kamilb Zgłoś #741 Napisano 10 Stycznia 2011 H&R to w ogóle beton chyba jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #742 Napisano 10 Stycznia 2011 niby tak ale widzisz niektoszy na forum golfa mowia ze to komfortowe sprezyny wiec co czlowiek to opinia ja juz przestalem doradzac jesli chodzi o to co jest komfortwe co twarde itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin4 Zgłoś #743 Napisano 10 Stycznia 2011 Na eibachach jest baardzo podobnie jak nie lepiej , mniej nurkuje i jest na prawde wygodnie w stosunku do serii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #744 Napisano 10 Stycznia 2011 no jest lepiej ale napewno nie bardziej komfortowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzinuch Zgłoś #745 Napisano 12 Stycznia 2011 obniżenie zawieszenia to nic dobrego świetnie wygląda latem a zimą same problemy za nisko stoi każdą dziurę czuć jak by sie samemu w nią wpadło w dodatku śnieg zbierasz niczym pług Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #746 Napisano 12 Stycznia 2011 ale jak sie lubi to nie przeszkadza tzn przeskzadza ale trzeba to lubic kumpel ma tak nisko vento w zimie ze wiekszosc z Was a w sumei pewnie nikt nie ma tak passka latem i se radzi ja jednak duzo jezdze i przez zaspy wiec na zime wkladam serie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #747 Napisano 12 Stycznia 2011 na wiosnę wrzucę Eibacha raczej, dziś miałem przejażdżkę na moich 18" (testowałem opony bo tylko 7dni dostałem gwarancji rozrucjowej- na szczęście jest wszystko jak być powinno) i już wiem że o komforcie mogę zapomnieć, wszystko na tych kołach czuć a profil tylko 40 więc już mi nie będzie zależeć na komforcie bo same koła dają sztywną charakterystyke, więc trzeba zmienić styl jazdy po tych dziurawych drogach) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #748 Napisano 12 Stycznia 2011 ale co same sprężyny dajesz do seryjnych amorków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #749 Napisano 12 Stycznia 2011 Albo chcesz mieć wygląd albo wygodę . Mogłeś kartofle kupić jakieś. Akurat na 40 jest wygoda jeszcze Ja śmigam przez zimę na gwincie ustawionym tak jak miałem przez cały rok i jakoś daje rade , porównanie z serią : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #750 Napisano 13 Stycznia 2011 le co same sprężyny dajesz do seryjnych amorków zarzuci się jakies gazowce do tego o mniejszym skoku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #751 Napisano 15 Stycznia 2011 a tak to możliwe, ja właśnie tez szukam jakieś gazówki i sprężyny krótsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #752 Napisano 16 Stycznia 2011 ja jednak duzo jezdze i przez zaspy wiec na zime wkladam serie u mnie też poszła seria do b5 na zimę bo urwałem obudowe, kawałek zderzaka itp.... wydaje mi się to lepszym rozwiązaniem nie mówcie o wygodzie przy obniżaniu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NiemoR Zgłoś #753 Napisano 18 Stycznia 2011 Witam. Od jakiegoś czasu czaję się na gwint do mojego paska i trafiłem na coś takiego, wygląda na przyzwoity stan, ALE... : nie wiem (po przejrzeniu katalogu H&R nie znalazłem odpowiedzi, a sprzedający nie wie lub nie chce mnie wtajemniczyć) czy aby poza brakiem tylnych amorów w tym zestawie nie brakuje też podkładek regulacyjnych do tylnych sprężyn. Numery na sprężynach są jakby z zestawu, a przód to gwint, wiec może któryś z kolegów co ma o tym pojęcie (MAPET ) mi pomoże, czy tył to jakieś stałe obniżenie (i jakie?) czy zgodnie z moim przeczuciem brakuje podkładek do gwintowego regulowania tyłu? A jeśli tak to czy i gdzie takie mógłbym dostać ? Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #754 Napisano 18 Stycznia 2011 niemor, tak jak piszesz brakuje tylnych amorów i tych podkładek do gwintowego regulowania tyłu na których siedzi tylna sprężyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NiemoR Zgłoś #755 Napisano 18 Stycznia 2011 brakuje tylnych amorów i tych podkładek do gwintowego regulowania tyłu na których siedzi tylna sprężyna Hmmmmm Więc trochę lipa, a nie orientujesz się czy idzie i za ile dostać takie podkładki ? Bo koleś chce 700 zł ten "kpl", dumam czy mi się to opłaci... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #756 Napisano 18 Stycznia 2011 podkładki do tylnej regulacji albo kupisz albo nie nie mam pojęcia popytaj w firmach co sprzedają takie zawiasy ale i tak są ci jescze potrzebne amory najlepiej jak by to były amory z H&R bo nie za bardzo do tego zestawu pasują zwykłe amory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #757 Napisano 18 Stycznia 2011 brakuje amorow i nakretek na 99% ten gwint to H&R 29516-7 jutro bede moze wiedzial cene nakretek i amorow ew amory mozesz dac MTS chocby juz niskobudzetowo myslac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #758 Napisano 19 Stycznia 2011 Ale lepiej zakładać tył od razu bez nakrętek - wtedy będzie lepiej leżał , a po co dwa razy ściągać koło i amora:bleble Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #759 Napisano 19 Stycznia 2011 Miałem taki zestaw,i był z nakrętkami z tyłu,amorów tylnych też nie było ale dokupiłem nowe MTS-y na tył ,bo kolega z forum chciał mieć komplet,nie jeździłem na tym bo swój KIT miałem w dobrym stanie,kolega jeździł na tym rok czasu ,ale stwierdził że za nisko jemu i do garażu nie może wjechać,może są na sprzedaż ,były w stanie bdb,odezwij się do kolegi Czasi.JA jeżdżę na springach HR -40mm i amorach Koni i uważam że jest kompromis,mam do sprzedania HR do sedana ale przód to -40 lub -50mm,tył -40mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #760 Napisano 19 Stycznia 2011 bez nakretek lipa bo sprezyna jest inaczej wyprofilowana bo do nakretki plaska a powinna byc bez nakretki normalnie wyprofilowana do tego mocowani ana belce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach