mariano2004 Zgłoś #641 Napisano 6 Października 2010 hellooo ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #642 Napisano 6 Października 2010 (edytowane) hellooo ?? co tam mariano ? Edytowane 6 Października 2010 przez kamilb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #643 Napisano 6 Października 2010 Inna masa wiec raczej nie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #644 Napisano 7 Października 2010 A zawieszenie 1BE z kombika bedzie pasować do sedana?? Pasować bedzie pasowało. Ale może dziwnie stać jak blade pisal bo wiaodmo kombi ma dupe ciezsza. Także lepiej nie kombinować a typowo dedykowane kupić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #645 Napisano 7 Października 2010 Inna masa wiec raczej nie... na pewno nie w vectrze wcześniej tak założyłem, śmiesznie wyglądało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #646 Napisano 2 Listopada 2010 (edytowane) Może mi ktoś wyjaśnić , bo pisało tu kilka osób że po obniżeniu zawieszenia robiło zbierzność . W jakim celu robicie zbieżność skoro po obniżeniu auta jedynie zmieniają sie kąty jesli już , koło idzie bardziej w minus a zbierzność zostaje ta sama . Jak to jest ? Mysle o obniżeniu o 30mm i nie wiem czy jest sens ruszania zbieżności A też inne pytanie do właścicieli Passatów w Kombi ? Czy na oryginalnym zawieszeniu jest to normalne że mierząc prześwity między kołem a nadkolem , praktycznie prześwit nad przednim kołem jest identyczny z prześwitem nad kołem tylnym , a wrażenie jest takie że ten prześwit nad tylnym kołem jest mniejszy i ogólnie wrazenie nie jest za fajne , jakby auto siedziało tyłem bardziej Edytowane 2 Listopada 2010 przez vvv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #647 Napisano 2 Listopada 2010 kolego to nie rob zbierznosci i zycze powodzenia w kupowaniu nowych opon po sezonie.. tez tak czytalem kiedy i 1 opony zajechalem odtak zawsze po zmianie zawieszenie na serie czy gwint robie zbierznosc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #648 Napisano 2 Listopada 2010 to nie rob zbierznosci i zycze powodzenia Nie chodzi o to żebym nie robił tylko mysle nad tym co to daje ? Bo koła idą w minus i czy zbieżność to zmienia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #649 Napisano 2 Listopada 2010 Mapet dobrze gada,przerabiałem to samo...Opony sa zjechane po sezonie,więc trzeba jednak zbieżność ustawiać. Jeżeli chodzi o obniżanie-zawsze możesz dać przód nieco niżej niż tył,są takie zestawy.Ja mam 30/30 i jest :ok wizualnie mi się podoba,a i obniżenie jest dla mnie w sam raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #650 Napisano 2 Listopada 2010 napisalem ci co mi sie stalo z oponami jak nie zrobilem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #651 Napisano 2 Listopada 2010 czy zbieżność to zmienia ? Zmiana jest wizualnie prawie niezauważalna-na przyrządach jednak tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #652 Napisano 2 Listopada 2010 Jeżeli chodzi o obniżanie-zawsze możesz dać przód nieco niżej niż tył,są takie zestawy.Ja mam 30/30 Tylko oryginalnie stoi równo , i wlasnie jak dam 30/30 to bedzie równo a chciałem przod niżej . Mysle o obniżeniu tylko przodu o 30mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #653 Napisano 2 Listopada 2010 Tylko oryginalnie stoi równo , i wlasnie jak dam 30/30 to bedzie równo a chciałem przod niżej . Mysle o obniżeniu tylko przodu o 30mm Może to nieco zabawnie wyglądać,jak już to kompletny zestaw przód+tył.Mapet napewno ma jakiś zestawik to Ci coś dobierze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #654 Napisano 2 Listopada 2010 (edytowane) Ogólnie to mysle o Einbach'u bo przynajmniej ma sprezyny dedykowane do danego modelu silnikowego i nie bedzie akcji w stylu innych sprezyn ze miało byc obniżenie o tyle a wyszło po załorzeniu inaczej . Niby komplet Einbach 30/30 ok 750pln . Nie wiem czy moze ktoś załatwić w lepszej cenie . Tylko co do obiżenia równo to serio po tym co widze i mierzyłem odległosci miedzy kolami a nadkolami to auto ma równe prześwity , i jak wsadze równo 30/30 to całość pójdzie w dół równo i przód nie bedzie niżej wiec nie wiem ..... Zatem jeśli chcesz obniżyć tylko przód o 2-3cm to może te kayaby RH-1021 byłyby dla Ciebie dobre. mam fotki jak wyglądał mój passat na nich (ostatnie zdjęcie to seryjne sprężyny) : Te foty wlasnie oddają to jak wyglada na seryjnym zawiechu , wyglada jakby przestrzen z tyłu nad kołem a blotnikiem byla wieksza niz z przodu ( ja tak mam ) A dlaczego nastepna fota po obnizeniu równym przód i tył , szczeliny sie wyrównują . Wrazenie optyczne ??? Edytowane 2 Listopada 2010 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #655 Napisano 2 Listopada 2010 Te foty wlasnie oddają to jak wyglada na seryjnym zawiechu , wyglada jakby przestrzen z tyłu nad kołem a blotnikiem byla wieksza niz z przodu ( ja tak mam ) A dlaczego nastepna fota po obnizeniu równym przód i tył , szczeliny sie wyrównują . Wrazenie optyczne ??? Jak chcesz to zobacz u nie jak wygląda -30/-30 przy 17" felgach. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #656 Napisano 2 Listopada 2010 (edytowane) Jak chcesz to zobacz u nie jak wygląda -30/-30 przy 17" felgach. Luźno tylko nie masz foty całkiem z profilu - szkoda . Nie wiem czy u mnie nie ma wrazenia że tył mi siedzi bardziej na serii , bo mam jakies padnięte lekko sprezyny tylne choć nie woze tam niczego generalnie a poprzednik tez jeździł na pusto fota stara na stalowych , nie wydaje sie ze z przodu jest wyżej , wiecej placu do nadkola ? a jak mierze to jest równo Edytowane 2 Listopada 2010 przez vvv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #657 Napisano 2 Listopada 2010 (edytowane) Luźno tylko nie masz foty całkiem z profilu - szkoda . Nie wiem czy u mnie nie ma wrazenia że tył mi siedzi bardziej na serii , bo mam jakies padnięte lekko sprezyny tylne choć nie woze tam niczego generalnie a poprzednik tez jeździł na pusto fota stara na stalowych , nie wydaje sie ze z przodu jest wyżej , wiecej placu do nadkola ? a jak mierze to jest równo Ehh,dopiero po focie skojarzyłem że jesteś z Gliwic a nie w profilu... Ale nie o tym Nie wiem czemu,ale mi się też wydawało że jakoś to dziwnie wizualnie wygląda,a rzeczywiście jest równo.Jak patrzę to wydaje mi się że przód u mnie jest wyżej,a jest tak samo... Takie foto znalazłem I takie do porównania Edytowane 2 Listopada 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #658 Napisano 2 Listopada 2010 Nie wiem czemu,ale mi się też wydawało że jakoś to dziwnie wizualnie wygląda,a rzeczywiście jest równo.Jak patrzę to wydaje mi się że przód u mnie jest wyżej,a jest tak samo... to wrazenie jest chyba spowodowane innym wycieciem , wykrojem nadkola przedniego niz tylnego . Mierzyłem dokladnie na środku felgi i do góry - do styku nadkola - jest tak ze przod ma mniejszą szczeline o 5mm niż tył . Wiec w sumie jest przód niżej a wydaje sie na odwrót ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #659 Napisano 2 Listopada 2010 to typowe i wiekszosc VW tak ma ze przednie nadkole gdzie kolo jest skretne ma mniejszy promien a z tylu jest bardziej splaszczone przez co optycznie tyl lezy nizej podobnei np bmw PS Eibach nie Einbach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #660 Napisano 2 Listopada 2010 PS Eibach nie Einbach fakt , zawsze mi sie napisze źle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach