Jaco Zgłoś #701 Napisano 5 Grudnia 2010 a ciekawe co warte są gwinty RACELAND słyszał ktoś coś o tym ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #702 Napisano 5 Grudnia 2010 nie sprawdzaj gwintu nigdy na sciezce bo ci glupoty pokaze moze wylany ci pokazac 90% a w jaki sposób go sprawdzić jak już zdemontuje z auta ? <mytśli> wylany na 100% nie jest. Kupiony był po jakiś 10tys km na aucie kolegi, któremu urodziło się dziecko więc łącznie będzie ma dziś 60 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #703 Napisano 5 Grudnia 2010 a ciekawe co warte są gwinty RACELAND słyszał ktoś coś o tym ? to wszytsko taka niska polka a w jaki sposób go sprawdzić jak już zdemontuje z auta ? <mytśli>wylany na 100% nie jest. no mozesz odeslacdo firmy co regeneruje niesttey dopuki nie zalozysz i nie posmigasz to nei wiesz a i tak nie wiesz czy si enei wyleje po mieisiacu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #704 Napisano 5 Grudnia 2010 chyba się nie zrozumieliśmy ja gwint mam u siebie już długo, na zimę chcę go wyjąć i ewentualnie coś z nim zrobić jesli juz jest niesprawny, teraz tylko pytanie co zrobić i jak zdiagnozować ? no i czy są firmy które zajmują się regeneracją takiego zawieszenia z regulacją twardości ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #705 Napisano 5 Grudnia 2010 nagengast.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #706 Napisano 5 Grudnia 2010 mam ceny Gwint KW V2 : V2 basic ocynk - 4619 brutto V2 Inox - 5250 brutto ceny do naszego B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #707 Napisano 5 Grudnia 2010 v2 basic 4599zl v2 inox 5199zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #708 Napisano 5 Grudnia 2010 i tak dawka spora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #709 Napisano 5 Grudnia 2010 coś za coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #710 Napisano 20 Grudnia 2010 Panowie mam sprężyny do B5 , i nie mają wybitej firmy , i chciałbym się dowiedzieć ile obniżają. Na przodzie mają napisane : AUO32 VA 12/08 tył : 100674 czerwone. wie ktoś może ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TurboTdi Zgłoś #711 Napisano 20 Grudnia 2010 Mapet Co myślisz o kompletnym gwincie FK G36?(Niebieskie springi FK93VA/1,wymienne wkłady) Kupiłem właśnie takowy, ma ktoś może jakąś specyfikację techniczną? na góglach szukałem, ale nie znalazłem niestety... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #712 Napisano 20 Grudnia 2010 po tym sie nic nei dojdzie trzeba znac konkretny numer zawieszenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TurboTdi Zgłoś #713 Napisano 20 Grudnia 2010 Z tego co na razie zobaczyłem napisałem, powiedz mi tylko gdzie tej nazwy szukac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #714 Napisano 26 Grudnia 2010 co myślicie o amorkach Bilstein i jakieś sprężyny obniżające do VW Passat B5 Combi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #715 Napisano 26 Grudnia 2010 co myślicie o amorkach Bilstein i jakieś sprężyny obniżające do VW Passat B5 Combi mam i chwalę sobie komfort ok eibach -35 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #716 Napisano 29 Grudnia 2010 Cytat:Napisał maciek.wroc Zobacz post co myślicie o amorkach Bilstein i jakieś sprężyny obniżające do VW Passat B5 Combi mam i chwalę sobie komfort ok eibach -35 no tak ale amorki bilsteina jest dużo zwykłe brałeś czy jakiś sportowe czy jeszcze inne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #717 Napisano 29 Grudnia 2010 na na początku miałem standardowe sachs były stare 40% tłumienia i kiszka bujało strszanie , zakupiłem bilstein b6 i było dosyć twardo w sumie to na tyle twardo że jak uginałem przód auta to amor sie nie uginał tylko opona o profilu 40 w zakrętach ok ale na nierównościach jazda doprowadzała mą małżonkę do mdłości tym bardziej że w 5 miesiącu ciąży była , wymieniłem na jesieni na standardowe zwykłe nowo zakupione na okres zimowy b4 i przy obniżeniu było już ok bardzo fajnie sie jeździło ale po 3 dniach przednie amorki posypały sie dałem do reklamacji oddali kasę kupiłem sachs , przebojów z amorkami miałem sporo , ale wiem przynajmniej że dla mnie najlepsza kombinacja to -35 eibach i zwykły gazowy amor naprawdę jest jakiś komfort jeszcze, jest o wiele gorzej w zakrętach niż na b6 ale na nierównościach odpłaca sie przynajmniej jakimś komfortem jazdy , ale na wiosnę chyba zaaplikuje jakiś gwint chciał bym kw to sie jeszcze zobaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #718 Napisano 30 Grudnia 2010 właśnie ja chce zmienić amorki i się zastanawiam jakie amorki kupić no i do tego będę chciał sprężyny jakieś kupić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #719 Napisano 31 Grudnia 2010 Wczoraj odebralem gwint mts od Mapeta juz nie dlugo montaz, ciekawe jaka bedzie jazda ,a przy okazji dzieki Mapet za przesylke i rabacik i Szczesliwego Nowego Roku i jak najwiecej modyfikacji w naszych pasztetach zycze wszystkim . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #720 Napisano 3 Stycznia 2011 pytanie jak się bedzie sprawować MTS jedni polecają a inni nie. Ja właśnie nie wiem czy kupić gwinta czy jakieś amorki i sprężyny krótsze. zastanawiałem sie nad Bilstainem ale drogi jest moze kupie jakieś amorki gazowe i do tego sprężyny krótsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach