mkpol Zgłoś #1081 Napisano 27 Października 2013 Marek lej motul bo ja taki leje Oki, od dziś smażę tylko na motulu . Czas przestać być konserwą i posłuchać dobrych rad. Który motul do inspekcji LL polecacie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga_wr Zgłoś #1082 Napisano 27 Października 2013 Oki, od dziś smażę tylko na motulu . Czas przestać być konserwą i posłuchać dobrych rad. Który motul do inspekcji LL polecacie? Motul Specific 504.00-507.00 5W30 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #1083 Napisano 27 Października 2013 (edytowane) Czy ja moge tego motula specifika 5w30 lac do mojego passata na pompowtryskach i z DPF-em???I jak poznac ze to oryginalny olej?? A moze ten MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30?tez ma normy 504.00 507.00 I wychodzi ze ten drugi tanszy.....czym sie roznia?? A silniki BMP sa na pompowtryskach PD czy CR ?? Bo troszke teraz zglupialem Edytowane 27 Października 2013 przez arek810316 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmon24 Zgłoś #1084 Napisano 27 Października 2013 Czy ja moge tego motula specifika 5w30 lac do mojego passata na pompowtryskach i z DPF-em???I jak poznac ze to oryginalny olej?? A moze ten MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30?tez ma normy 504.00 507.00I wychodzi ze ten drugi tanszy.....czym sie roznia?? A silniki BMP sa na pompowtryskach PD czy CR ?? Bo troszke teraz zglupialem Z tego co widzę to masz w opisie BMP to jest PD. Jak masz PDF to norma 507.00 cie interesuje Motul Specyfic 5w30 i będzie ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #1085 Napisano 27 Października 2013 Tak mam BMP i filtr czastek stalych DPF. Czyli musze miec norme 504 i 507? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #1086 Napisano 27 Października 2013 Tak mam BMP i filtr czastek stalych DPF. Czyli musze miec norme 504 i 507? Tak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #1087 Napisano 27 Października 2013 5w30 zawsze bedzie tanszy od 5w40;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #1088 Napisano 27 Października 2013 ale od motula specyfika 5w30 ten jest tanszy MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30 a tez ma normy 504.00/507.00 i czym sie roznia? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #1089 Napisano 27 Października 2013 Bierz tego motula, ją też na nim jeżdżę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #1090 Napisano 28 Października 2013 5w30 zawsze droższy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1091 Napisano 28 Października 2013 ale od motula specyfika 5w30 ten jest tanszy MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30 a tez ma normy 504.00/507.00 i czym sie roznia? możesz zalać Motul Specific 504 00 507 00SAE 5W-3050400/50700 lub Motul 8100 X-clean + SAE 5W-3050400/50700 Ale jak ci ludzie radzą, żeby zalać Specifica to nie ma się co zastanawiać. Jeździsz autem za ..dziesiąt tysięcy a kompinujesz na kilkanaście złotych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #1092 Napisano 28 Października 2013 5w30 zawsze droższy. Chyba u ciebie heheh Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #1093 Napisano 29 Października 2013 możesz zalać Motul Specific 504 00 507 00SAE 5W-3050400/50700 lub Motul 8100 X-clean + SAE 5W-3050400/50700 Ale jak ci ludzie radzą, żeby zalać Specifica to nie ma się co zastanawiać. Jeździsz autem za ..dziesiąt tysięcy a kompinujesz na kilkanaście złotych Nie kombinuje o ok 20zl nie chodzi, tylko tak czytale ,szukalem i znalazlem te dwa rodzaje motula do naszych passatow i mnie ciekawi jaka jest ich poprostu roznica? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1094 Napisano 29 Października 2013 A to sorka . Obstawiam, że różnią się nieznacznie składem dodatków. A tak w ogóle 75% różnic to marketing, a reszta to rzeczywiste różnice. Podtrzymuję, jeśli użytkownicy radzą żeby zalać specific to nie ma co kombinować tylko taki zalać. Warto korzystać z dobrych doświadczeń innych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #1095 Napisano 29 Października 2013 ten tańszy jest produktem bardziej warsztatowym, spełnia normy do innych aut np. nowe mercedesy i bmw. Specific jest tylko pod VW robiony. No i jeszcze różnia Specific jest Low Saps, a X-clean+ jest Mid Saps. Mam klienta w 3.0 tdi co twierdzi że na specificu rzadziej mu się dpf wypala, jednak ja leje X-clean+ do ojca passata z dpf i nie zauważyklem takiej zależności a specifica też lałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #1096 Napisano 29 Października 2013 a castrol edge i profesjonal jakie saps-y? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #1097 Napisano 29 Października 2013 Nie kombinuje o ok 20zl nie chodzi, tylko tak czytale ,szukalem i znalazlem te dwa rodzaje motula do naszych passatow i mnie ciekawi jaka jest ich poprostu roznica? Nie wiem ile w tym prawdy ale chlopaki z hurtowni w ktorej sie zaopatrujemy powiedzieli (mysle ze cos wiedza) ze seria X-clean to olej z dodatkiem czyszczacym ktorego zwykly specific nie ma. I podobno wszystko jest ladnie opisane na butli z olejem;0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #1098 Napisano 30 Października 2013 no mają racjeze mają dodatki czyszczące, dlatego między innymi taka nazwa, na bańkach jest łądnie opisane i na internecie można znaleźć karty produktów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin.S Zgłoś #1099 Napisano 30 Października 2013 Nie wiem ile w tym prawdy ale chlopaki z hurtowni w ktorej sie zaopatrujemy powiedzieli (mysle ze cos wiedza) ze seria X-clean to olej z dodatkiem czyszczacym ktorego zwykly specific nie ma.I podobno wszystko jest ladnie opisane na butli z olejem;0 Na chłopski rozum: skoro jest dodatek czyszczący (jak sama nazwa wskazuje) to jest to coś w rodzaju "bonusa" względem Specific. Dlaczego więc X-clean jest jednak tańszy od Specifica? Zwykła polityka firmy? Pytam z czystej ciekawości - od ponad 3 lat zadowolony użytkownik Motula Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #1100 Napisano 30 Października 2013 specific jest linia dedykowana pod dana marke, np spec 505 01 tylko pod pompki, 507 pod auta z dpf, Specific 913c tylko pod fotda, Specific 0720 tylko pod renault. Nie spełniają one norm do innych aut. seria 8100 X-clean to produkty bardziej uniwesalne, stworzone między innymi pod warsztaty, gdzie jednym olejem załatwia się kilka marek i taki warsztat nie musi mieć na półce oleju dedykowane pod każde auto, tylko jeden produkt, którym obleci np 5 marek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach