Gość Heroo Zgłoś #1 Napisano 9 Maja 2006 Witam wszystkich.. W mojej B4 po przekręceniu kluczka nie chce wyłączyć się pompka od centralnego.. Wszystkie zamki się zamykają, łącznie z klapą i wlewem plaiwa.. Po przekręcaniu kluczyka celem otwarcia zamki otwierają się i pompka się wyłącza.. Znaczy nie zamykać auta ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #2 Napisano 9 Maja 2006 gdzies musi Ci uciekac powietrze. a jak zamykasz "bolcem" od kierowcy strony i jak zamykaja sie wszystkie drzwi to tez jest taki objaw ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Heroo Zgłoś #3 Napisano 9 Maja 2006 WIesz, że o tym nie pomyślałem.. Sprawdziłem tylko zatykając pompę czy się wyłącza.. i wszystko jest w porządku.. Rozebrałem przednie drzwi io nic nie widać.. Może jest jakieś miejsce gdzie najczęściej to pada.. Problem ciężki do zlokalizowania! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #4 Napisano 9 Maja 2006 problem moze byc nie tylko w przednich drzwiach. moze gdzies na laczeniu, moze w drzwiach tylnich, klapie. Fakt ciezko to zlokalizowac, ale sprawdz na laczeniu drzwi/auto, tam czasami moze sie wypiac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Heroo Zgłoś #5 Napisano 9 Maja 2006 Gdyby któryś zamek przyznał się do braku powietrza i się nie zamknął byłoby po sprawie! Tak wszystkie milczą.. Spróbuje na łączeniach! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #6 Napisano 9 Maja 2006 Nie powiem, że jestem pewien w 100%, ale w 90. Otóż pompa pompuje dłużej wtedy, gdy dziurawa jest instalacja pneumatyczna (pęknięty wężyk) lub, gdy z któregoś z siłowników nie dotrze do pompki sygnał, że zamek jest już zaryglowany (może być zaśniedziały styk w module któregoś siłownika). Bądź też przełamany przewód w gumowym rękawie między drzwiami a słupkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #7 Napisano 9 Maja 2006 Bądź też przełamany przewód w gumowym rękawie między drzwiami a słupkiem. wlasnie tego slownictwa mi brakowalo ale dobrze, ze jest JAFO na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jedras Zgłoś #8 Napisano 19 Lipca 2007 Witam Odgrzewam kotleta, bo dziś mi pompka cz coraz bardziej przeciągała cykl zamykania-pompowała, az przekroczyła magiczną zwłokę alarmu 30s i alarm się załącza. Teraz pompuje przy zamykaniu non stop mimo iż samochód zamknięty, za to otwiera normalnie. Czy może sie spalić? Czy gdyby była nieszczelność pompowała by do upadłego zarówno przy zamykaniu jak i otwieraniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czasi Zgłoś #9 Napisano 19 Lipca 2007 Miałem podobny problem, dopóki nie wymieniłem pękniętej gumy. Ja miałem usterkę w drzwiach od kierowcy, długo pompowało ale z czasem przestawało przy otwieraniu i zamykaniu, podejżewam że nie tak szybko ale napewno to ma zły wpływ na całość funkcjnowaniai w konsekwencji może doprowadzić do spalenia pompki. Nie wiem czy nie lepiej jest namierzyć nieszczelność i jej zaradzić. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jedras Zgłoś #10 Napisano 19 Lipca 2007 chodzi o łaczenie tych sztywnych rurek od pneumatyki przy przejściu ze słupka do drzwi? Jutro dmuchnę sprężarka w te przewody, może będzie słychac uciekające powietzre, bo przy brzęczącej pompce w bagazniku nic ne mozna namierzyć. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jedras Zgłoś #11 Napisano 20 Lipca 2007 Problem rozwiązany-nieszczelny siłownik rygla wlewu paliwa-mimo iz rygluje poprawnie. Pozostaje ręczne otwieranie przez schowek raz na 1200km, więc to maly problem. Moze ktoś wie gdzie można kupic ten siłownik lub naprawić. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #12 Napisano 21 Lipca 2007 dokładam się do tematu, u mnie wcale nie ma tego siłownika, przewód powietrzny jest jakby odcięty i zatkany koreczkiem:-( centralny działa tylko nie zamyka wlewu paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #13 Napisano 22 Lipca 2007 dokładam się do tematu, u mnie wcale nie ma tego siłownika, przewód powietrzny jest jakby odcięty i zatkany koreczkiem:-( centralny działa tylko nie zamyka wlewu paliwa jak nie ma to nie ma co naprawiac jedynie kupno nowego Cie "zalatwia". na szrotach szukajcie. mam auto rozebrane, wiec sprawdze czy nie jest ten silownik taki sam jak pozostale w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markus74 Zgłoś #14 Napisano 14 Listopada 2007 Witam ja mam podobną sprawę z centralnym otwiera otwiera dobrze no i zamyka dobrze ale po zamknięciu pompa jakby dopompowywuje powietrze do siłowników. Nie wiem czy to trwa całą noc ale po zamknięciu parę razy słychać jak się pompa włancza.tak mam być czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #15 Napisano 14 Listopada 2007 markus74, u mnie pompa włącza się tylko jeden raz aby dodatkowo "dociągnąć" siłowniki. Jak robi to częściej, to może nie mieć sygnału z którejś krańcówki wbudowanej w siłownik, lub dostaje sprzeczne sygnały - sterowanie z klamki "mówi" zamknięte a któraś z krańcówek w siłownikach cały czas informuje o otwartych drzwiach. Nie widać czasem gołym okiem, że któreś drzwi się nie domykają ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #16 Napisano 14 Listopada 2007 markus74, tak jak pisze uki lub uszkodzony wężyk od powietrza, wtedy pompa dopompowuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markus74 Zgłoś #17 Napisano 14 Listopada 2007 Dzięki wielkie jutro poszukam przyczyny w weżykach i siłownikach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz Zgłoś #18 Napisano 13 Grudnia 2007 witam u mnie jest taki problem w silowniku drzwi kierowcy. Silownik popuszcza i rygiel o jakies 2-3 mm sie wysuwa, pompa sie zalacza i dopompowuje. Pozniej znowu popuszcza, czasem pompa wlaczy sie i pompuje bez przerwy. Drzwi rozdzieralem ale silownika nie wyjmowalem. Przerabial moze ktos juz naprawe silownika? Czy podejdzie silownik od B3 do B4? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #19 Napisano 13 Grudnia 2007 Jak wyjmiesz siłownik to na nim jest możliwość regulacji skoku wciągania rygla, wkręca się takie jakby oczko na wodziku siłownika jak rozbierzesz to zobaczysz. U mnie trzeba było wkręcić bo jak zamykałem to za mało wciągało rygiel, czasem dopompowywała pompka i któregoś dnia w końcu się spaliła. Patrzę rano autko otwarte i zapach spalonych gumaków No i zacząłem się zastanawiać dlaczego sie zjarała, zrobiłem ale kosztem pompki bo za późno poszedłem po rozum do głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melonchio Zgłoś #20 Napisano 14 Grudnia 2007 witamu mnie jest taki problem w silowniku drzwi kierowcy. Silownik popuszcza i rygiel o jakies 2-3 mm sie wysuwa, pompa sie zalacza i dopompowuje. Pozniej znowu popuszcza, czasem pompa wlaczy sie i pompuje bez przerwy. Drzwi rozdzieralem ale silownika nie wyjmowalem. Przerabial moze ktos juz naprawe silownika? Czy podejdzie silownik od B3 do B4? ja probowalem zalozyc silownik od wlewu paliwa B3 (do wlewu B4) i dziala on w inna strone, jak zamykam samochod to sie chowa a powinien wysuwac. moze ci to cos pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach