pobs Zgłoś #301 Napisano 31 Stycznia 2010 jak masz KW w dobrym stanie na zamiane to sie nawet nie zastanawiaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #302 Napisano 1 Lutego 2010 Pytanko do Was,koledzy specjalisci od tarcia bebechami o asfalt , czy warto kupic taki zawias,cena wydaje sie bardzo atrakcyjna http://cgi.ebay.co.uk/VW-Passat-97-05-3B-3BG-JOM-Coilovers-741008_W0QQitemZ290369781619QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item439b633f73 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #303 Napisano 1 Lutego 2010 Pytanko do Was,koledzy specjalisci od tarcia bebechami o asfalt , czy warto kupic taki zawias,cena wydaje sie bardzo atrakcyjna http://cgi.ebay.co.uk/VW-Passat-97-0...item439b633f73 Jeżeli masz auto z napędem na 4 koła, to możesz się ewentualnie zastanowić na zakupem. To jest zestaw do 4Motion, tylne sprężyny są na amorach. W wersji na przednionapędowej tylne sprężyny są odzielnie montowane Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #304 Napisano 1 Lutego 2010 przy kupnie uzywki mozesz jedynie wizualnie zoabczyc jaki ma stan a to widzisz... poza tym stan tloczysk czy nie maja wzerów i rys.... jak nie to masz owiedzmy 50% pewnosci ze bedzie zawias ok ale i tak po tygodniu moze sie wylac sam tak mialem w mk2 wiec ogolnie kupno zawiasu uzywanego to mega loteria... bo kazdy na aukcji to nie jezdzil na polskich drogach i ogolnie lepszy jak nowka jak brac uzywke to jedynie z najwyzszej polki np KW i zeby jakos wygladala a nie jak kupa zlomu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #305 Napisano 1 Lutego 2010 Ale ten zestaw jest fabrycznie nowy ,chodzi mi o firme? Mapet co mozesz mi o niej powiedziec,z gory dzieki Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #306 Napisano 1 Lutego 2010 nie handluje tym to nie wypowiadam sie bo nie mialem do czynienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufers Zgłoś #307 Napisano 4 Lutego 2010 mam pytanko odnośnie gwintu w pasku Czy jak założę gwint i ustawie go w połowie i zrobię zbieżność a następnie obniżę go na maxa to czy będzie konieczna ponowna zbieżność?? Czy zawieszenie wielowachaczowe samo dostosuje się do nowego położenia budy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #308 Napisano 5 Lutego 2010 teoretycznie samo ale w praktyce mi zdarlo opone po wewn jak nie ustawilem geometrii po wlozeniu gwintu wiec od tej pory ustawiam ale na sam dol to chyba na zlot chcesz tylko dac czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starwarrior Zgłoś #309 Napisano 5 Lutego 2010 (edytowane) czy warto kupic taki zawias,cena wydaje sie bardzo atrakcyjna http://cgi.ebay.co.uk/VW-Passat-97-0...item439b633f73 Słyszałem dużo opinii że to badziewie nie warte nawet połowy ceny... Chociaż znalazłem też opinie pozytywne. Na Twoim miejscu kupiłbym w Polsce MTS Technik, bardzo dobra zawiecha, miałem już w 2 autach i do passka chyba też kupię... I teraz pytanie, czy jak obniżę tylko przód o 40mm na sportowym zestawie, a tył zostawię fabryczny będzie to miało jakiś negatywny wpływ na prowadzenie auta? Kupiłem właśnie alu 18ki, ale przód stoi mi o wiele za wysoko... Tył może być na tej wysokości bo to kombi i często załadowany jeździ Edytowane 5 Lutego 2010 przez Starwarrior dodane pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #310 Napisano 5 Lutego 2010 I teraz pytanie, czy jak obniżę tylko przód o 40mm na sportowym zestawie, a tył zostawię fabryczny będzie to miało jakiś negatywny wpływ na prowadzenie auta? tak! wyobraz sobie na przedniej osi serie a na tyle wylane amory...? przeciez jak zalozysz tylko przod to kazda os bedzie miala inna charakterystyke pracy dlatego najlepiej 4 sprezyny i to tego samego producenta Kupiłem właśnie alu 18ki, ale przód stoi mi o wiele za wysoko... Tył może być na tej wysokości bo to kombi i często załadowany jeździ dziwne ja mam kombi woze towar m.in kity gwinty czyli czasem grubo ponad 100kg i mam gwint na ok -6 cm skrecony i luz chyba ze masz jakies wystajace fele Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starwarrior Zgłoś #311 Napisano 5 Lutego 2010 dziwne ja mam kombi woze towar m.in kity gwinty czyli czasem grubo ponad 100kg i mam gwint na ok -6 cm skrecony i luzchyba ze masz jakies wystajace fele No nie wiem, ja jak złożę siedzenia i zapakuję go po dach (głównie żelastwem, ) to czasami mi tak siada że nawet na fabrycznych kołach (15ki) siedzi za głęboko... No ale gwint twardszy to powinno być git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufers Zgłoś #312 Napisano 5 Lutego 2010 teoretycznie samo ale w praktyce mi zdarlo opone po wewn jak nie ustawilem geometrii po wlozeniu gwintu wiec od tej pory ustawiam ale na sam dol to chyba na zlot chcesz tylko dac czy jak? MAPET trochę mnie źle zrozumiałeś. Załóżmy taką sytuacje: przed zimą wkładam gwint do auta i ustawiam prawie na max w górę i robię zbieżność. Przychodzi wiosna opuszczam prawie na sam dół (nie bierzmy pod uwagę czy tak się da jeździć czy nie to jest teoria) i czy jak go opuszczę to coś się w geometrii zmieni czy te zawieszenie samo się dostosuje i przejeżdżając sezon nic się złego z oponami nie stanie (dodam że jak miałem MK3 to jak zrobiłem taki myk to trzeba było jechać na zbieżność, jedynie regulacja góra/dól w zakresie ok 1cm nie zmieniała derastycznie zbieżności) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #313 Napisano 6 Lutego 2010 to jedz na zbierznosc dobrze ci radze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #314 Napisano 6 Lutego 2010 okej powoli przymierzam sie do wymiany na gwint,powoli;)wszyscy chwala sobie KW:Dokej tez sie zastanawiam nad ta firma chociaz ceny tez sa wysokie ale...Jakie wybrac do mojego autka??czytalem na necie ze sa maja 3 Varianty plus Variant comfort street.Jakie beda najlepiej pasowaly do 4motion?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
william05 Zgłoś #315 Napisano 6 Lutego 2010 powiem krotko. kupilem kompletny zestaw spreżyn z amorkami. zawias gwintowany... ładnie siew prezentuje.... ale.... po 4 miesiacach zmieniłem spowrotem na oryginalne. jak dla mnie za nisko i za twardo. pozatym tył samochodu nie prezentował sie zbyt fajnie w porównaniu z przodem.jeśli zmienisz zawias to musisz sie liczyć z tym ze napewno autko dostanie po komforcie, kazda dziura odczuwalna, no i łatwo do urwania czegokolwiek pod spodem.ale to tylko są moje odczucia oraz przeżycia. teraz mam 18" na oryginalnym zawisie i jest o niebo lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flip71 Zgłoś #316 Napisano 6 Lutego 2010 jestem nowym... mam problem i nie wiem gdzie sie z tym zwrucic... wybralem przypadkowy post zeby to napisac mozecie mi pomoc... prosze! mam problem z autem passat b4 gdzie moge uzyskac informacje???? prosze o podpowiedz. I przepraszam ze sie tak wepchalem!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #317 Napisano 6 Lutego 2010 a czego sie spodziewales? nie rozumiem po co w takim razie sie pchales w gwint skoro potrzebujesz komfortu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu Zgłoś #318 Napisano 6 Lutego 2010 jestem nowym... mam problem i nie wiem gdzie sie z tym zwrucic... wybralem przypadkowy post zeby to napisac mozecie mi pomoc... prosze! mam problem z autem passat b4 gdzie moge uzyskac informacje???? prosze o podpowiedz. I przepraszam ze sie tak wepchalem!!! http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=18 dział poświęcony B3 i B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #319 Napisano 6 Lutego 2010 czym sie roznia te variant 1,2,3,street Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #320 Napisano 6 Lutego 2010 (edytowane) roznic pomiedzy variant'em I a variant'em II - zasadnicza - w v.2 masz mozliwosc regulacji komfortu poprzez amory (bardziej utwardzone-srednio-mniej) i z tego co pamietam to jest chyba okolo 14 przeskoczen (okolo 360stopni, moze 400) na amorku. v.1 ma fabrycznie ustawiona twardosc. I tutaj jest jeszcze maly myk - zeby zmienic wlasciwosci utwardzenia w passacie - trzeba niestety wymatowac amory z auta, gdyz np. na przednich - ustawienie ich jest u gory a w passacie do amopra od komory silnika sie nie dostaniesz . obecnie jesli mialbym wybierac "nowy" set - poszedlbym w v.I o v.3 nie mysle bo cena jest kosmiczna - o ile mozemy wogole mowic o niskich cenach firmy KW cos za cos Edytowane 6 Lutego 2010 przez pobs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach