Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

H&R to w ogóle beton chyba jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niby tak ale widzisz niektoszy na forum golfa mowia ze to komfortowe sprezyny

wiec co czlowiek to opinia

ja juz przestalem doradzac jesli chodzi o to co jest komfortwe co twarde itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na eibachach jest baardzo podobnie jak nie lepiej , mniej nurkuje i jest na prawde wygodnie w stosunku do serii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jest lepiej ale napewno nie bardziej komfortowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obniżenie zawieszenia to nic dobrego świetnie wygląda latem a zimą same problemy za nisko stoi każdą dziurę czuć jak by sie samemu w nią wpadło w dodatku śnieg zbierasz niczym pług

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale jak sie lubi to nie przeszkadza tzn przeskzadza ale trzeba to lubic

kumpel ma tak nisko vento w zimie ze wiekszosc z Was a w sumei pewnie nikt nie ma tak passka latem :)

 

i se radzi

 

ja jednak duzo jezdze i przez zaspy wiec na zime wkladam serie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na wiosnę wrzucę Eibacha raczej, dziś miałem przejażdżkę na moich 18" (testowałem opony bo tylko 7dni dostałem gwarancji rozrucjowej- na szczęście jest wszystko jak być powinno) i już wiem że o komforcie mogę zapomnieć, wszystko na tych kołach czuć a profil tylko 40

więc już mi nie będzie zależeć na komforcie bo same koła dają sztywną charakterystyke, więc trzeba zmienić styl jazdy po tych dziurawych drogach)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale co same sprężyny dajesz do seryjnych amorków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo chcesz mieć wygląd albo wygodę . Mogłeś kartofle kupić jakieś.

Akurat na 40 jest wygoda jeszcze :) Ja śmigam przez zimę na gwincie ustawionym tak jak miałem przez cały rok i jakoś daje rade , porównanie z serią :

55f9748a37e125d0m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
le co same sprężyny dajesz do seryjnych amorków

zarzuci się jakies gazowce do tego o mniejszym skoku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tak to możliwe, ja właśnie tez szukam jakieś gazówki i sprężyny krótsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja jednak duzo jezdze i przez zaspy wiec na zime wkladam serie

u mnie też poszła seria do b5 na zimę bo urwałem obudowe, kawałek zderzaka itp....

wydaje mi się to lepszym rozwiązaniem :)

 

nie mówcie o wygodzie przy obniżaniu....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od jakiegoś czasu czaję się na gwint do mojego paska i trafiłem na coś takiego, wygląda na przyzwoity stan, ALE... :

 

1419051292.th.jpg

 

nie wiem (po przejrzeniu katalogu H&R nie znalazłem odpowiedzi, a sprzedający nie wie lub nie chce mnie wtajemniczyć) czy aby poza brakiem tylnych amorów w tym zestawie nie brakuje też podkładek regulacyjnych do tylnych sprężyn. Numery na sprężynach są jakby z zestawu, a przód to gwint, wiec może któryś z kolegów co ma o tym pojęcie (MAPET ;-) ) mi pomoże, czy tył to jakieś stałe obniżenie (i jakie?) czy zgodnie z moim przeczuciem brakuje podkładek do gwintowego regulowania tyłu? A jeśli tak to czy i gdzie takie mógłbym dostać ?

Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niemor, tak jak piszesz brakuje tylnych amorów i tych podkładek do gwintowego regulowania tyłu na których siedzi tylna sprężyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
brakuje tylnych amorów i tych podkładek do gwintowego regulowania tyłu na których siedzi tylna sprężyna

 

Hmmmmm

Więc trochę lipa, a nie orientujesz się czy idzie i za ile dostać takie podkładki ? Bo koleś chce 700 zł ten "kpl", dumam czy mi się to opłaci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podkładki do tylnej regulacji albo kupisz albo nie nie mam pojęcia popytaj w firmach co sprzedają takie zawiasy ale i tak są ci jescze potrzebne amory najlepiej jak by to były amory z H&R bo nie za bardzo do tego zestawu pasują zwykłe amory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brakuje amorow i nakretek

na 99% ten gwint to H&R 29516-7

jutro bede moze wiedzial cene nakretek i amorow ew amory mozesz dac MTS chocby juz niskobudzetowo myslac ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale lepiej zakładać tył od razu bez nakrętek - wtedy będzie lepiej leżał , a po co dwa razy ściągać koło i amora:bleble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki zestaw,i był z nakrętkami z tyłu,amorów tylnych też nie było ale dokupiłem nowe MTS-y na tył ,bo kolega z forum chciał mieć komplet,nie jeździłem na tym bo swój KIT miałem w dobrym stanie,kolega jeździł na tym rok czasu ,ale stwierdził że za nisko jemu i do garażu nie może wjechać,może są na sprzedaż ,były w stanie bdb,odezwij się do kolegi Czasi.JA jeżdżę na springach HR -40mm i amorach Koni i uważam że jest kompromis,mam do sprzedania HR do sedana ale przód to -40 lub -50mm,tył -40mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez nakretek lipa bo sprezyna jest inaczej wyprofilowana bo do nakretki plaska a powinna byc bez nakretki normalnie wyprofilowana do tego mocowani ana belce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności