Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

jak masz KW w dobrym stanie na zamiane to sie nawet nie zastanawiaj ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanko do Was,koledzy specjalisci od tarcia bebechami o asfalt :P , czy warto kupic taki zawias,cena wydaje sie bardzo atrakcyjna ;)

http://cgi.ebay.co.uk/VW-Passat-97-05-3B-3BG-JOM-Coilovers-741008_W0QQitemZ290369781619QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item439b633f73

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanko do Was,koledzy specjalisci od tarcia bebechami o asfalt , czy warto kupic taki zawias,cena wydaje sie bardzo atrakcyjna

http://cgi.ebay.co.uk/VW-Passat-97-0...item439b633f73

 

Jeżeli masz auto z napędem na 4 koła, to możesz się ewentualnie zastanowić na zakupem. To jest zestaw do 4Motion, tylne sprężyny są na amorach. W wersji na przednionapędowej tylne sprężyny są odzielnie montowane Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy kupnie uzywki mozesz jedynie wizualnie zoabczyc jaki ma stan a to widzisz... poza tym stan tloczysk czy nie maja wzerów i rys....

 

jak nie to masz owiedzmy 50% pewnosci ze bedzie zawias ok

 

ale i tak po tygodniu moze sie wylac :( sam tak mialem w mk2

 

wiec ogolnie kupno zawiasu uzywanego to mega loteria... bo kazdy na aukcji to nie jezdzil na polskich drogach i ogolnie lepszy jak nowka ;)

 

jak brac uzywke to jedynie z najwyzszej polki np KW i zeby jakos wygladala a nie jak kupa zlomu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ten zestaw jest fabrycznie nowy ;) ,chodzi mi o firme? Mapet co mozesz mi o niej powiedziec,z gory dzieki :D Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie handluje tym to nie wypowiadam sie bo nie mialem do czynienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko odnośnie gwintu w pasku

Czy jak założę gwint i ustawie go w połowie i zrobię zbieżność a następnie obniżę go na maxa to czy będzie konieczna ponowna zbieżność?? Czy zawieszenie wielowachaczowe samo dostosuje się do nowego położenia budy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie samo ale w praktyce mi zdarlo opone po wewn jak nie ustawilem geometrii po wlozeniu gwintu wiec od tej pory ustawiam

 

ale na sam dol to chyba na zlot chcesz tylko dac czy jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy warto kupic taki zawias,cena wydaje sie bardzo atrakcyjna

http://cgi.ebay.co.uk/VW-Passat-97-0...item439b633f73

 

Słyszałem dużo opinii że to badziewie nie warte nawet połowy ceny... Chociaż znalazłem też opinie pozytywne. Na Twoim miejscu kupiłbym w Polsce MTS Technik, bardzo dobra zawiecha, miałem już w 2 autach i do passka chyba też kupię...

 

I teraz pytanie, czy jak obniżę tylko przód o 40mm na sportowym zestawie, a tył zostawię fabryczny będzie to miało jakiś negatywny wpływ na prowadzenie auta? Kupiłem właśnie alu 18ki, ale przód stoi mi o wiele za wysoko... Tył może być na tej wysokości bo to kombi i często załadowany jeździ

Edytowane przez Starwarrior
dodane pytanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I teraz pytanie, czy jak obniżę tylko przód o 40mm na sportowym zestawie, a tył zostawię fabryczny będzie to miało jakiś negatywny wpływ na prowadzenie auta?

 

tak!

wyobraz sobie na przedniej osi serie a na tyle wylane amory...? przeciez jak zalozysz tylko przod to kazda os bedzie miala inna charakterystyke pracy

dlatego najlepiej 4 sprezyny i to tego samego producenta

 

Kupiłem właśnie alu 18ki, ale przód stoi mi o wiele za wysoko... Tył może być na tej wysokości bo to kombi i często załadowany jeździ

 

dziwne ja mam kombi woze towar m.in kity gwinty czyli czasem grubo ponad 100kg i mam gwint na ok -6 cm skrecony i luz

chyba ze masz jakies wystajace fele ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dziwne ja mam kombi woze towar m.in kity gwinty czyli czasem grubo ponad 100kg i mam gwint na ok -6 cm skrecony i luz

chyba ze masz jakies wystajace fele

 

No nie wiem, ja jak złożę siedzenia i zapakuję go po dach (głównie żelastwem, ) to czasami mi tak siada że nawet na fabrycznych kołach (15ki) siedzi za głęboko... No ale gwint twardszy to powinno być git ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
teoretycznie samo ale w praktyce mi zdarlo opone po wewn jak nie ustawilem geometrii po wlozeniu gwintu wiec od tej pory ustawiam

 

ale na sam dol to chyba na zlot chcesz tylko dac czy jak?

 

 

MAPET trochę mnie źle zrozumiałeś. Załóżmy taką sytuacje: przed zimą wkładam gwint do auta i ustawiam prawie na max w górę i robię zbieżność. Przychodzi wiosna opuszczam prawie na sam dół (nie bierzmy pod uwagę czy tak się da jeździć czy nie to jest teoria) i czy jak go opuszczę to coś się w geometrii zmieni czy te zawieszenie samo się dostosuje i przejeżdżając sezon nic się złego z oponami nie stanie (dodam że jak miałem MK3 to jak zrobiłem taki myk to trzeba było jechać na zbieżność, jedynie regulacja góra/dól w zakresie ok 1cm nie zmieniała derastycznie zbieżności)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jedz na zbierznosc dobrze ci radze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

okej powoli przymierzam sie do wymiany na gwint,powoli;)wszyscy chwala sobie KW:Dokej tez sie zastanawiam nad ta firma chociaz ceny tez sa wysokie ale...Jakie wybrac do mojego autka??czytalem na necie ze sa maja 3 Varianty plus Variant comfort street.Jakie beda najlepiej pasowaly do 4motion??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem krotko. kupilem kompletny zestaw spreżyn z amorkami. zawias gwintowany... ładnie siew prezentuje.... ale.... po 4 miesiacach zmieniłem spowrotem na oryginalne. jak dla mnie za nisko i za twardo. pozatym tył samochodu nie prezentował sie zbyt fajnie w porównaniu z przodem.jeśli zmienisz zawias to musisz sie liczyć z tym ze napewno autko dostanie po komforcie, kazda dziura odczuwalna, no i łatwo do urwania czegokolwiek pod spodem.ale to tylko są moje odczucia oraz przeżycia. teraz mam 18" na oryginalnym zawisie i jest o niebo lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem nowym... mam problem i nie wiem gdzie sie z tym zwrucic... wybralem przypadkowy post zeby to napisac mozecie mi pomoc... prosze! mam problem z autem passat b4 gdzie moge uzyskac informacje???? prosze o podpowiedz. I przepraszam ze sie tak wepchalem!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czego sie spodziewales? nie rozumiem po co w takim razie sie pchales w gwint skoro potrzebujesz komfortu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jestem nowym... mam problem i nie wiem gdzie sie z tym zwrucic... wybralem przypadkowy post zeby to napisac mozecie mi pomoc... prosze! mam problem z autem passat b4 gdzie moge uzyskac informacje???? prosze o podpowiedz. I przepraszam ze sie tak wepchalem!!!

 

http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=18

 

dział poświęcony B3 i B4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czym sie roznia te variant 1,2,3,street

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

roznic pomiedzy variant'em I a variant'em II - zasadnicza - w v.2 masz mozliwosc regulacji komfortu poprzez amory (bardziej utwardzone-srednio-mniej) i z tego co pamietam to jest chyba okolo 14 przeskoczen (okolo 360stopni, moze 400) na amorku. v.1 ma fabrycznie ustawiona twardosc. I tutaj jest jeszcze maly myk ;) - zeby zmienic wlasciwosci utwardzenia w passacie - trzeba niestety wymatowac amory z auta, gdyz np. na przednich - ustawienie ich jest u gory a w passacie do amopra od komory silnika sie nie dostaniesz :( .

obecnie jesli mialbym wybierac "nowy" set - poszedlbym w v.I

o v.3 nie mysle bo cena jest kosmiczna - o ile mozemy wogole mowic o niskich cenach firmy KW :D

cos za cos ;)

Edytowane przez pobs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności