Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

hellooo ??

co tam mariano ? :D

Edytowane przez kamilb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A zawieszenie 1BE z kombika bedzie pasować do sedana??

 

Pasować bedzie pasowało. Ale może dziwnie stać jak blade pisal bo wiaodmo kombi ma dupe ciezsza. Także lepiej nie kombinować a typowo dedykowane kupić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Inna masa wiec raczej nie...

na pewno nie :D

w vectrze wcześniej tak założyłem, śmiesznie wyglądało :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś wyjaśnić , bo pisało tu kilka osób że po obniżeniu zawieszenia robiło zbierzność . W jakim celu robicie zbieżność skoro po obniżeniu auta jedynie zmieniają sie kąty jesli już , koło idzie bardziej w minus a zbierzność zostaje ta sama .

 

Jak to jest ? Mysle o obniżeniu o 30mm i nie wiem czy jest sens ruszania zbieżności

 

 

A też inne pytanie do właścicieli Passatów w Kombi ? Czy na oryginalnym zawieszeniu jest to normalne że mierząc prześwity między kołem a nadkolem , praktycznie prześwit nad przednim kołem jest identyczny z prześwitem nad kołem tylnym , a wrażenie jest takie że ten prześwit nad tylnym kołem jest mniejszy i ogólnie wrazenie nie jest za fajne , jakby auto siedziało tyłem bardziej :/

Edytowane przez vvv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego to nie rob zbierznosci i zycze powodzenia w kupowaniu nowych opon po sezonie.. tez tak czytalem kiedy i 1 opony zajechalem odtak zawsze po zmianie zawieszenie na serie czy gwint robie zbierznosc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to nie rob zbierznosci i zycze powodzenia

Nie chodzi o to żebym nie robił tylko mysle nad tym co to daje ? Bo koła idą w minus i czy zbieżność to zmienia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapet dobrze gada,przerabiałem to samo...Opony sa zjechane po sezonie,więc trzeba jednak zbieżność ustawiać.

Jeżeli chodzi o obniżanie-zawsze możesz dać przód nieco niżej niż tył,są takie zestawy.Ja mam 30/30 i jest :ok wizualnie mi się podoba,a i obniżenie jest dla mnie w sam raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisalem ci co mi sie stalo z oponami jak nie zrobilem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy zbieżność to zmienia ?

 

Zmiana jest wizualnie prawie niezauważalna-na przyrządach jednak tak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli chodzi o obniżanie-zawsze możesz dać przód nieco niżej niż tył,są takie zestawy.Ja mam 30/30

 

Tylko oryginalnie stoi równo , i wlasnie jak dam 30/30 to bedzie równo a chciałem przod niżej . Mysle o obniżeniu tylko przodu o 30mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko oryginalnie stoi równo , i wlasnie jak dam 30/30 to bedzie równo a chciałem przod niżej . Mysle o obniżeniu tylko przodu o 30mm

 

Może to nieco zabawnie wyglądać,jak już to kompletny zestaw przód+tył.Mapet napewno ma jakiś zestawik to Ci coś dobierze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to mysle o Einbach'u bo przynajmniej ma sprezyny dedykowane do danego modelu silnikowego i nie bedzie akcji w stylu innych sprezyn ze miało byc obniżenie o tyle a wyszło po załorzeniu inaczej .

Niby komplet Einbach 30/30 ok 750pln . Nie wiem czy moze ktoś załatwić w lepszej cenie .

 

Tylko co do obiżenia równo to serio po tym co widze i mierzyłem odległosci miedzy kolami a nadkolami to auto ma równe prześwity , i jak wsadze równo 30/30 to całość pójdzie w dół równo i przód nie bedzie niżej :/ wiec nie wiem .....

 

Zatem jeśli chcesz obniżyć tylko przód o 2-3cm to może te kayaby RH-1021 byłyby dla Ciebie dobre. mam fotki jak wyglądał mój passat na nich (ostatnie zdjęcie to seryjne sprężyny) :

 

Te foty wlasnie oddają to jak wyglada na seryjnym zawiechu , wyglada jakby przestrzen z tyłu nad kołem a blotnikiem byla wieksza niz z przodu ( ja tak mam )

A dlaczego nastepna fota po obnizeniu równym przód i tył , szczeliny sie wyrównują . Wrazenie optyczne ???

Edytowane przez Majcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te foty wlasnie oddają to jak wyglada na seryjnym zawiechu , wyglada jakby przestrzen z tyłu nad kołem a blotnikiem byla wieksza niz z przodu ( ja tak mam )

A dlaczego nastepna fota po obnizeniu równym przód i tył , szczeliny sie wyrównują . Wrazenie optyczne ???

 

Jak chcesz to zobacz u nie jak wygląda -30/-30 przy 17" felgach.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak chcesz to zobacz u nie jak wygląda -30/-30 przy 17" felgach.

Luźno tylko nie masz foty całkiem z profilu - szkoda .

 

Nie wiem czy u mnie nie ma wrazenia że tył mi siedzi bardziej na serii , bo mam jakies padnięte lekko sprezyny tylne :/ choć nie woze tam niczego generalnie a poprzednik tez jeździł na pusto

 

fota stara na stalowych , nie wydaje sie ze z przodu jest wyżej , wiecej placu do nadkola ? a jak mierze to jest równo :/

aaaaaaaaaaaaaaaa.JPG

Edytowane przez vvv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Luźno tylko nie masz foty całkiem z profilu - szkoda .

 

Nie wiem czy u mnie nie ma wrazenia że tył mi siedzi bardziej na serii , bo mam jakies padnięte lekko sprezyny tylne :/ choć nie woze tam niczego generalnie a poprzednik tez jeździł na pusto

 

fota stara na stalowych , nie wydaje sie ze z przodu jest wyżej , wiecej placu do nadkola ? a jak mierze to jest równo :/

 

Ehh,dopiero po focie skojarzyłem że jesteś z Gliwic :lol a nie w profilu...

Ale nie o tym ;)

 

 

Nie wiem czemu,ale mi się też wydawało że jakoś to dziwnie wizualnie wygląda,a rzeczywiście jest równo.Jak patrzę to wydaje mi się że przód u mnie jest wyżej,a jest tak samo... :)

 

Takie foto znalazłem

I takie do porównania

Edytowane przez Patryk_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem czemu,ale mi się też wydawało że jakoś to dziwnie wizualnie wygląda,a rzeczywiście jest równo.Jak patrzę to wydaje mi się że przód u mnie jest wyżej,a jest tak samo...

 

to wrazenie jest chyba spowodowane innym wycieciem , wykrojem nadkola przedniego niz tylnego .

Mierzyłem dokladnie na środku felgi i do góry - do styku nadkola - jest tak ze przod ma mniejszą szczeline o 5mm niż tył . Wiec w sumie jest przód niżej a wydaje sie na odwrót ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to typowe i wiekszosc VW tak ma ze przednie nadkole gdzie kolo jest skretne ma mniejszy promien a z tylu jest bardziej splaszczone przez co optycznie tyl lezy nizej :) podobnei np bmw ;)

 

PS Eibach nie Einbach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PS Eibach nie Einbach
fakt , zawsze mi sie napisze źle :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności