JurekW Zgłoś #21 Napisano 5 Września 2008 pierwsze 2 linijki opisują 1 uszczelke. Tyle ze po jakims tam roku zmienili uszlczelke na inną takze masz podajne nr vin.Dokładnie tak , zmiana nr kat powyżej numeru nadwozia 050 001. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oczkot Zgłoś #22 Napisano 5 Września 2008 Dokładnie tak , zmiana nr kat powyżej numeru nadwozia 050 001.[/quWłaśnie wróciłem z ASO z uszczelkami, do mojego idzie ta uszczelka już po zmianie kosztowała mie 36zł za kawałek gumy i plastiku druga 8zł.Jutro zabieram sie za wymianę oliwy, mam nadzieję , że nie będe miał problemów z odkręceniem tego odstojnika. Napisze po zabiegu jak chodzi motor po zmianie z Castrol EDGE na Motul Specific. Dziękówa:cool: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #23 Napisano 12 Września 2008 Właśnie wróciłem z ASO z uszczelkami, do mojego idzie ta uszczelka już po zmianie kosztowała mie 36zł za kawałek gumy i plastiku druga 8zł.Jutro zabieram sie za wymianę oliwy, mam nadzieję , że nie będe miał problemów z odkręceniem tego odstojnika. Napisze po zabiegu jak chodzi motor po zmianie z Castrol EDGE na Motul Specific. Dziękówa:cool: i jak poszło? jak dostac się do tego odstojnika? bo ostatnio wymieniał mi olej mechanik,a tym razem chciał bym to sam zrobic, i chciał bym by poszło bezproblemowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oczkot Zgłoś #24 Napisano 23 Września 2008 i jak poszło? jak dostac się do tego odstojnika? bo ostatnio wymieniał mi olej mechanik,a tym razem chciał bym to sam zrobic, i chciał bym by poszło bezproblemowo Sorki , że tak długo trwało zanim odpowiedzaiłem ale nie było mie trochę w kraju. 1. Najlepiej zrobić to w głębokim kanale, a jeszcze lepiej na rampie. 2.Jak już spuścisz sobie oliwę odkręisz filtr to wchodzisz pod spód z kluczem nr 32 ,nie tak jak pisał tataj gdzieś Nasz kolega nr 26. 3.Pod filtrem oleju jest taki kwadratowy element metalowy chyba aluminiowy zwany dalej chłodniczką oleju, pod nim jest okrągły element coś jak duża podkładka i śruba nr 32. 4.Odkręcasz sobie ta śrubkę, idzie w miare łatwo i chłodiczkę masz na wierzchu, zlej z niej cały olej przeczyść, może być Nitro a i uważaj na głowę bo gorąca oliwa nie zbyt dobrze wpływa na ph skóry:) wiem coś o tym;) 5. No i chyba wsio, a i wtej chłodniczce jest taka jakby uszczelka ja bym raczej nazwał to elemntem plastikowo-gumowym , wchodzi do środka chłodiczki ja miałem ją rozerwaną, guma odzieliła się od plastiku, także nejlepiej zaopatrzyć się od razu w ten element, gdzies na forum jest zdjęcie. No i dolna uszczelka zwykła gumka, a i pamietaj abyś nie przesadził z dokręcaniem śruby od odstojnika żeby dolnej uszczelki nie uszkodzić. Szczeżę mówiąc chwilę musiałem sie ztym pobawić,i dosyć sporo pobrudzić olejem, bo tak jak pisałem potrzebne jest trochę miejsca w kanale na ten zabieg, myślałem że pójdzie gładziej:confused: Mam nadzieję że ten opis przysłuży sie jeszcze komuś.:634: Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #25 Napisano 29 Września 2008 olej wymieniłem dzisiaj, ale nie zdołałem odkręci tej śruby od odstojnika, dostęp kiepski a i klucza porządnego nie miałem... a i ściemniło mi się... ostatnio mechanik mi odkręcił i wymienił te uszczelki, tym razem nie dałem rady, ale przy następnej wymianie się poprawię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacek1 Zgłoś #26 Napisano 8 Października 2008 mam pytanie kupilem pasata b5 2000 rok ichciałbym wymienic olej wiem ze sygnalizacja powiadomi mnie o wymianie chciałbym to zrobic szybciej i jak ustawic powiadomienie od momentu mojej wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #27 Napisano 8 Października 2008 mam pytanie kupilem pasata b5 2000 rok ichciałbym wymienic olej wiem ze sygnalizacja powiadomi mnie o wymianie chciałbym to zrobic szybciej i jak ustawic powiadomienie od momentu mojej wymiany VAG Twoim przyjacielem jest ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #28 Napisano 8 Października 2008 (edytowane) mam pytanie kupilem pasata b5 2000 rok ichciałbym wymienic olej wiem ze sygnalizacja powiadomi mnie o wymianie chciałbym to zrobic szybciej i jak ustawic powiadomienie od momentu mojej wymiany VAG Twoim przyjacielem jest ;] albo szukajka ... zmiana na piechotę Edytowane 8 Października 2008 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #29 Napisano 3 Listopada 2010 Witam, przepraszam za odgrzanie schabowego, ale nie ma sensu zakładać nowego tematu. Mam pytanie odnoście wymiany oleju. W moim silniku jest wymienny tylko wkład filtra papierowy, wkładany od góry. Czy jak założę ten nowy wkład w obudowę filtra to muszę zalać go nowym olejem? Bo nie znalazłem tej informacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #30 Napisano 3 Listopada 2010 Nie musisz, ale jest to wskazane tak samo jak zalewanie metalowego filtra. Dlaczego, pewnie wiesz, ja wysysam resztę starego oleju, który tam siedzi, potem wkładam czysty wkład i oblewam go olejem dookoła, starając się go namoczyc jak najbardziej. I tak, aż do napełnienia. Wtedy mam pewność, że jak silnik odpali to od razu dostanie olej, anie dopiero po nasączeniu filtra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #31 Napisano 5 Listopada 2010 Jaki jest rozmiar klucza do odkręcenia obudowy filtra? Znalazłem info, że 74mm albo 76mm, czy może występują obydwa rozmiary? PS. to nie do mojego auta, chodzi mi o AVF'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #32 Napisano 7 Listopada 2010 chodzi mi o AVF'a No właśnie chodzi o silnik AVF. Mierzyłem obwód obudowy czyli tzw. KAPY i wynosi 24cm ni jak to się ma do rozmiaru oferowanego na allegro. P.S. Tomcio dziękuję za pytanie w moim imieniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lechu131 Zgłoś #33 Napisano 7 Listopada 2010 Pamiętacji o wymianie oringów przy filtrze oleju. Oringi powinny być w zestawie z filtrem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach