bimbol Zgłoś #81 Napisano 2 Kwietnia 2011 wyszukiwarka jest dostępna dla każdego _szukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateusz224 Zgłoś #82 Napisano 7 Kwietnia 2011 Witam panów mam takie same objawy jak powyżej, czy pompę da się wymienic tylko silnik? Chodzi o obciecie kosztów a nie bez sensowne pchanie kasy. ---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:14 ---------- dodatkowo jak zapalę po nocy chodzi nie równo i głośno ale po jakims czasie uspokaja się. Ciśnienie na zaworach 85-95 tylko jeden ma 65-75 to może być ten jeden i przez niego nie prawidłowa praca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #83 Napisano 8 Kwietnia 2011 Silnik jest razem z pompą (tzw. wkład ) . Jak wymienisz sam wkład koszty około 200-400 zł jak cały kosz czyli wkład plus zespół pływaka to koszty około 600-800 zł . Poszukaj na allegro jest już dużo tych części . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #84 Napisano 12 Lipca 2011 A co powiecie na moj przypadek. Okolo tydzien temu w czasie jazdy zaczalem wyczowac jakby silnik na chwile przerwal i tak jest do tej pory. Dzis jak stalem w korku motor zaczal gasnac na wolnych obrotach i to tak z 10 razy, tzn jak sie zatrzymam pochodzi normalnie z 15 sek i gasnie ale ta sytuacja nie powtarza sie za kazdym razem. Moge jezdzic caly dzien i nic. Nie mam przy sobie vaga wiec pojechalem do serwisu na kompa i wyszlo tylko: 1- czujnik-g40 poloz walka rozrzadu=czujnik halla sygnal niewiarygadny sporadycznie. 2- warunki blokowania ELV nie sa spelnione usterka sporadyczna. Dodam ze 2 tyg temu serwis w Norwegii zakladal mi nowe sprzeglo a przed ta wymiana nic sie nie dzialo. Mechanik dzis w serwisie kazal sprzwdzic ustawienie rozrzadu ale niewiem co moze miec z tym wspolnego (osobiscie robilem rozrzad 30tys temu). Passat 3C motor BXE 1,9 105KM. Co koledzy o tym sadzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #85 Napisano 13 Lipca 2011 Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym czujnik halla. To on odpowiada za wolne obroty (zlicza inpulsy wałka rozrządu). Nie zdarza się tak przypadkiem że czasami nie zapali od razu? Czujnik znajduje sie pod pokrywą paska rozrządu między rolkami rozrządu. Może wtyczka od czujnika ma słaby styk. Trzeba dokładnie obejrzeć całą wiązkę do czujnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #86 Napisano 13 Lipca 2011 Wlasnie ze jak tylko zgasnie to nie ma problemu z odpaleniem, pali od reki. Raz chodzi i jest ok a raz pochodzi 10sek i gasnie. Dzis zauwazylem jadac z jednakowa predkoscia ze podczas tych krotkich przerywan dokladnie w tym samym momencie przerywa tez obrotomierz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #87 Napisano 13 Lipca 2011 Wlasnie ze jak tylko zgasnie to nie ma problemu z odpaleniem, pali od reki. Raz chodzi i jest ok a raz pochodzi 10sek i gasnie. Dzis zauwazylem jadac z jednakowa predkoscia ze podczas tych krotkich przerywan dokladnie w tym samym momencie przerywa tez obrotomierz. a moze to czujnik wału korbowego lub rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #88 Napisano 13 Lipca 2011 (edytowane) przeczytaj bledy w moim poscie (nr 84) moze to byc czujnik polozenia walka rozrzadu. Ale pisze na forum bo sie chce upewnic ze to wlasnie to. Za nowy powiedzieli mi w serwisie 380 zl i dlatego nie chce ryzykowac a moze to byc pompa a moze jeszcze cos innego. Sam nie wiem. Jeszcze wkurza mnie fakt ze jestem akurat na wakacjach w polsce a tutejszy serwis nie akceptuje mojej norweskiej piecioletniej gwarancji i za wszystko trzeba placic. Troszke sie boje jechac takim autem do norwegii bo moze stanac po drodze i wtedy d..a Edytowane 13 Lipca 2011 przez popiolek4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #89 Napisano 13 Lipca 2011 przeczytaj bledy w moim poscie (nr 84) moze to byc czujnik polozenia walka rozrzadu. Ale pisze na forum bo sie chce upewnic ze to wlasnie to. Za nowy powiedzieli mi w serwisie 380 zl i dlatego nie chce ryzykowac a moze to byc pompa a moze jeszcze cos innego. Sam nie wiem. Jeszcze wkurza mnie fakt ze jestem akurat na wakacjach w polsce a tutejszy serwis nie akceptuje mojej norweskiej piecioletniej gwarancji i za wszystko trzeba placic. Troszke sie boje jechac takim autem do norwegii bo moze stanac po drodze i wtedy d..a skoro masz błąd czujnika to sprawdź wtyczkę przewody i potem ewentualnie wymień skasuj błędy i powinno być ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #90 Napisano 13 Lipca 2011 jutro sie za to wezme z rana i dam znac o wynikach, na szczescie wzialem pare narzedzi i mierniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #91 Napisano 14 Lipca 2011 Wychodzi na to ze czujnik plozenia walka rozrzadu jest ok. Odlaczylem go i auto nie gasnie ale za to musi pokrecic ze 2 sek az zapali ale chodzi ok. Wlalem dzis do pustego zbiornika plyn STP do dyszczenie pompowtryskow i zatankowalem do pelna. Jak narazie spokoj. Zobacze jak poziom spadnie ponizej 1\4 zbiornika. Czytajac wczesniejsze posty wychiodziloby na pompe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #92 Napisano 29 Lipca 2011 No i passacik tak przerywal przerywal, gasl czasami az pewnego pieknego dnia zgasl w centrum Kielc na amen:dolamam. Na wyswietlaczu pelno komunikatow nawet o braku cisnienia oleju. No to teraz ladnie, pomyslalem...Ale ze auto na gwarancji:dobrze to gnam do serwisu a tam:dupablada klapa. Serwis w polsce nie honoruje mojej piecioletniej norweskiej gwarancji:dolamami kazą za wszystko placic. Wiec za telefon i dzwonie do Norge a tam przemila pani z infolini VW poinformowala mnie abym wykonal naprawe w serwisie, zaplacil i wzial za naprawe fakture bo na jej podstawie zwroca mi w norwegii pieniadze:dobrze. Wiec poprosilem o naprawe auta kielecki serwis. Nie wiem dlaczego ale panowie z serwisu w kielcach powiedzieli ze mieli tel z norwegii i naprawią auto poza wszelka kolejnoscia:zeco i tak sie tez stalo. Auto dostarczylem popoludniu a przed 18tą juz byla diagnoza- czujnik polozenia walu korbowego. Wymiana trwala caly dzien bo sruby byly tak skorodowane ze musieli wyciagac skrzynie biegow aby to wykrecic. No i po czasie tel z serwisu ze autko smiga jak nowe....i jeszcze do tego fakturka-1800 zl:zeco . Przemilczalem to... Ale teraz jest wszystko ok. Nie przerywa, nie gasnie, motor chodzi jak zegarek. I nie byl to zaden pompowtrysk czy pompa w zbiorniku czy tez czujnik polozenia walka rozrzadu. I TU UWAGA: pan w serwisie powiedzial mi ze czujnik polozenia walka rozrzadu i czujnik polozenia walu korbowego sa razem w pewien sposob zespolone i nawet przy uszkodzeniu czujnika walu komputer wykaze i tak usterke czujnika walka!!! Wychodzi na to ze ma racje bo moj komp tez caly czas wykazywal usterke czujnika walka a uszkodzony byl czujnk walu. To tyle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #93 Napisano 29 Lipca 2011 No to gratulacje. Daj jeszcze znać, czy "Norwegowie" zwrócili Ci kasę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekola326 Zgłoś #94 Napisano 3 Sierpnia 2011 Witam. passat b6 2,0 dsg 2007r na prostym odcinku drogi po przejechaniu ok.300km, (paliwo prawie na fuul) nagle zaświeciła mi się kontrolka od świec (chyba), taka spiralka i auto zgasło. Na lawecie wróciłem do domu i nie wiem co dalej.Silnika nie daje się odpalić. Co prawda "kręci" ale zaskoczyć nie chce POMOCY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #95 Napisano 4 Sierpnia 2011 Padł pompowtrysk , podłącz pod kompa i wszystko będzie jasne . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekola326 Zgłoś #96 Napisano 4 Sierpnia 2011 To mnie nie pocieszyłeś. Jadę zaraz do mechanika na kompa, się okaże ile przejdzie mi zainwestować Niedawno robiłem silnik i wymienialem turbinę Już mam maxa. Pora chyba na zmianę marki, bo ta zaczyna mnie irytować. Poprzednio miałem paska 2004 z silnikiem 1,9 i śmigał stąd decyzja o kupnie nowszego modelu , ale jak widzę zdecydowanie nietrafiona , żal.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekola326 Zgłoś #97 Napisano 4 Sierpnia 2011 :dupablada to jednak pompowtryski Jeszcze zajade w poniedzialek do serwisu ....bo coś slyszalem o akcji na wtryski.:hmm może nie będzie tak źle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #98 Napisano 4 Sierpnia 2011 to jednak pompowtryski Jeszcze zajade w poniedzialek do serwisu ....bo coś slyszalem o akcji na wtryski. może nie będzie tak źle dobrze słyszałeś , wymiana padniętego pompowtrysku gratis :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #99 Napisano 9 Sierpnia 2011 (edytowane) W nawiązaniu do postu #92 i #93 odpowiadam ze zwrócili mi kase. Pokazalem fakture i nawet nie pytali co, gdzie, jak i kiedy... Edytowane 9 Sierpnia 2011 przez popiolek4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markus-wielki Zgłoś #100 Napisano 8 Marca 2012 Witam. Wczoraj dopadła mnie taka nie miała sytuacja na drodze. Wracam do domu autkiem 1/4 zbiornika paliwa i auto samo zgasło. Byłem w wielkim szoku żadna informacja na wyświetlaczu nie pokazała się ze cos uległo uszkodzeniu. Odczekałem chwile i przystąpiłem do uruchomienia. Kręciłem rozrusznikiem długo i zaskoczył lecz silnik nie równo pracował. Spróbowałem ruszyć pokonałem odległość około 1km i znowu to samo. Męczyłem się tak z godz. ale udało mi się dojechać do domu w taki sposób. Kupiłem nowy filtr paliwa i wymieniłem. Objawy takie same. Gdy go wymieniałem byłem zdziwiony ze w tej obudowie gdzie znajduje się filtr było na danie około 2cm od dna ropy. Zalałem nowy filtr aby nie zapowietrzyć układu. Po tych wszystkich zabiegach ręce mi opadły. Po jechałem po kumpla podłączył komp. i zdziwienie nie ma błędów w silniku. Postanowiłem dolać paliwa do 1/2 zbiornika i eureka auto chodzi. Czy to jest jakaś typowa usterka i objawy które opisałem w tym aucie? Czy ulęgła uszkodzeniu pompa paliwa w zbiorniku? I jak to możliwe ze przy takim stanie paliwa auto chodzi? No i czy tak można jeszcze tym autem jeździć i utrzymywać wysoki stan zbiornika paliwa, gdyż auto do końca tygodnia jest mi bardzo potrzebne moje najważniejsze pytanie co jeszcze sprawdzić gdzie szukać ewentualnej usterki. Dzięki serdeczne za pomoc. ---------- Dodano o 09:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:10 ---------- auto to oczywiscie passat b6 2.0 140km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach