dobrany po numerach, czy od pana z allegro jakiś "do 1.8T" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta wtyczka nie jest ani od sondy ani od zbiorniczka.

Przepływomierz założyłem z anglika z którego bralem silnik do swojego numery pasują przepływomierza.

nadal nie wiadomo co to jest chyba będę musiał podjechać na kompa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moc ma moze jest przypchany katalizator albo rozpadl si i zapchal tlumiki i wtedy jest slabszy takie przypadki mialem juz i w audi 1.8t i passacie 1.8t

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

katalizator ma przejechane 210 tys juz by sie rozpadł chyba nie za bardzo ja mysle ze te kostka musi byc odpowiedzialna od tego ze tak szarpie

bo nie wiem od czego ona jest i jej nie podłączylem

 

http://img830.imageshack.us/i/img0123kq.jpg/

http://img594.imageshack.us/i/img0125b.jpg/

http://img20.imageshack.us/i/img0124xh.jpg/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego bez vaga się nie robi takich operacji . Ja proponuje zakup takowe urządzenie bo koszt jest ok 50-60zł a podpięcie kompa cię wyniesie koło 80-100zł i sam zdjagnozuj . Ja po wymienie silnika miałem z 2 strony A4 błędów i też tak szarpało tylko że u mnie jest silnik 1,6 a usterka była prosta . Spalony bezpiecznik od sterownika silnika i przez to padła mi sonda . A nawet jak naprawisz usterke a nie skasujesz błędu to autko dalej będzie tak samo chodziło i nic ci to nie da ja sam wyrywałem sobie włosy z głowy przez brak Vaga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki kolego szukam juz wlanie programu z kabelkiem do o=mojego passata. a moze wiesz kto by mial do sprzedania przynajmniej kabelek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,też mam taki problem vag-wykazał błędy o numerze 16684,16685

 

---------- Post added at 18:02 ---------- Previous post was at 18:00 ----------

 

VAG-wykazał dwabłęy,16684 i 16685.

 

---------- Post added at 18:04 ---------- Previous post was at 18:02 ----------

 

Co robić dalej,pomocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzieki kolego szukam juz wlanie programu z kabelkiem do o=mojego passata. a moze wiesz kto by mial do sprzedania przynajmniej kabelek?

na alle kabelek za 40zł w zupełności wystarczy do twojego auta

 

Sprawdź datę posta na który odpisałeś. ;)

Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co robić dalej,pomocy

 

Sprawdzić co powoduje missfajery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności