Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

pompa wtryskowa i wtryski?

a czy nie sprawiałby wtedy problemów w czasie jazdy tez gdyby pompa albo wtryski były coś nie tak?

i czy mozna to sprawdzic vagiem czy tylko u mechanika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy nie sprawiałby wtedy problemów w czasie jazdy tez gdyby pompa albo wtryski były coś nie tak?

Jasne, może i tak, trudno stwierdzić jednoznacznie, więc lepiej to posprawdzać.

i czy mozna to sprawdzic vagiem czy tylko u mechanika?

VAGiem tylko wtryski, a konkretnie ich korekcję, a pompę to tylko na stole u pompiarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robilem tak ze przewod igelitowy bezposrednio do pompy i do banki z paliwem paliwo bylo w przewodzie a on nie palil .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtry rozumiem wymienione, przede wszystkim paliwowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
obilem tak ze przewod igelitowy bezposrednio do pompy i do banki z paliwem paliwo bylo w przewodzie a on nie palil
Czyli podłączałeś na krótko. Jeśli pompa nie podawała paliwa, możliwe że pompa do naprawy (brak ciśnienia).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze to sterownik pompy wtryskowej,tak mi powiedzial znajomy mechanik,dzis po 10 godz.zapalil na dotyk,rece mi opadaja niewiem co robic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a moze to sterownik pompy wtryskowej,tak mi powiedzial znajomy mechanik,dzis po 10 godz.zapalil na dotyk,rece mi opadaja niewiem co robic.
na dotyk i akurat bez ciebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odsyłam do postu jaki tutaj wcześniej zamieściłem, bo być może to będzie waszym rozwiązaniem:

Musiałem kręcić dłużej żeby odpalił. Najczęściej po 3-cim razie, ale jak zapalił, to potem już bez problemu. Wystarczyła doba, aby problem znowu się pojawił. Wygladalo tak jakby mu cofało się paliwo.

 

Rozwiązaniem sprawy okazała się wymiana uszczelniaczy pod pompowtryskami. Komplet takich uszczelniaczy kosztował mnie 140 zł + robocizna 200 zł.

 

Po tej wymianie i silnik zaczął inaczej chodzić tzn. wcześniej na co nie zwracałem uwagi na zasadzie pewnie ten typ tak ma. Po zapaleniu potrzebował trochę czasu aby ustabilizowała się praca. Objawem było lekkie szarpanie silnikiem jakby pompotryski nie równo dozowały paliwo.

 

Po wymianie tych uszczelniaczy silnik zapala od razu i równo pracuje.

 

Także jak komuś wyczerpały się pomysły co jest nie tak, że cięzko zapala lub po zapaleniu chodzi jak traktor proponuję zainteresować się tymi usczelniaczami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ze mi pali zawsze, tylko jak silnik jest gorący to ma problemy zeby zapalic. Jak jest zimny to nie ma najmniejszego problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, ja mam problem z odpalaniem, ale tylko na ciepłym silniku. no ale ja mam benzynę, a temat przewertowałem od początku i większość problemów dotyczy TDI. VAG nie pokazuje błędów ale jak znajdę czas to posprawdzam wszystkie grupy.

 

filtry wszystkie powymieniane, świece też. jeżeli jakieś wartości się przestawiły w kompie można to ustawić VAGiem? na zimnym silniku odpala jak złoto, ale na ciepłym trzeba "piłować" parę sekund i podeptać gaz. jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisalem juz, ze mam problem z odpalaniem po dluższym postoju -zapala za 3 razem. Wczoraj postawiłem go dupką do góry i dziś w poludnie odpalił bez problemu. Jak stoi na równym to są problemy z odpaleniem, a jak tyl jest uniesiony to pali normalnie. Może ktoś z was wie jaka moze być przyczyna ?

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. chcem sie zapytac znawce tematu czy to jest normalne czy nie?? otoz jak silnik zimny pali doslownie na dotkniecie rozrusznika. a jak jest cieply to musze krecic rozrusznikiem 2 badz 3 sekund sekundy dluzej. CZY TO JEST NORMALNE?? dodam ze filtry wymienione :dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak silnik zimny pali doslownie na dotkniecie rozrusznika. a jak jest cieply to musze krecic rozrusznikiem 2 badz 3 sekund sekundy dluzej. CZY TO JEST NORMALNE?? dodam ze filtry wymienione :dupablada

Sprawdź najlepiej VAG-iem, czy czujnik temperatury płynu jest w porządku, no i w dieslu są świece podgrzewajace płyn - z tyłu silnika - może z nimi coś jest nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swiece podgrzewajace plyn wymienilem zima tego roku a wiec sa ok. a co do czujnika to niewiem za bardzo o co ci chodzi danek, bo jak robilem logi to temp plynu chlodzacego byla normalna i wynosila 89 stopni.

a moze tak ma byc ze jak cieply silnik to pali o 2 sekundy duzej??

Edytowane przez marko002

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie to ja na twoim miejscu bym zostawił jak jest. Bo jednak często na ciepłym - nawet u mnie - zdarza sie, ze trzeba ciut dłużej pokręcic rozrusznikiem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez tak mysle danek he:hyhy

wiesz co odczulem to dopiero w takie silne upaly jak teraz . w kazdym badz razie zimny pali na dotyyl a cieply po 2 badz 3 sekundowym kreceniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu miałem gościa z Borą , ciepła paliła po ładnych kilku sekundach kręcenia i z dodaniem gazu , podniosłem dawkę rozruchową do max wartości i zaczęło auto palić za 3 obrotem rozrusznika i tak zostawiłem , moja teoria kończąca się pompa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledze tak Golf palił na ciepłym, 110 Kmów TDI, winne były tulejki na rozruszniku, po wymianie pali z pół obrotu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam problem z odpaleniem przy niskiej temperaturze. Dzis naprzykład troche pokrecil zanim zapalil. Normalnie pali od kopa. Wymienialem wczesniej czujniki temp.płynu i temp. paliwa, filtry wszystkie, swiece zarowe, pompe paliwa w baku, akumulator nowy, rozrusznik naprawiony, rozrzad ustawiony prawidłowo, zaworek zwrotny tez wymieniony, więc co go boli. Prosze o pomoc bo to szukanie jak igly w stogu siana, Jak odpali to ma swoja moc, Czasami obroty troche faluja jak sie rozgrzeje ale nie przeszkadza to w niczym tylko obrotomierz skacze. Pozdrawiam forumowiczów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie. Ja również mam problem z odpalaniem. Po dłuższym postoju musze chwile pokręcić (około 3-4s), aby silnik zapalił. Gdy auto nie będzie miało długiej przerwy np.2 godziny zapala za "dotknięciem". Dodam że wszystkie świece żarowe wymienione na nowe, oraz nowy filtr paliwa (niestety z tego czytałem niepolecany przez Was FILTRON) Problem raczej nie jest zależny od temperatury (tak samo długo kręci przy -10 i +2 jak było dzisiaj), lecz raczej od długości postoju około 7-8 godzin. Wydaje mi się że problem może dotyczyć lekkiego zapowietrzania się. I tu moje pytanie gdzie w silniku AJM znajduje się zawór zwrotny paliwa, oraz co ewentualnie muszę sprawdzić/wymienić.

Pozdrawiam Łukasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności