mnichu5 Zgłoś #61 Napisano 31 Stycznia 2011 witam w sobotę moj passat odmówil mi posłuszenstwa sytuacja mniej wiecej jak wyzej opisane w baku 1/4 i zatrzymał sie na prostej drodze, zapaliła sie jeszcze na chwile dioda od lampy zarowej i juz nie odpalił moje pytanie, którą z poniższych pompek kupic, jedna to cała pompka druga zas to wkład, oto linki: http://allegro.pl/pompa-paliwa-vw-passat-b5-b6-b7-1-9tdi-2-0tdi-new-i1431819538.html http://allegro.pl/pompa-paliwa-vw-passat-b5-b6-b7-1-9tdi-2-0tdi-new-i1431819535.html z góry dzieki za odpowiedź pozdrawiam mnichu5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pat_Wrocław_B5 Zgłoś #62 Napisano 31 Stycznia 2011 Witam Was. W moim pasku mam problem którego nie udało mi się odszukać na forum , może pomożecie , bo co mechanik u którego jestem to inna diagnoza ... Rzecz ma miejsce po 10-15 minutach jazdy , zazwyczaj w podobnej odległości od domu . Auto jest garażowane , i większych problemów z odpalaniem nie mam, ale w czasie mrozu i po nocce , po przejechaniu niewielkiego dystansu silnik gaśnie i auto staje na środku ulicy ... z początku bywało tak że po próbie ponownego odpalenia pokręciło jakieś 10 sek , i zaskoczyło , ale teraz gdy sytuacja ma miejsce i próbuję odpalić , to faktycznie też kręci ale do momentu wyczerpania akumulatora . Wtedy dzwonie po kumpla i czekam z podlączonymi kablami , po wszystkim odpala bez problemu ,i moge jeździc już bez oporu , aż do dnia natępnego ... Dodam że dzieje się to zazwyczaj jak silnik jeszcze nie złapie swojej tempertary , bo jak wcześniej pojężdzę po prakingu 20 min , az auto sie zagrzeję to po tym spokojnie mogę jeździć bez obaw . Dodatkowy objaw - podczas świąt kiedy auto stało 3 dni nie ruszane na mrozie , odpaliło , kopcąc bardzo białym dymem , i po chwili zgasło ,a po 3 próbach doładowywania akumulatora wkońcu pochodził trochę , złapał temeraturę i przejechałem 500 km bez problemu. Podejżewam że turbina która nadaje się do regeneracji , błąd EGR , oraz Przetwornik temp czytnika chłodniczego, nie mają nic wspólnego z usterką , dlatego prosze o POMOC . Pozdrawiam Patryk tel. 698-624-981 B5(3bg) 1.9 TDI-PD 101KM(AVB) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #63 Napisano 31 Stycznia 2011 witamw sobotę moj passat odmówil mi posłuszenstwa sytuacja mniej wiecej jak wyzej opisane w baku 1/4 i zatrzymał sie na prostej drodze, zapaliła sie jeszcze na chwile dioda od lampy zarowej i juz nie odpalił moje pytanie, którą z poniższych pompek kupic, jedna to cała pompka druga zas to wkład, oto linki: http://allegro.pl/pompa-paliwa-vw-passat-b5-b6-b7-1-9tdi-2-0tdi-new-i1431819538.html http://allegro.pl/pompa-paliwa-vw-passat-b5-b6-b7-1-9tdi-2-0tdi-new-i1431819535.html z góry dzieki za odpowiedź pozdrawiam mnichu5 Może być pompa , ale jak zapala Ci kontrolkę świecy żarowej to podłącz pod kompa i zobacz błędy w sterowniku silnika i będziesz wszystko wiedział . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #64 Napisano 31 Stycznia 2011 witamw sobotę moj passat odmówil mi posłuszenstwa sytuacja mniej wiecej jak wyzej opisane w baku 1/4 i zatrzymał sie na prostej drodze, zapaliła sie jeszcze na chwile dioda od lampy zarowej i juz nie odpalił moje pytanie, którą z poniższych pompek kupic, jedna to cała pompka druga zas to wkład, oto linki: http://allegro.pl/pompa-paliwa-vw-pa...431819538.html http://allegro.pl/pompa-paliwa-vw-pa...431819535.html z góry dzieki za odpowiedź pozdrawiam mnichu5 Jak wcześniej opisał kolega, jeżeli masz komunikat na komp. pokładowym to nie pompa paliwa, w przypadku jej usterki komp. nie widzi usterki !!! Obie oferty na allegro to tylko same pompki bez kosza, nie czytałeś dokładnie opisu aukcji !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pat_Wrocław_B5 Zgłoś #65 Napisano 1 Lutego 2011 Auto odpala za pierwszyn razem , ale silnik mi gaśnie po przejechaniu niewielkiego dystansu (ok 5 km ) , zawsze po nocce, i jak jest mocniej poniżej 0`C . Po zgaśnięciu odpalam , i kręci aż się akumulator nie rozładuję ,wtedy już tylko kable , i później wszystko gra, aż do kolejnego dnia ... pomoże ktoś ? (sytuacja opisana we wcześniejszym poscie ) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamk Zgłoś #66 Napisano 2 Lutego 2011 To samo miałem pare dni temu. Też cięzko krecil, gasł po przejechaniu kawałka. Właśnie sie dowiedziałem, ze to pompowtrysk....3600zl.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #67 Napisano 2 Lutego 2011 Że co? 3600 to chyba za komplet... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #68 Napisano 2 Lutego 2011 nie,w aso za jeden. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #69 Napisano 2 Lutego 2011 Jak chcesz kupować wszystko w Aso i za taką kase, to nie narzekaj później w innych wątkach, że na B6 straciłeś tyle kasy Masz inne wątki w którym jest wszystko ładnie opisane co i gdzie kupować w przypadku awarii wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #70 Napisano 2 Lutego 2011 wydaje mi się,że w tej kwestii,decyduje zasobność portfela i czasu właściciela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pat_Wrocław_B5 Zgłoś #71 Napisano 2 Lutego 2011 ADAMK , a miałeś podpinanego paska pod komputer? na kompie nie miałeś wcześniej informacji o pompowtrysku ? Dzisje Ci się też tak gdy auto ma temperaturę , czy tylko na zimnym silniku ? jakos pompowtrysk mi tu nie specjalnie pasuje ... ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #72 Napisano 2 Lutego 2011 B6 jest o tyle dziwna, że na 1 problem nie koniecznie wskazuje konkretną przyczyne. Sprawdź pompe paliwa, przy okazji też stan oleju-gdy jest za nisko samochód nie pozwoli na rozruch silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernig Zgłoś #73 Napisano 30 Marca 2011 Witam Wszystkich!! ja mam podobną sytuację, jechałem wczoraj i nagle przed światłami na prostej pod lekką górkę auto zgasło, zanim zgasło trochę nim " potrzepało" w baku ok 1/4 - 1/2 paliwa. Niestety nie dało się ponownie uruchomić, po paru próbach pojawił się komunikat, że silnik został wyłączony z powodu niskiego ciśnienia oleju, więc już go później nie męczyłem. Po pewnym czasie ( ok 1 godz) przy próbie uruchomienia pali się kontrolka żółta silnika i nie daje się odpalić. Po podłączeniu do kopmputra 0 błędów. Po nocy to samo dalej nie gada, silnikiem kręci sam rozrusznik jakby nie dostawał paliwa. Pilnie Proszę o pomoc!!! I z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #74 Napisano 30 Marca 2011 Mnie tak się stało przy stanie 3/4 paliwa w zbiorniku. Wymieniłem sam silnik pompy paliwa i śmiga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernig Zgłoś #75 Napisano 30 Marca 2011 (edytowane) Z drugiej strony jak ma się kontrolka o niesprawności układu wydechowego która pali się u mnie przez cały czas do awarii pompy paliwa? Edytowane 30 Marca 2011 przez ernig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #76 Napisano 30 Marca 2011 Witaj Odkręć filtr paliwa i zobacz czy jest tam paliwo. Jeśli niema to pompa paliwa w zbiorniku uszkodzona. Jak będziesz miał już odkręcony filtr paliwa to włącz zapłon i zobacz czy pompa podaje paliwo. Jeśli nie podaje paliwa, to tak jak napisałem wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernig Zgłoś #77 Napisano 31 Marca 2011 Dzięki za podpowiedzi. Udało się, wskazany przez Was kierunek poszukiwań był prawidłowy. Awarii uległ przekaźnik pompy paliwa w zbiorniku. A zapalona kontrolka od awarii układu wydechowego dotyczyła zapowietrzenia układu paliwowego. Koszt naprawy 50 zł ale stresa sporo. Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernig Zgłoś #78 Napisano 2 Kwietnia 2011 witam za szybko się cieszyłem. Niestety sytuacja się powtórzyła auto zgasło na niewielkiej górce i znowu nie gada. Objawy są takie same jak poprzednio,czyli czas zainwestować w pompę paliwa . Oby pomogło...Możecie polecić jakiś sklep? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #79 Napisano 2 Kwietnia 2011 Wkład z Allegro, nowa z serwisu, albo od Mapeta jeśli taką posiada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernig Zgłoś #80 Napisano 2 Kwietnia 2011 jak określić jaki model pompy będzie pasował do mojego auta i czy da się ja wymontować we własnym zakresie , jeśli tak to jak to uczynić? Dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach