piter88 Zgłoś #1761 Napisano 1 Kwietnia 2014 W piątek oddaję paseratii na wymianę zawieszenia na gwint AP. Mechanik nigdy sportowego nie zakładał, więc możecie napisać jakieś wskazówki, które mógłbym mu przekazać, żeby dobrze wszystko założył? Ewentualnie, żeby dobrze wyregulował, bo montaż może okazać się łatwy. Chcę obniżyć -50mm przód i tył. Jak mierzyć i zrobić, żeby równo wyszło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1762 Napisano 1 Kwietnia 2014 niech zmierzy od ziemi do rantów błotników na serii, i pózniej -50 od tego co mu wyszło;) łatwa i przyjemna robota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #1763 Napisano 1 Kwietnia 2014 Koledzy przy zmianie sprigów na Eibach muszę jechać na zbieżność? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo90008 Zgłoś #1764 Napisano 2 Kwietnia 2014 Witam. Własnie kupiłem sobie felg MAM Nuvo 7 '19cali 8,5J 19H2 ET 45. Chce też obniżyć auto. O ile obniżyć by grało to z tymi felgami i czy przód i tył tak samo czy np przód o 35mm a tył o 40 mm. Zastanawiam się czy wystarczy tylko wymiana sprężyn czy lepiej zawieszenie gwintowane. Co polecacie z własnego doświadczenia i jakiej marki. nie ukrywam że za dużo kasy nie mam ale nie chce też jakiegoś najtańszego szajsu kupować. Z góry dziękuję za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #1765 Napisano 2 Kwietnia 2014 Koledzy przy zmianie sprigów na Eibach muszę jechać na zbieżność? Wiadomo, z resztą producent w instrukcji zaleca taką czynność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sobeke36 Zgłoś #1766 Napisano 2 Kwietnia 2014 Witam Panowie... pogoda sie poprawila a wiec oddalem passka do mechanika na wymiane zawieszenia, zawiecha FK tj pisalem wczesniej i troche sie zdziwilem bo auto mialo siasc -4 cm a usiadlo o wiele wiecej tzn tyl jeszcze jest ok bo jest troche luki miedzy nadkolem a opona ale przod usiadl konkret jest rowniutko z opona, jak naciskam na przod to jest sztywny i tylko lekko sie ugina a tyl jest miekki w miare i bardziej sie ugina. Powiedzcie czy jest jakas mozliwosc wstawienia na przod jakis gum zeby troszke tylko go podniesc? Tutaj fotka http://www.zapodaj.net/ff8208e57ab60.jpg.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo90008 Zgłoś #1767 Napisano 3 Kwietnia 2014 Witam Panowie... pogoda sie poprawila a wiec oddalem passka do mechanika na wymiane zawieszenia, zawiecha FK tj pisalem wczesniej i troche sie zdziwilem bo auto mialo siasc -4 cm a usiadlo o wiele wiecej tzn tyl jeszcze jest ok bo jest troche luki miedzy nadkolem a opona ale przod usiadl konkret jest rowniutko z opona, jak naciskam na przod to jest sztywny i tylko lekko sie ugina a tyl jest miekki w miare i bardziej sie ugina. Powiedzcie czy jest jakas mozliwosc wstawienia na przod jakis gum zeby troszke tylko go podniesc?Tutaj fotka http://www.zapodaj.net/ff8208e57ab60.jpg.html masz założone dystanse? a jak to jakie bo kupiłem alusy 19 i nie wiem jakie mam założyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sobeke36 Zgłoś #1768 Napisano 3 Kwietnia 2014 Niemam dystansy, tyl jest rowno prawie a na przod jak bym dal to bym nie pojezdzil bo by tarlo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo90008 Zgłoś #1769 Napisano 3 Kwietnia 2014 (edytowane) ja bym musiał dac z przodu bo mam prawie na styk. jak obniżę auto to cos przy zawieszeniu trzeba przerobić czy obejdzie sie przez przerabiania bo boje sie ze jak go obniżę za mocno to będzie obcierał o zawieszenie Edytowane 3 Kwietnia 2014 przez Przemo90008 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sobeke36 Zgłoś #1770 Napisano 3 Kwietnia 2014 O zawieszenie raczej nie powinien ocierac, ale niech sie ktos wypowie bardziej doswiadczony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1771 Napisano 3 Kwietnia 2014 piter88 najlepiej położyć na dachu poziomicę i regulować gwint Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter88 Zgłoś #1772 Napisano 4 Kwietnia 2014 Rozumiem, że regulować można z kanału? Nie trzeba ściągać kół? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1773 Napisano 4 Kwietnia 2014 z przodu trzeba i kanał nie potrzebny w ogóle, z tył z kanału bez ruszania kół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1774 Napisano 5 Kwietnia 2014 marcin66389122 życzę powodzenia przy regulacji tyłu z kanału ale z własnego doświadczenia wiem żeby regulowac tył to trzeba podnieśc tył do góry postawic paska na kobyłkach zdjąc koła odkrecic amory i opuścic tylną belkę i dopiero wtedy można rególowac jak sprężyny i nakrętki od regulacji są w miarę luźne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter88 Zgłoś #1775 Napisano 5 Kwietnia 2014 Już mam założony gwint i co do tyłu mam skręcone śruby na maxa, czyli - 70mm. Przód ciężko powiedzieć ile poszło w dół, bo nie mierzyłem ile miałem wcześniej, a gwintu mam jeszcze łohohoo dużo tylko fizycznie chyba nie da się skrecic na maxa, bo chyba sprezyna będzie luzna? A ogólnie i tak coś wysoko auto stoi hmmm w każdym bądź razie zbieram na alusy ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1776 Napisano 6 Kwietnia 2014 pawelvwtak jak piszesz, też to robię na podniesionym aucie i odkręconych amorach od belki ale siedzie w tym czasie w kanale;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kemilek Zgłoś #1777 Napisano 9 Kwietnia 2014 Witam. Mam pytanie, otóz kupywac spreżyny równe (40/40) czy przód niższy (40/35) bo znajomy podpowiedzial że czesto jak spreżyny sa równe to przód stoi wyżej po zalożeniu. Chcem kupic mts. I czy kogos moglibyscie polecic żeby było taniej. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1778 Napisano 9 Kwietnia 2014 Jeżeli sprężyny pod dedykowany silnik to powinno być tak jak w opisie ale jak juz np masz LPG to butla swoje waży a więc byłoby lepiej wybrać 40/35 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1779 Napisano 9 Kwietnia 2014 40/35 a 40/40 nie ma roznicy ... to sa dane pogladowe i te 5 mm nie ma znaczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kemilek Zgłoś #1780 Napisano 11 Kwietnia 2014 A czy ktos sie orientuje i mogłby podpowiedzieć czy zawieszenie w passacie b5 kombi 4x4 2.8 bedzie takie same jak sedan 4x4 badz same kombi. Bo szukam używek w miare przystepnej cenie ale sprzedawcy czesci rzadko daja dokladny opis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach