pobs Zgłoś #281 Napisano 20 Stycznia 2010 jak tam zdjecia??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #282 Napisano 20 Stycznia 2010 a wiec sprobuje im cos wyslac co do wpadniecia w jakis row niema mowy jezdze na 19' i by sie to tez odbilo na felgach a felgi sa proste i jak bym wpadl w row by nie szczelily obydwie Rafał,przecież to był tylko przykład .Jestem tylko ciekawy jakim sypną przykładem z firmy KW,o ile w ogóle coś w temacie stwierdzą.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KriSSo Zgłoś #283 Napisano 20 Stycznia 2010 Jestem tylko ciekawy jakim sypną przykładem z firmy KW,o ile w ogóle coś w temacie stwierdzą Ale oni nic nie mają stwierdzić, przyczyna uszkodzenia w zasadzie nie ma znaczenia. Po prostu zmęczenie materiału. Widocznie zawias miał już nastukane ze 200 kkm i się wysrał. Natomiast Ci z KW mają podać informację, za jaką kwotę i czy mogą zrealizować zamówienie na nowe sprężyny i tyle w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #284 Napisano 20 Stycznia 2010 Zrealizować napewno mogą za same springi aż takiego majątku raczej nie będą chcieli Pytałeś już?Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #285 Napisano 20 Stycznia 2010 sprezyny ok 300zl szt np teraz komus zalatwiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanielM Zgłoś #286 Napisano 27 Stycznia 2010 na wiosne chcę obniżyć swojego passata ,znalazłem sprężyny i w opisie sprzedawcy przeznaczone są do superb/passat i tu moje pytanie czy będą pasowały do 3b kombi 1.9 tdi .Spring to FK nr kompletu FKSK023 nr przodu NR FKS263VA nr tyłu FKS263HA,będę bardzo wdzięczny za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beret76 Zgłoś #287 Napisano 27 Stycznia 2010 A nie łatwiej i szybciej sprawdzić po numerach na stronie FK do jakiego auta pasują? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanielM Zgłoś #288 Napisano 27 Stycznia 2010 na stronie FK sa przeznaczone do superba,z tego co wiem plyta podlogowa jest ta sama, wiec tu moje pytanie czy do b5 kombi tez podejda:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #289 Napisano 27 Stycznia 2010 3.Jedyny minus tej zawiechy w moim przypadku podkreslam W Moim Przypadku to ze podnioslo mi przod auta( zaznaczam ze wczesniej mialem auto posadzone na gwincie). Jestem troszke nie zadowolony poniewaz oczekiwalem troszke lepszego agresywniejszego wygladu. Zawsze tak było ze KIT-y 30,30mm, 35,35mm itd. nie zrobią ci "klina" w linii auta. Dlatego przewaznie są to kombinacje 60/40, 70/50mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falkikc Zgłoś #290 Napisano 30 Stycznia 2010 Witam moje pytanie jest takie czy ktoś użytkuje w 3BG felgi 8,5x18 ET30 ? Ja w swoim pasztecie założyłem sprężyny progresywne austriackiej firmy MAAD ( -2,5CM ). Na tych sprężynkach jest za miękko( ocierają o ramty mimo iż jest ok 4 cm prześwitu) i pozostaje albo powrót do serii lub zamiana na gwint. Czy możecie coś poradzić? Nie zależy mi na komforcie lubię twarde zawieszenia, lecz często latem dojeżdzam polną drogą na działkę rekreacyjną i niskie zawieszenie temu nie służy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #291 Napisano 30 Stycznia 2010 wiec pozostaje ci AIR w takim przypadku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falkikc Zgłoś #292 Napisano 30 Stycznia 2010 Chyba jednak skuszę się na gwint( kwestia finansowa ) podpowiedzcie jednak czy można jeździć z gwintem uniesionym na maxa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #293 Napisano 30 Stycznia 2010 Chyba jednak skuszę się na gwint( kwestia finansowa ) podpowiedzcie jednak czy można jeździć z gwintem uniesionym na maxa? Można,ale po co Ci wtedy gwint?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #294 Napisano 30 Stycznia 2010 nie poleca sie na maxa krecic w gore bo amorki pracuja na max rozciagneiciu wtedy i szybko sie wykonczy gwint Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #295 Napisano 30 Stycznia 2010 nie poleca sie na maxa krecic w gore bo amorki pracuja na max rozciagneiciu wtedy i szybko sie wykonczy gwint No nie powinno się ale można.Ale po kiego uja mu w takim razie gwint? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #296 Napisano 31 Stycznia 2010 jemu bez sensu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #297 Napisano 31 Stycznia 2010 Chyba jednak skuszę się na gwint ---------- Post added at 01:08 ---------- Previous post was at 01:07 ---------- jemu bez sensu dokładnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #298 Napisano 31 Stycznia 2010 tyle ze na poczatku chce sie malo a pozniej wiecej w dol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falkikc Zgłoś #299 Napisano 31 Stycznia 2010 Odpowiem po co gwint:). Lubię twarde zawieszenia - a znajomy właśnie przyprowadził paska na gwincie KW , on mówi, że nie daje się na tym jeździć i chce zamienić się na serię łeb w łeb. Niestety posiadam działkę rekreacyjną nad jeziorkiem i trzeba tam dojechać polną drogą, przy skręconym gwincie nie ma opcji wjazdu . Stąd też moje pytanie , nie chcę kilka razy w tygodniu kręcić gwintem. Chyba max rozkręcony i tak jest niżej od serii? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #300 Napisano 31 Stycznia 2010 Odpowiem po co gwint:).Lubię twarde zawieszenia - a znajomy właśnie przyprowadził paska na gwincie KW , on mówi, że nie daje się na tym jeździć i chce zamienić się na serię łeb w łeb. Niestety posiadam działkę rekreacyjną nad jeziorkiem i trzeba tam dojechać polną drogą, przy skręconym gwincie nie ma opcji wjazdu . Stąd też moje pytanie , nie chcę kilka razy w tygodniu kręcić gwintem. Chyba max rozkręcony i tak jest niżej od serii? Tak,jest niżej od serii teraz już kumam,jak masz okazję i jest w dobrym stanie to bierz,zawsze możesz sprzedać Inną opcją są jakieś twarde amortyzatory+springi.Chociaż gwint zawsze możesz puścić na dół jadąc np na spota.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach