Gość radsol Zgłoś #1 Napisano 4 Marca 2008 witam, potrzebuje pomocy, a mianowicie informacji jak podłączyć 3 "magiczne" kabelki z wiązki od navi MCD do zegarów (pełen fis). W radio kumam przepinam 3 piny do zielonej kostki ale w zegarach to już mam rebus. Zegary mają wprawdzie 3 gniazda - ale niestety środkowe jest ślepe. mniemam że podłączyć muszę się do wiązki can. I tu pytanie, jak, gdzie? proszę o info pozdrawiam ps zegary już są zamontowane klucze wgrane i brakuje mi tylko do szczęścia wyświetlania komunikatów z radio i navi na fis'ie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
navik Zgłoś #2 Napisano 4 Marca 2008 http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21603 http://img374.imageshack.us/my.php?image=anschlussdiagrammvwnavigationm.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radsol Zgłoś #3 Napisano 4 Marca 2008 dzięki, jestem już bliżej niż dalej. Jest jakiś patent na nie niszczące otwarcie kostek (wtyków), i wyjęcie pinów do przeniesienia do kostki którą mam nadziej uda mi się otworzyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość darko Zgłoś #4 Napisano 5 Marca 2008 A ja myślałem że tylko ja mam taki problemik - spedzający sen z powiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radsol Zgłoś #5 Napisano 5 Marca 2008 okazuje sie że jestem dalej niż bliżej (daleko w lesie), postępują zgodnie z schematem - wariant 1 „środkowy” kabelek połączony w mini iso do 9, a w zegarach do 31, tu nie można się pomylić 8 z mini iso do 30 w zegarach i 10 do 32 w zegarach pokazuje tylko stop check coolant . Service manual (płynu mam tyle ile powinno być) i wykazuje że jest -39 stopni oraz pali się kontrolka (abs) wariant 2 „środkowy” kabelek połączony w mini iso do 9, a w zegarach do 31, tu nie można się pomylić 8 z mini iso do 32 w zegarach i 10 do 30 w zegarach pokazało że walnięty czujnik temp oleju i tu WOW aktywował się IMOBILAJZER (fuck) a komunikatów z radia i navi nie było ani przez pół sekundy HELPPPPPP ps jestem udupiony bo auto w garażu i nie odpala stare zegary były z 12.2003 i nowe tez są z 12.2005 (o co kaman) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #6 Napisano 6 Marca 2008 Normalnie żaden to problem: ISO zielona ------- Licznik 32pin zielone pin 8-------------------30 pin 9-------------------31 pin 10-----------------32 Sprawdź kodowanie licznika, jeżeli chcesz aby Ci się pokazywały komunikaty to do istniejącego numeru kodowania musisz dodać 16 ( czyli jak np masz teraz 05XXX to z komunikatami masz 21XXX). Musi działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pw Zgłoś #7 Napisano 6 Marca 2008 Musi działać.Niekoniecznie. Jeśli dobrze zrozumiałem, to licznik był wymieniony na taki z FIS-em. Jeśli ten nowo wstawiony był używany to nie musi działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radsol Zgłoś #8 Napisano 6 Marca 2008 dziś sprawdziłem na spokojnie jak sie podłączyłem, jest tak jak w moim poscie - wariant1, analogicznie tożsamo z rozpiską kolegi PogromcA dodatkowo upewniłem że np jakiś pin sie nie skrzywił etc. - wszystko jest cacy jeśli chodzi o kabelki czyli tak jak powinno być. sorki za laizm ale to kodowanie ma być w liczniku czy w radio? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #9 Napisano 6 Marca 2008 Niekoniecznie. Jeśli dobrze zrozumiałem, to licznik był wymieniony na taki z FIS-em. Jeśli ten nowo wstawiony był używany to nie musi działać. Czy możesz napisać co ma do tego to czy licznik był używany czy nie? dziś sprawdziłem na spokojnie jak sie podłączyłem,jest tak jak w moim poscie - wariant1, analogicznie tożsamo z rozpiską kolegi PogromcA dodatkowo upewniłem że np jakiś pin sie nie skrzywił etc. - wszystko jest cacy jeśli chodzi o kabelki czyli tak jak powinno być. sorki za laizm ale to kodowanie ma być w liczniku czy w radio? Kodowanie ma być w liczniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pw Zgłoś #10 Napisano 6 Marca 2008 Czy możesz napisać co ma do tego to czy licznik był używany czy nie?Mogę. Jeśli był używany z navi po szynie can np z MCD, to teraz navi po 3 drutach nie będzie chodzić z FIS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #11 Napisano 6 Marca 2008 Mogę. Jeśli był używany z navi po szynie can np z MCD, to teraz navi po 3 drutach nie będzie chodzić z FIS. Nie zgodzę się z tym. Nie było liczników specjalnie pod navi MCD czy inne, a can to mają wszystkie liczniki od połowy 99 roku. To znaczy że jak już ktoś w przeszłości np. połączył ten jego licznik z MCD po canie to w tym liczniku coś się takiego stało że już po 3 kablach nigdy nie ruszy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radsol Zgłoś #12 Napisano 6 Marca 2008 na 99% chodził w takim zestawie jaki ja mam tz: 3BG 2004 (AVF) rok z MCD/ jeśli to ma znaczenie to auto w którym chodziły te zegary też miało multilunkcję zegary są wolne od błędów i sprawne w 100%, nie wykazują żadnych błędów (status samochodu OK) może w sobotę jak grypka odpuści to uda mi się uda sprawdzić kodowanie"( czyli jak np masz teraz 05XXX to z komunikatami masz 21XXX)" wg podpowiedzi kolegi POGROMCY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pw Zgłoś #13 Napisano 6 Marca 2008 Nie zgodzę się z tym.Masz prawo. Nie było liczników specjalnie pod navi MCD czy inne, a can to mają wszystkie liczniki od połowy 99 roku.Jedno i drugie to prawda. To znaczy że jak już ktoś w przeszłości np. połączył ten jego licznik z MCD po canie to w tym liczniku coś się takiego stało że już po 3 kablach nigdy nie ruszy?Nie pisałem, że nigdy, ale bez przerobienia licznika nie ruszy po 3 drutach. Aby to zrobić muszę mieć licznik u siebie, na stole. I nie da się tego opisać. Trzeba usiąść i robić. Jeśli kiedyś robiłeś coś z licznikami to powinieneś wiedzieć o czym piszę. Ja już to kilka razy robiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #14 Napisano 6 Marca 2008 No to przyznam szczerze że za nie bardzo wiem co Ty tam przerabiasz. Mi zawsze chodziło po 3 kablach, kwestia przeprogramowania. Czy to jest jakaś przeróbka sprzętowa czy programowa, jeżeli oczywiście można wiedzieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pw Zgłoś #15 Napisano 7 Marca 2008 Czy to jest jakaś przeróbka sprzętowa czy programowaProgramowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #16 Napisano 10 Marca 2008 przeflashujesz safe wsadem z takiego samego i bedzie dzialac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radsol Zgłoś #17 Napisano 21 Kwietnia 2008 no i nic nie ruszyło, wszelkie opcje kodowania nic nie dają, nic nie przyjmuje a komunikatów jak nie wyświetlało tak nie wyświetla nadal. nic tylko się napić (mleka af korś). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach