suzukidr650 Zgłoś #21 Napisano 25 Marca 2008 Mam ten sam problem,jak auto postoi mam problemy z odpalaniem,na pompie widze jakies wycieki ropy,ile kosztuje taka regeneracja??wymieniałem filtry świece itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlito123 Zgłoś #22 Napisano 26 Marca 2008 Ja po znajomości zapłaciłem za wymianę uszczelek w pompie 200 zł. Podobno normalnie się za to płaci ok. 300. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mixsio Zgłoś #23 Napisano 9 Marca 2010 Drodzy forumowicze posiadam następujący problem mój passat nie odpala na pompie wtryskowej podciągnąłem sobie dawkę paliwa zaczęła mi ropa kapać właśnie z tej śrubki po dłuższym postoju auto przestało palić i na dodatek sam sobie zapowietrzyłem układ gdyż odkręciłem wężyk który zasilał pompę w paliwo i dostało się tam powietrze czy ktoś mógł by mi powiedziedź jak w passacie b3 1.9 TD odpowietrza się taki układ z góry wielkie dzięki pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Heniutek Zgłoś #24 Napisano 9 Marca 2010 ktoś mógł by mi powiedziedź jak w passacie b3 1.9 TD odpowietrza się taki układ z góry wielkie dzięki pozdrawiam. Witam ,pokręć trochę rozrusznikiem ,sam się odpowietrzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mixsio Zgłoś #25 Napisano 9 Marca 2010 Witam ,pokręć trochę rozrusznikiem ,sam się odpowietrzy Dzięki wielkie pomogło chwile kręcił i kręcił aż w końcu złapał i chodzi elegancko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wittom Zgłoś #26 Napisano 29 Listopada 2010 witam podłączę sie do tematu. mój passat 1.9 TD 92 r. ma takie dziwne objawy. Dzisiaj rano temp .-5 garaz blaszak i odpala bez ssania, na wyciągniętym ssaniu nie chce wcale zaskoczyć , prosze powiedzcie mi czy to normalne . 3 dni temu akumulator ładowałem bo nie chciał odpalić przy -1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekkk Zgłoś #27 Napisano 1 Grudnia 2010 witam ja mam podobny problem wczoraj odpalałem swojego paska 1.9 TD cytuje:Po dłuższym postoju ciężko odpalić silnik. Muszę kręcić kilka razy, a nawet jak załapie, to nierówno chodzi i gaśnie nie wchodząc nawet na obroty.jeszcze do tego resetuje mi sie zegarek swiece zarowe na wiosne były wymieniane.co sprawdzic pokoleji tak jak pisaliscie????pozdr zaraz pojade tez odpalac i napisze ja było odpisze wieczorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jasiu23 Zgłoś #28 Napisano 1 Grudnia 2010 Sprawdź świece żarowe.Ja też wymianiałem na wiosnę a teraz miałem dwie spalone.W tej chwili mam założone Boscha i na razie jest dobrze.Dzisiaj rano -17stopni i zapalił od razu.Tym, że resetuje zegary się nieprzejmuj, u mnie czasami jest tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati91 Zgłoś #29 Napisano 1 Grudnia 2010 witam mam pytanie jak przewody od płynu do chłodnicy jest zimowy zamarznięty to co ja wtedy mam zrobić :manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jasiu23 Zgłoś #30 Napisano 1 Grudnia 2010 Wstaw auto do ogrzewanego garażu i jak płyn odmarznie spuść go i zalej nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekkk Zgłoś #31 Napisano 2 Grudnia 2010 (edytowane) witam Jasiu23 wczoraj kazałem żonie odpalic paska a ja patrzyłem sie czy niema jakic przeciekow na przewodach ale niema żona odpaliła paska odrazu bez grzania swiec bo powiedziała ze sie kontrolka nie swieciła chwilke tak nierowno chodził ale sie uspokojił ale to dziwne udało sie jej odpalic bez grzania a było -20 stopni ale nic juz powiedziałem zeby tak nierobiła bo kontrolka musi sie zaswiecic.ja dzisiaj rano odpalałem zagrzałem swieczki do momentu pykniecia przekażnika i na rozruch chwilke nierowno chodził ale sie upokojił i rowno silniczek pracował.moje takie stwierdzenie jak odpalałem 1 dnia co miałem trudnosci to miałem zalany zbiornik ok 40 litrami ON a wczoraj zalałem znowu zbiornik 30 litrami ON to miałem w sumie 70litrow i moze dlatego lepiej dobrze odpalił bo jak mi ktos muwił ze przy takich mrozach trzeba miec zatankowany do pełna zbiornik.jeszcze jedna sprawa zamarzł mi płyn do spryskiwaczy bo był letni co mam teraz zrobic????pozdr a co do swiec zarowych to na wiosne kupoiwałem BOSCHA //EDIT by tony_w: Kolego używaj proszę znaków interpunkcyjnych bo Twój post jest bez nich nieczytelny Edytowane 5 Grudnia 2010 przez tony_w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati91 Zgłoś #32 Napisano 2 Grudnia 2010 mam pytanie jak mam odmrozić kable od chłodnicy bo mi zamarzly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VW is the best Zgłoś #33 Napisano 24 Stycznia 2012 Witam. Odgrzeję temat. Mam problem z odpalaniem i to głównie w okolicach 0st. - kontrolka świec zapala się na b.krótko i jest problem z rozruchem. Przy niższej temperaturze świece grzeją dłużej i zapala nieźle. Być może jakiś czujnik temp. silnika przekłamuje ale nie wiem który i gdzie. Dodam, że auto ma wyraźną turbodziurę (turbo po regeneracji) być może wynikającą z usterki tego samego czujnikia - chodzi mi o dawkę paliwa związaną z temp. silnika. Może to nie ma związku ale pewności nie mam. Proszę o podpowiedź, gdzie się dobrać. Pasek z MFA, inne dane obok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halfdan Zgłoś #34 Napisano 24 Stycznia 2012 Przyczyn może być kilka. Przede wszystkim sprawdzić musisz: czujnik cieczy, stan przewodów i modułu świec. Czy przy kręceniu rozrusznikiem dymi intensywnie? Jeśli tak to do sprawdzenia kąt wtrysku i rozrząd. Turbodziura nie będzie związana z temperaturą cieczy/silnika. Ciężko powiedzieć co z turbiną bo to też temat rzeka, a nie piszesz w jakim zakresie obrotów masz lag. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mocias Zgłoś #35 Napisano 25 Stycznia 2012 (edytowane) Witam wszystkich odgrzeje temacik . Jestem nowym użytkownikiem , mój passat to B5 1,6 AHL z 97`r. Dręczy mnie taki problem że autko ciężko pali gdy jest zimny ... odpalić odpali ,ale trzeba je pokrećić. Po odpaleniu można odrazu zgasić i zapali na dotyk,postoi pare godzin i znowu ciężko pali. Komputer pokazał błąd sondy ,wrzuciłem inna ,wymieniłem wcześniej akumulator . Nie wiem czy on nie dostaje odpowiedniego strzału paliwa , może filtr paliwa trzeba zmienić ,może świece , poczytałem wasze wypowiedzi ale one dotyczą diesla . Czy polecacie przy jednostce benzynowej też zajrzeć do pompy paliwa , czy tu może macie inną teorie Dzięki wielkie Edytowane 25 Stycznia 2012 przez mocias Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #36 Napisano 25 Stycznia 2012 Witam wszystkich odgrzeje temacik . Jestem nowym użytkownikiem , mój passat to B5 1,6 AHL z 97`r. Dręczy mnie taki problem że autko ciężko pali gdy jest zimny ... odpalić odpali ,ale trzeba je pokrećić. Po odpaleniu można odrazu zgasić i zapali na dotyk,postoi pare godzin i znowu ciężko pali. Komputer pokazał błąd sondy ,wrzuciłem inna ,wymieniłem wcześniej akumulator . Nie wiem czy on nie dostaje odpowiedniego strzału paliwa , może filtr paliwa trzeba zmienić ,może świece , poczytałem wasze wypowiedzi ale one dotyczą diesla . Czy polecacie przy jednostce benzynowej też zajrzeć do pompy paliwa , czy tu może macie inną teorie Dzięki wielkie teoria jest jedna i prawdziwa. trafiłeś do złego działu. tu mowa o b3/b4 a nie o b5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VW is the best Zgłoś #37 Napisano 26 Stycznia 2012 (edytowane) Dzięki halfdan za podpowiedzi jednak niektore są dla mnie niejasne :hmm Świece sprawdzałem, każda oddzielnie bierze ok. 20A. Moduł świec napięcie podaje (tylko za krotko) i do każdej ono dochodzi, styki świec sprawdzone i poprawione. Nie wiem natomiast o jaki czujnik cieczy chodzi i w jakim sensie sprawdzić rozrząd. Kąt wtrysku w zakresie normy (spr. VAG-iem), jednak rzeczywiście zaraz po takim odpaleniu chmura jasnego dymu. W tym momencie jeszcze ponowię pytanie dlaczego świece grzeją tak krotko, czy w każdym 1,9 TDI przy 0st.C kontrolka świec zapala się na max. 2 sek? Co do turbodziury, to zakres niby prawidłowy bo przy niecałych 2 tys.obr. się rozkręca ale zanim to nastąpi jest jak woz z węglem. Wkurzyło mnie to strasznie kiedy toczyłem się na 2 biegu przy trochę ponad 1 tys. obrotow i nagle trzeba było przyspieszyć - trwało to wieczność! Dodam, że mam jeszcze Golfa II 1,6 TD i tam coś takiego jak turbodziura nie występuje . Pozdr. i z gory dzięki. Edytowane 26 Stycznia 2012 przez VW is the best u zamkniętego nie wyświetlało poprawnie więc zamieniłem na o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halfdan Zgłoś #38 Napisano 26 Stycznia 2012 (edytowane) Jeśłi załącza świece na 2-3 sekundy to zmieniaj czujnik. Nie jest drogi. Czujnik cieczy masz w trojniku, ktory wchodzi do bloku. Oprocz czujnika masz tam rownież rurę z cieczą idącą do chłodnicy, trochę zasłonięty jest odmą. Jak nie znajdziesz to wieczorem narysuję ci mapkę Jeśli chura białego dymu jest krotko po odpaleniu to jest ok, bo w zimnym silniku ropa nie wypala się prawidłowo przez zbyt niską temperaturę. Jeśli kręcisz, silnik się dławi ale nie może zaskoczyć a z tyłu ściana dymu to możliwe, że masz rozrząd przestawiony. Co do turbiny to wysoko wstaje. U mnie zabawa zaczyna się na 1400-1500 obr/min. Miałem podobny problem- turbina wstawała powyżej 2000, na piątym biegu maksymalnie do 130 km/h szedł a potem koniec. Przyczyną były źle podłączone przewody idące od i do turbiny, nie pamiętam dokładnie ktore, chyba zamieniony był przewod od kompa z przewodem idącym do N75. Vag mi tego nie pokazywał. Edytowane 26 Stycznia 2012 przez halfdan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VW is the best Zgłoś #39 Napisano 27 Stycznia 2012 Może w weekend upoluję jakiś ogrzewany garaż :plaza to sprawdzę ten czujnik. Znalazłem nawet dane jakie powinien mieć parametry. Jak sprawdzę to dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tiesto1991 Zgłoś #40 Napisano 30 Stycznia 2012 witam przepraszam jesli to nie tutaj ale prosze o pomoc passat b3 1,6 TD 90r odpowietrzony ,swiece grzeją znaki na rozrządzie ok a jednak nie pali z turba jakis dziwny dym i nie pachnie to spalinami ani ropą a z rury wydechowej nic .za nic nie chce odpalic prosze o pomoc i sugestie http://www.youtube.com/watch?v=Ys6cG...ature=youtu.be Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach