konrad5516 Zgłoś #241 Napisano 30 Kwietnia 2010 pompa wtryskowa i wtryski? a czy nie sprawiałby wtedy problemów w czasie jazdy tez gdyby pompa albo wtryski były coś nie tak? i czy mozna to sprawdzic vagiem czy tylko u mechanika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #242 Napisano 30 Kwietnia 2010 a czy nie sprawiałby wtedy problemów w czasie jazdy tez gdyby pompa albo wtryski były coś nie tak? Jasne, może i tak, trudno stwierdzić jednoznacznie, więc lepiej to posprawdzać. i czy mozna to sprawdzic vagiem czy tylko u mechanika? VAGiem tylko wtryski, a konkretnie ich korekcję, a pompę to tylko na stole u pompiarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek1967 Zgłoś #243 Napisano 30 Kwietnia 2010 robilem tak ze przewod igelitowy bezposrednio do pompy i do banki z paliwem paliwo bylo w przewodzie a on nie palil . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #244 Napisano 30 Kwietnia 2010 Filtry rozumiem wymienione, przede wszystkim paliwowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #245 Napisano 30 Kwietnia 2010 obilem tak ze przewod igelitowy bezposrednio do pompy i do banki z paliwem paliwo bylo w przewodzie a on nie palil Czyli podłączałeś na krótko. Jeśli pompa nie podawała paliwa, możliwe że pompa do naprawy (brak ciśnienia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek1967 Zgłoś #246 Napisano 1 Maja 2010 a moze to sterownik pompy wtryskowej,tak mi powiedzial znajomy mechanik,dzis po 10 godz.zapalil na dotyk,rece mi opadaja niewiem co robic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #247 Napisano 1 Maja 2010 a moze to sterownik pompy wtryskowej,tak mi powiedzial znajomy mechanik,dzis po 10 godz.zapalil na dotyk,rece mi opadaja niewiem co robic. na dotyk i akurat bez ciebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skrzynek Zgłoś #248 Napisano 1 Maja 2010 Odsyłam do postu jaki tutaj wcześniej zamieściłem, bo być może to będzie waszym rozwiązaniem: Musiałem kręcić dłużej żeby odpalił. Najczęściej po 3-cim razie, ale jak zapalił, to potem już bez problemu. Wystarczyła doba, aby problem znowu się pojawił. Wygladalo tak jakby mu cofało się paliwo. Rozwiązaniem sprawy okazała się wymiana uszczelniaczy pod pompowtryskami. Komplet takich uszczelniaczy kosztował mnie 140 zł + robocizna 200 zł. Po tej wymianie i silnik zaczął inaczej chodzić tzn. wcześniej na co nie zwracałem uwagi na zasadzie pewnie ten typ tak ma. Po zapaleniu potrzebował trochę czasu aby ustabilizowała się praca. Objawem było lekkie szarpanie silnikiem jakby pompotryski nie równo dozowały paliwo. Po wymianie tych uszczelniaczy silnik zapala od razu i równo pracuje. Także jak komuś wyczerpały się pomysły co jest nie tak, że cięzko zapala lub po zapaleniu chodzi jak traktor proponuję zainteresować się tymi usczelniaczami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrad5516 Zgłoś #249 Napisano 1 Maja 2010 tylko ze mi pali zawsze, tylko jak silnik jest gorący to ma problemy zeby zapalic. Jak jest zimny to nie ma najmniejszego problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufop_konjjn Zgłoś #250 Napisano 9 Maja 2010 witam, ja mam problem z odpalaniem, ale tylko na ciepłym silniku. no ale ja mam benzynę, a temat przewertowałem od początku i większość problemów dotyczy TDI. VAG nie pokazuje błędów ale jak znajdę czas to posprawdzam wszystkie grupy. filtry wszystkie powymieniane, świece też. jeżeli jakieś wartości się przestawiły w kompie można to ustawić VAGiem? na zimnym silniku odpala jak złoto, ale na ciepłym trzeba "piłować" parę sekund i podeptać gaz. jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pjoter Zgłoś #251 Napisano 21 Maja 2010 Pisalem juz, ze mam problem z odpalaniem po dluższym postoju -zapala za 3 razem. Wczoraj postawiłem go dupką do góry i dziś w poludnie odpalił bez problemu. Jak stoi na równym to są problemy z odpaleniem, a jak tyl jest uniesiony to pali normalnie. Może ktoś z was wie jaka moze być przyczyna ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #252 Napisano 13 Lipca 2010 witam. chcem sie zapytac znawce tematu czy to jest normalne czy nie?? otoz jak silnik zimny pali doslownie na dotkniecie rozrusznika. a jak jest cieply to musze krecic rozrusznikiem 2 badz 3 sekund sekundy dluzej. CZY TO JEST NORMALNE?? dodam ze filtry wymienione :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #253 Napisano 13 Lipca 2010 jak silnik zimny pali doslownie na dotkniecie rozrusznika. a jak jest cieply to musze krecic rozrusznikiem 2 badz 3 sekund sekundy dluzej. CZY TO JEST NORMALNE?? dodam ze filtry wymienione :dupablada Sprawdź najlepiej VAG-iem, czy czujnik temperatury płynu jest w porządku, no i w dieslu są świece podgrzewajace płyn - z tyłu silnika - może z nimi coś jest nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #254 Napisano 13 Lipca 2010 (edytowane) swiece podgrzewajace plyn wymienilem zima tego roku a wiec sa ok. a co do czujnika to niewiem za bardzo o co ci chodzi danek, bo jak robilem logi to temp plynu chlodzacego byla normalna i wynosila 89 stopni. a moze tak ma byc ze jak cieply silnik to pali o 2 sekundy duzej?? Edytowane 13 Lipca 2010 przez marko002 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #255 Napisano 13 Lipca 2010 W sumie to ja na twoim miejscu bym zostawił jak jest. Bo jednak często na ciepłym - nawet u mnie - zdarza sie, ze trzeba ciut dłużej pokręcic rozrusznikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #256 Napisano 13 Lipca 2010 tez tak mysle danek he:hyhy wiesz co odczulem to dopiero w takie silne upaly jak teraz . w kazdym badz razie zimny pali na dotyyl a cieply po 2 badz 3 sekundowym kreceniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilu8 Zgłoś #257 Napisano 14 Lipca 2010 Jakiś czas temu miałem gościa z Borą , ciepła paliła po ładnych kilku sekundach kręcenia i z dodaniem gazu , podniosłem dawkę rozruchową do max wartości i zaczęło auto palić za 3 obrotem rozrusznika i tak zostawiłem , moja teoria kończąca się pompa . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #258 Napisano 14 Lipca 2010 Koledze tak Golf palił na ciepłym, 110 Kmów TDI, winne były tulejki na rozruszniku, po wymianie pali z pół obrotu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #259 Napisano 26 Listopada 2010 Witam wszystkich. Mam problem z odpaleniem przy niskiej temperaturze. Dzis naprzykład troche pokrecil zanim zapalil. Normalnie pali od kopa. Wymienialem wczesniej czujniki temp.płynu i temp. paliwa, filtry wszystkie, swiece zarowe, pompe paliwa w baku, akumulator nowy, rozrusznik naprawiony, rozrzad ustawiony prawidłowo, zaworek zwrotny tez wymieniony, więc co go boli. Prosze o pomoc bo to szukanie jak igly w stogu siana, Jak odpali to ma swoja moc, Czasami obroty troche faluja jak sie rozgrzeje ale nie przeszkadza to w niczym tylko obrotomierz skacze. Pozdrawiam forumowiczów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszoo Zgłoś #260 Napisano 21 Grudnia 2010 Witam wszystkich serdecznie. Ja również mam problem z odpalaniem. Po dłuższym postoju musze chwile pokręcić (około 3-4s), aby silnik zapalił. Gdy auto nie będzie miało długiej przerwy np.2 godziny zapala za "dotknięciem". Dodam że wszystkie świece żarowe wymienione na nowe, oraz nowy filtr paliwa (niestety z tego czytałem niepolecany przez Was FILTRON) Problem raczej nie jest zależny od temperatury (tak samo długo kręci przy -10 i +2 jak było dzisiaj), lecz raczej od długości postoju około 7-8 godzin. Wydaje mi się że problem może dotyczyć lekkiego zapowietrzania się. I tu moje pytanie gdzie w silniku AJM znajduje się zawór zwrotny paliwa, oraz co ewentualnie muszę sprawdzić/wymienić. Pozdrawiam Łukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach