bolsfanwk Zgłoś #201 Napisano 24 Lutego 2014 :doh nasikaj do baku .. amoniak podnosi wartość cetanową o około 70% , da Ci przyrost czysty około50KM!! czyli jednym siurem zrobisz ARL z AVB!! A "kabel" do tego już masz... możesz jeszcze bardziej zaoszczędzić ... :doh Sikać do baku to możesz Ty do swojego pojazdu, miksolu dolej jeszcze żeby Ci lepiej silnik zaadoptował tą niezwykłą mieszaninę. Pobrałem wczoraj fajną paczkę softów do większości popularnych modeli samochodów, od fiatów po mercedesy, do Volkswagena też jest kilkanaście propozycji gotowych do wgrania, w sumie mnóstwo jest tego w internecie, trzeba tylko znaleźć odpowiedni plik do swojego silniczka. jutro podjadę i kupię kabelek, i w wolnej chwili będę się bawił. Myślę że nie ma się co zepsuć, jeśli skopiuję wsad ten co mam teraz, a po wgraniu nowego samochód nie odpali, to trzeba wrócić do starego wsadu, i próbować dalej. A tutaj macie przykładowe wsady http://speedy.sh/H6J9K/VW.rar teraz niech ktoś doradzi, co wgrać do AVB ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #202 Napisano 24 Lutego 2014 Sikać do baku to możesz Ty do swojego pojazdu, miksolu dolej jeszcze żeby Ci lepiej silnik zaadoptował tą niezwykłą mieszaninę. Pobrałem wczoraj fajną paczkę softów do większości popularnych modeli samochodów, od fiatów po mercedesy, do Volkswagena też jest kilkanaście propozycji gotowych do wgrania, w sumie mnóstwo jest tego w internecie, trzeba tylko znaleźć odpowiedni plik do swojego silniczka. jutro podjadę i kupię kabelek, i w wolnej chwili będę się bawił. Myślę że nie ma się co zepsuć, jeśli skopiuję wsad ten co mam teraz, a po wgraniu nowego samochód nie odpali, to trzeba wrócić do starego wsadu, i próbować dalej. A tutaj macie przykładowe wsady http://speedy.sh/H6J9K/VW.rar teraz niech ktoś doradzi, co wgrać do AVB ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #203 Napisano 24 Lutego 2014 (edytowane) ee tam trzeba mieć pozytywne podejście ! Na początek spróbuję wgrać soft od 1.9 AJM 115 koni, który już mam ściągnięty, dzwoniłem do kolegi poradzić się, i mówi że nie da się nic zepsuć, najwyżej samochód zacznie przydymiać, ale niekoniecznie Edytowane 24 Lutego 2014 przez bolsfanwk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #204 Napisano 24 Lutego 2014 mówi że nie da się nic zepsuć, :doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #205 Napisano 5 Marca 2014 Panowie, plan jest taki. Wsadzić turbo + kolektor z awx/avf + chipnąć. Kilka pytań: 1. Czy tubo i kolektor z awx/avf passuje p&p do AVB? 2. Jaki może być koszt wsadzenia tego u tunera, tak aby mnie nie wydymał ? 3. Uważam, że silnik jest zdrowy, nawet bardzo. Nie ma żadnych złych objawów. Czy mogę już powoli sobie zbierać w/w graty, czy lepiej abym wcześniej podjechał tunera, który wywróży mi z magicznej kuli (jak ktoś to ładniej wyżej określił ) czy silnik jest ok? pozdr :victory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HaNsiN Zgłoś #206 Napisano 5 Marca 2014 (edytowane) 1. tak wszystko pasuje p&p, ale przy zmianie kolektora musisz zmienić dodatkowo EGR, rurkę egr-kolektor wydechowy (lub zrezygnować z niej i zaślepić), plastikową rurę dolotu z Map sensorem i gumowe kolanko łączące w/w plastikową rurę z egr. 2. nie wiem jak z kosztem programu + montaż części, ale za sam program około tysia powinieneś się zmieścić. 3. od tego trzeba zacząć poza tym na forum temat wałkowany tyle razy, że głowa mała no ale powodzenia z modami do wymiany też rura "S" wychodząca od turbo bo jest na szybkozłączki, a AVB ma na opaski zaciskowe Edytowane 5 Marca 2014 przez HaNsiN zapomniałem o rurze "S" od turbo :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #207 Napisano 6 Marca 2014 do wymiany też rura "S" wychodząca od turbo bo jest na szybkozłączki, a AVB ma na opaski zaciskowe nie trzeba tej rury wymieniać , wystarczy zastosować redukcje na wyjście z turbo dostępna ogólnie na allegro...............widać że czytanie forum nie jest najmocniejsza strona kolegi Tomka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #208 Napisano 6 Marca 2014 Może jest, może nie. Przeczytałem sporo tematów i prawda jest taka, że każdy ma swoją wersję, co właśnie zauważyliśmy. Postów jest przeogromna ilość i naprawdę są bardzo rozbieżne. Chciałem jasno wyjaśnić sprawę i tyle. Serdecznie dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #209 Napisano 6 Marca 2014 plastikową rurę dolotu z Map sensorem byzydura... umowe kolanko łączące w/w plastikową rurę z egr. wystarczy dobrac "jakiś"przewód z szybkozłaczką i podobnym kątem i uciąć z jednej strony szybkozłączkę(2lata tak jeżdżę) wymiany też rura "S" wychodząca od turbo bo jest na szybkozłączki, tez nie trzeba.. ale warto wsadzić tam zwykłe kolanko.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HaNsiN Zgłoś #210 Napisano 6 Marca 2014 byzydura... wystarczy dobrac "jakiś"przewód z szybkozłaczką i podobnym kątem i uciąć z jednej strony szybkozłączkę(2lata tak jeżdżę) tez nie trzeba.. ale warto wsadzić tam zwykłe kolanko.... kolego arsen według Ciebie plastikowa rura na dolocie z map sensorem(ta z tyłu silnika) od AVB ma pasować do EGR z AVF'a? Powiem Ci, że może i znajdziesz jakieś gumowe kolanko żeby to podgrzać i naciągnąć, ale po co taka rzeźba w gów*ie? Map sensor też jest inny w AVB i AVF. Może niech kolega jeszcze egr'a ori zostawi tylko trochę powierci i po uszczelnia dookoła (trochę jakby średnice inne!). Z rurą "S" faktycznie można zastosować redukcję, ale jak ktoś chce zrobić dolot to niech to zrobi porządnie, a nie jakieś druciarstwa. Obecnie na rynku wtórnym części do modyfikacji jest masa i można kupić za dobre pieniądze. Po co utrudniać sobie życie przy montażu i robić jakieś pseudo przeróbki ori części żeby to wszystko pasowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marceli Zgłoś #211 Napisano 6 Marca 2014 (edytowane) Wystarczy zamiast egra wrzucić flansze i pasuje na ori kolanku. Lepiej chyba dać 5 dych za flansze i mieć święty spokój z egrem i jego przypadłościami niż kupować egr od avfa? kolego arsen według Ciebie plastikowa rura na dolocie z map sensorem(ta z tyłu silnika) od AVB ma pasować do EGR z AVF'a? Powiem Ci, że może i znajdziesz jakieś gumowe kolanko żeby to podgrzać i naciągnąć, ale po co taka rzeźba w gów*ie? Map sensor też jest inny w AVB i AVF. Może niech kolega jeszcze egr'a ori zostawi tylko trochę powierci i po uszczelnia dookoła (trochę jakby średnice inne!). Z rurą "S" faktycznie można zastosować redukcję, ale jak ktoś chce zrobić dolot to niech to zrobi porządnie, a nie jakieś druciarstwa. Obecnie na rynku wtórnym części do modyfikacji jest masa i można kupić za dobre pieniądze. Po co utrudniać sobie życie przy montażu i robić jakieś pseudo przeróbki ori części żeby to wszystko pasowało. Edytowane 6 Marca 2014 przez Marceli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #212 Napisano 6 Marca 2014 wyrzucanie klapki gaszącej to według mnie pierwszy stopień druciarstwa. Kultura gaszenia silnika bez klapki jest poprostu.... blee ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marceli Zgłoś #213 Napisano 6 Marca 2014 Coś za coś, przynajmniej nie ma syfu w kolektorze, zresztą idąc takim tokiem to zaślepienie egr-a blaszką, żeby zostawić klapę to też druciarstwo. Każdy robi jak uważa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #214 Napisano 6 Marca 2014 kolego arsen według Ciebie plastikowa rura na dolocie z map sensorem(ta z tyłu silnika) od AVB ma pasować do EGR z AVF'a? mam Ci zrobić zdjęcie?? A po co ma MAP sensor zmieniać? jeśli nie będzie dmuchał powyżej 1,5? a nie jakieś druciarstwa. no zaje..sty pomysł... jeszcze tylko zmieni intercooler, rury łączące, nie, nie lepiej jest wymienić wwalić kasę i jeszcze dymać się z map sensorem, bo przecież "tuner se poradzi" kolanko którego nawet nie trzeba docinać.. http://allegro.pl/rura-przewod-waz-intercoolera-vw-audi-3c0145762am-i3960847441.html Myślcie ludzie bo nabijacie kabze hienom żerującym na lenistwie i niewiedzy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #215 Napisano 7 Marca 2014 nie trzeba tej rury wymieniać , wystarczy zastosować redukcje na wyjście z turbo dostępna ogólnie na allegro...............widać że czytanie forum nie jest najmocniejsza strona kolegi Tomka I Ty się dziwisz, że zadałem takie pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HaNsiN Zgłoś #216 Napisano 7 Marca 2014 ja za wszystkie w/w graty które opisałem w moim poście zapłaciłem 80zł wystarczyło wykręcić stare, zamontować nowe i po zabawie. Koszt chyba nie jest jakiś ogromny co nie? Wystarczy poszukać. Dla mnie bez sensu było rzeźbienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #217 Napisano 23 Kwietnia 2014 Panowie takie pytanie, czy power box można zrobić na zasadzie przełącznika w samochodzie, że kiedy chcę więcej mocy to się przełącza przełącznik, i samochód lepiej śmiga? Bo tak już fantazjując mam w passacie pod pedałem gazu kick-down czy jak to się tam nazywa, i ten przycisk jest pozostałością po automatycznej skrzyni jaka w tym aucie była, Pewnie nie da się zamontować power boxa albo czegoś, co włączy 30 koni więcej w momencie gdy pedał gazu wciśnie ten przycisk ? Pozwalałoby to zapewnić super niskie spalanie w tym momencie jakie mam, oraz zwiększyć komfort wyprzedzania którego brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #218 Napisano 24 Kwietnia 2014 Średnie spalanie 6.7 litra 80% miasto i 20% trasa, W zimie było 7.5 przy wyższych mrozach, Ale samochód jeździ, i dosyć często ma gaz w podłodze, w końcu 100 koni szału nie robi, ale muł to też nie jest Niedługo zrobię mu 130 koni, odpowie ktoś na moje pytanie w poście wyżej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #219 Napisano 24 Kwietnia 2014 Ja bardzo na bajerach:) sie nie kojarze ale wydaje mi sie ze najpierw musiał byś spróbowac na zwyklym wlaczniku by sprawdzić reakcje jak box- ma sie do silnika czy po wlaczeniu natychmiast wchodzi i czy oczywiście takie włącz-wyłącz nie rozwali czego bo zmiana parametrów następuje podczas pracy silnika tak???? Podobny guzik Sport mają Ople i tam to natychmiast po naciśnięciu z Opelka robi sie Oooopellll Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #220 Napisano 24 Kwietnia 2014 Jest możliwość przełączalnia map za pomocą guzika (program mocniejszy i program słabszy) jeden kolega z A4 forum opracował takie rozwiązanie i działa zacnie...a skoro można przełączać mapami to pewnie można taż włączać i wyłączać ten BOX(osobiści wybrałbym opcje z programem słabszym i mocniejszym). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach