Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

a ciekawe co warte są gwinty RACELAND słyszał ktoś coś o tym ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie sprawdzaj gwintu nigdy na sciezce bo ci glupoty pokaze moze wylany ci pokazac 90%

a w jaki sposób go sprawdzić jak już zdemontuje z auta ? <mytśli>

wylany na 100% nie jest.

Kupiony był po jakiś 10tys km na aucie kolegi, któremu urodziło się dziecko więc łącznie będzie ma dziś 60 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ciekawe co warte są gwinty RACELAND słyszał ktoś coś o tym ?

to wszytsko taka niska polka

 

a w jaki sposób go sprawdzić jak już zdemontuje z auta ? <mytśli>

wylany na 100% nie jest.

no mozesz odeslacdo firmy co regeneruje niesttey dopuki nie zalozysz i nie posmigasz to nei wiesz

a i tak nie wiesz czy si enei wyleje po mieisiacu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba się nie zrozumieliśmy :D

ja gwint mam u siebie już długo, na zimę chcę go wyjąć i ewentualnie coś z nim zrobić jesli juz jest niesprawny,

teraz tylko pytanie co zrobić i jak zdiagnozować ?

no i czy są firmy które zajmują się regeneracją takiego zawieszenia z regulacją twardości ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nagengast.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam ceny

Gwint KW V2 :

V2 basic ocynk - 4619 brutto

V2 Inox - 5250 brutto

 

ceny do naszego B5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

v2 basic 4599zl :)

v2 inox 5199zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i tak dawka spora :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś za coś ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam sprężyny do B5 , i nie mają wybitej firmy , i chciałbym się dowiedzieć ile obniżają.

Na przodzie mają napisane : AUO32 VA 12/08

tył : 100674

czerwone. wie ktoś może ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapet ;) Co myślisz o kompletnym gwincie FK G36?(Niebieskie springi FK93VA/1,wymienne wkłady) Kupiłem właśnie takowy, ma ktoś może jakąś specyfikację techniczną? na góglach szukałem, ale nie znalazłem niestety...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po tym sie nic nei dojdzie trzeba znac konkretny numer zawieszenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co na razie zobaczyłem napisałem, powiedz mi tylko gdzie tej nazwy szukac? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co myślicie o amorkach Bilstein i jakieś sprężyny obniżające do VW Passat B5 Combi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co myślicie o amorkach Bilstein i jakieś sprężyny obniżające do VW Passat B5 Combi

 

mam i chwalę sobie komfort ok eibach -35

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał maciek.wroc Zobacz post

co myślicie o amorkach Bilstein i jakieś sprężyny obniżające do VW Passat B5 Combi

mam i chwalę sobie komfort ok eibach -35

 

no tak ale amorki bilsteina jest dużo zwykłe brałeś czy jakiś sportowe czy jeszcze inne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na na początku miałem standardowe sachs były stare 40% tłumienia i kiszka bujało strszanie , zakupiłem bilstein b6 i było dosyć twardo w sumie to na tyle twardo że jak uginałem przód auta to amor sie nie uginał tylko opona o profilu 40 w zakrętach ok ale na nierównościach jazda doprowadzała mą małżonkę do mdłości tym bardziej że w 5 miesiącu ciąży była :P , wymieniłem na jesieni na standardowe zwykłe nowo zakupione na okres zimowy b4 i przy obniżeniu było już ok bardzo fajnie sie jeździło ale po 3 dniach przednie amorki posypały sie dałem do reklamacji oddali kasę kupiłem sachs , przebojów z amorkami miałem sporo , ale wiem przynajmniej że dla mnie najlepsza kombinacja to -35 eibach i zwykły gazowy amor naprawdę jest jakiś komfort jeszcze, jest o wiele gorzej w zakrętach niż na b6 ale na nierównościach odpłaca sie przynajmniej jakimś komfortem jazdy , ale na wiosnę chyba zaaplikuje jakiś gwint chciał bym kw to sie jeszcze zobaczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie ja chce zmienić amorki i się zastanawiam jakie amorki kupić no i do tego będę chciał sprężyny jakieś kupić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj odebralem gwint mts od Mapeta juz nie dlugo montaz, ciekawe jaka bedzie jazda ,a przy okazji dzieki Mapet za przesylke i rabacik i Szczesliwego Nowego Roku i jak najwiecej modyfikacji w naszych pasztetach zycze wszystkim .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie jak się bedzie sprawować MTS jedni polecają a inni nie. Ja właśnie nie wiem czy kupić gwinta czy jakieś amorki i sprężyny krótsze. zastanawiałem sie nad Bilstainem ale drogi jest moze kupie jakieś amorki gazowe i do tego sprężyny krótsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności