Skocz do zawartości
Gość tomala-gt

JAK PODNIESC ZAWIESZENIE W B3-KOMBI

Rekomendowane odpowiedzi

Gość brzesiu

Jade dzisiaj po te gumy założę po dwie na tyl i po jednej na przód ciekawy jestem czy po tym zabiegu przestane zamiatać tyłkiem po asfalcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Niebiesky

w swoim poprzednim b3 kombi tez mialem podobny problem - z tym, ze u mnie to byla kwestia taka, ze zalozylem felgi 16/9 i krawedziami nadkoli uderzalem w czoła opon na wybojach. Zalozylem po trzy takie gumy na tył, po dwie na przód i problem zniknal, a auto poszło w górę około 5-6 cm z tyłu i około 4 z przodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomala-gt
Jade dzisiaj po te gumy założę po dwie na tyl i po jednej na przód ciekawy jestem czy po tym zabiegu przestane zamiatać tyłkiem po asfalcie.

BRZESIU jak zalozysz te gumy to daj znac jak to bedzie wygladac bo tez chce tak zrobic w moim pasku pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tam z tylu mialem pekniete sprezyny i wstawilem wzmocnione nowe, do tego podkladki pod amorki i siedzi wysoko, natomiast z przodu jest nisko, i tam chcialbym uniesc, pol roku temu wstawialem nowe amorki i ich lozyska, ale niestety na sprezyny nie wystarczylo funduszy, ale sprezyn nie mam peknietych ale mysle ze juz sie troche wyrobily czy cos w tym stylu i temu jest tak nisko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomala-gt

kolego adamo88 a co to za podkladki pod amory bo pierwsze o tym slysze jak to wyglada i gdzie to mozna kupic jakbys wiedzial to bylbym wdzieczny za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wymieniłem amortyzatory sprężyny i też tył siedział jak założyłem te gumy to się wyrównał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie cos takiego mam, tylko ze zrobione wlasnorecznie i nie okragle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas

damianko

Ja dodatkowo oprócz standardowych sprężn miałem włożone w nie takie mniejsze niebieskie sprężyny które może nie zwiększały łądowności ale auto napewno mniej kładło się na zakrętach i chyba chwilą wolnego czasu znów je założe.
o co chodzi z tymi niebieskimi?? miales podwojne sprezyny i jak sie jezdzilo??

 

a teraz na temat tych gumowcow. jest to rozwiazanie tylko tymczasowe otorz pare lat temu jak bujalem sie B3 tez mialem problem jak wy ze dupa siedzi. kupilem gumy i to nie byle jakie bo jakies kauczukowe. autko poszlo w gore potem trosdzke siadlo ale nie az tak jak bylo a przed sama sprzedaza musialem kupic nowe bo jedna pekla. moim zdaniem sprezyna przy takich gumach szybciej sie zuzywa gdyz ma mniejsze pole pracy i jest narazona na szybsze pekniecie gdyz zmeczenie materialu jest silniejsze w mniejszym polu pracy sprezyny. rozumiem takie rozwiazanie jak ktos chce sobie miesiac czy 2 tak posmigac do czasu kasy na nowe a nowe sprezyny to koszt zaledwie kilkudziesieciu zl za szt. nawet te najtansze zapewne przezyja pare lat. i nie narazaja nas na pekniecie sprezyny podczas szybkiej jazdy i wjechania w dziure bo skutki moga byc niebezpieczne i kosztowne. pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te podkładki pod sprężyny to jakieś dziwne mi się wydają. Bo nie widzę jak je zamontować do wahacza. Przecież w wahacz wchodzi tuleja...

 

Osobiście mogę odpowiedzieć inny patent, który zastosowałem w swoim B4. Mianowicie ze starych amorów odciąłem dolną tuleję mocującą, a szwagier migomatem dospawał ją do amorka od spodu oczywiście dokładnie i uważając żeby nie spalić gumy. Dodatkowo jako wzmocnienie (co chyba nie jest konieczne) poszedł płaskownik. Efekt - 5cm w górę. A że miałem sprężyny jeszcze w dość dobrym stanie i siedział tylko przy full obciążeniu, to teraz jak jest pusty to dupka sterczy dość wysoko. Ale za to jak załaduję go po dach, to wygląda jakby był pusty :D

Postaram się wrzucić fotę w najbliższym czasie.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas

hmmm ;-) ale wy kombinujecie ;-) ja tu sie zastanawiam jak utwardzic lekko zawieszenie nie obnizajac autka bo na zakretach nie jezdzi jak subaru legacy ;-) pozdrawiam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale kolega chce utwardzic zawieszenie a nie je podnosic, ja bym wstawil na twoim miejscu sprezyny wzmocnione i amorki gazowo-olejowe (ja tak mam i tyl jest twardy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vander

U mnie też zauważyłem, że lekko tyłek wozu poszedł w dół. Nie ma się co dziwić samochód pracuje itd. Nie dużo ale jednak....Zastosowałem gumy usztywniające po 1 na stronę i powiem, że jest super. Równo itd. Jak będę miał czas jednak i troszkę więcej kasy to wymienię sprężyny. Na razie ten półśrodek się sprawdza.

Jeszcze jedno. Wiadomo, ze można takie gumy dostać na Allegro ale najpierw radzę popytać się w sklepach. Gdy podliczyć koszt gum i przesyłkę to może się okazać, iż taniej kupimy w sklepie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość brzesiu

Zgadzam sie z kolegą powyżej, jakby ktoś potrzebował takie gumy to w Gdańsku na skarpie są do dostania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra miszcze to gadac mi tu jakies springi wrzucic na przod, zeby usiadl jakie 3-4 centy. sprezyny od vra podejda? ile wazy vr? zeby sie nie okazalo, ze moj diesel jest ciezszy i zamiast -20 bedzie -60. no chyba, ze metoda na druta - obetne z jeden zwoj :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgadzam sie z kolegą powyżej, jakby ktoś potrzebował takie gumy to w Gdańsku na skarpie są do dostania.

 

Gdańsk skarpami stoi ;) W którym miejscu jest ta właściwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Souler - jak wstawisz springi od vra to pójdzie ale w górę nie w dół, no i będzie ciut za twardo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość brzesiu

Włożyłem w końcu te gumy , prawie miecha jeździłem z nimi w bagażniku.

 

Efekt dupsko nieco wyżej bynajmniej równo z przodem.

Troche inaczej sie buja tak jakby bardziej sprężyście z tyłu , sportowego zamieszenia z gumek za 6 zlotych raczej nie będzie.

 

Generalnie jestem zadowolony aczkolwiek tez słyszałem historie o pękaniu sprężyn przez to g..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas

Wiecie co gume to mozna na fujarke zalozyc ;-) ale nie w sprezyny ;-)

co do sprezyn to chce zalozyc sobie progresywne i amorki gazowe firmy KAYABA, albo te amorki GT Cupline niewiem co to moze ktos sie wypowie http://www.allegro.pl/item337111843_vw_passat_b3_b4_amortyzatory_sportowe_4_sztuki.html

;-) z tym ze bez obnizania no moze o drobinke ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności