trafyc Zgłoś #1 Napisano 11 Lutego 2008 Witam, kupilem zarowke podswietlenia nawiewow z obudowa (jak na zdjeciu), potem w chalpie z auta wymontowalem sama zarowke bez obudowy. No i teraz nie wiem co robic zeby nowa zamontowac: 1.czy mam wyciagac obudowe starej zarowki z deski (nie wiem czy jest na pinach, czy na stale)? 2.Probowalem nowa zarowke wyciagnac z plastiku i nie da sie. 3.A moze sa dwa rodzaje zarowek w pokretlach, i musze ja wymienic w ASO (juz mi sie nie chce z nimi gadac)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczur Zgłoś #2 Napisano 11 Lutego 2008 Kolego ja niedawno wymieniałem te żarówki dramat po pierwsze sie do nich dostać walczyłem długo z tymi nawiewami.Co do wymiany żarówek ja wymieniłem z całymi obudowami nie chciało mi sie bawić w wlutowywanie samych żarówek z obudowy i wlutowywanie nowych.Do tego trzeba mieć bardzo precyzyjna lutownice więc nie warto się bawić no chyba że lubisz takie wyzwania.Ja swoje żarówki kupiłem w salonie skody po 12zł bo w salonie Vw krzyczeli za jedna 25zł masakra.Na allegro nie znalazłem ich przynajmniej wtedy jak szukałem.A ty gdzie je znalazłeś i po ile jeśli można wiedzieć??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #3 Napisano 11 Lutego 2008 ja kupilem w ASO za 15zl, tylko moja zarowka wyglada inaczej tzn wyszla z pokretla bez tej czarnej plastikowej obudowy i nie wiem o co biega? czy ten plastik tez mam wyrwac z pokretla, czy mam inny rodzaj zarowki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Makaj Zgłoś #4 Napisano 11 Lutego 2008 Żarówka ma być w oprawie. Skoro wyjąłeś samą szklaną bańkę, to niestyty musisz usunąć resztę. Żeby to zrobić należy wąskim wkrętakiem odblokować zaczep. Wkrętak delikatnie przekładasz przez otwór w czarnej oprawce żarówki i naciskasz na "wąsa" z czerwonego (chyba) plastiku. Upierdliwa robota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Michal Zgłoś #5 Napisano 11 Lutego 2008 wiem ze to dla was moze byc banalne ale jak mam sie dostac do tych zarowek,dopiero zaczynam przygode z passkiem i nie mam pojecia jak to zrobic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #6 Napisano 11 Lutego 2008 male sprostowanie, ta zarowka ktora dalem na zdjeciu to jest w nawiewach, natomiast to co ja potrzebowalem to podswietlenie pokretel nawiewu, tam jest tylko banka, w ASO im sie pojeb.... Michal do zarowki w pokretlach dostajesz sie tak: -ustawiasz pokretlo regulacji nawiewu w pozycji 2 i ciagniesz do siebie az wyjdzie, troche sily trzeba uzyc, -jak pokretlo zejdzie to zobaczysz zaroweczkke, i tu delikatnie peseta lub malymi kombinerkami lapiesz zaroweczke (delikatnie!!!!!) i wyciagasz, -potem wkkladasz nowa , pokretlo i idziesz na piwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #7 Napisano 12 Lutego 2008 Tutaj masz link, jak się zmienia. W tym linku akurat zmieniają podświetlenie, ale powinno pomóc. http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Michal Zgłoś #8 Napisano 12 Lutego 2008 Wielkie dzieki chlopaki teraz wkoncu mi swieca:),i przynajmniej zrobilem to sam i nie musialem do mechanika jezdzic.Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablok82 Zgłoś #9 Napisano 5 Stycznia 2009 Mam pytanie !? zgasla deska, rozrusznik kreci ale nie zapala passat b5 1989r.! Co sie stalo?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oscar.fire Zgłoś #10 Napisano 5 Stycznia 2009 Mam pytanie !? zgasla deska, rozrusznik kreci ale nie zapala passat b5 1989r.! Co sie stalo?? nie dochodzi napięcie do nich sprawdź czy na czarnym kabelku od stacyjki przy wyłączonym zapłonie masz napięcie, może masz zrobione na tym kablu podpięcie pod alarm, ukryty włącznik itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fppmen Zgłoś #11 Napisano 20 Sierpnia 2009 Trochę wtrącę się do tematu... mianowicie może ktoś ma fotki dokładne tej żarówki z podświetlenia bo ja szarpie się ze swoja prawie dwie godziny i tylko 1mm się ruszyła i koniec nie mogę jej z nawiewu wyszarpać z żaden sposób.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin_corp Zgłoś #12 Napisano 16 Września 2010 Trochę wtrącę się do tematu...mianowicie może ktoś ma fotki dokładne tej żarówki z podświetlenia bo ja szarpie się ze swoja prawie dwie godziny i tylko 1mm się ruszyła i koniec nie mogę jej z nawiewu wyszarpać z żaden sposób.... Sprawdź czy wypustka na obudowie żarówki nie blokuje wyjścia (nie haczy o obudowę). Ja też nawalczyłem się z żarówkami, ale u mnie był inny problem. Nie wiem dlaczego u mnie te prostokątne w ogóle nie pasowały. Otwór na żarówkę mam okrągły a nie jak wszyscy kwadratowy Panowie z VW rozłożyli ręce i zostało mi rękodzieło i skrobanie zaworek żeby je dopasować p.s. udało się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość migass Zgłoś #13 Napisano 30 Listopada 2011 ja też wymieniałem żaróweczki dwie, w nawiewie nad panelem środkowym, od strony kierowcy i pasażera. Faktycznie dramat zajeb... z tym żeby to otworzyć te białe plastiki gdzie sie znajdują zarówki ale wkońcu wydarłem te żarówki razem z tymi plastkikowymi czarnymi obudowami. Chciałem tylko powiedzieć że niema sensu płacić za żaróweczkę 12 zł w skodzie czy jakimś innym ASO bo ja jedną kupiłem za 1zł w SzikU. Polutowałem wszysko i działa . Pozdrawiam może sie komuś przyda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
batmanpiotr Zgłoś #14 Napisano 21 Lutego 2012 Moze Ktos mi pomóc i napisac jaka to zarówka jest konkretnie w pokrętle nawiewu. Ja wyjełem swoją i była tylko banka szklana bez plastików no i chce włozyc cos na jej miejsce... z góry Dzieki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz-po Zgłoś #15 Napisano 13 Września 2013 (edytowane) Faktycznie ciężka sprawa z wyjęciem tego nawiewu. Jak juz się uda to odłączamy żarówkę wciskając plastyk na kostce i podważamy. Do wyjęcia żarówki z obudowy najlepiej posłużyć się cieniutkim śrubokrętem (precyzyjnym). Ten czerwony plastik ma ząbek, który trzeba wcisnąć. Inaczej żarówka nie wyjdzie. Między obudową, a żarówką jest specjalny rowek na śrubokręt. Może komuś się przyda: Edytowane 13 Września 2013 przez lukasz-po Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach