Skocz do zawartości

lukasz-po

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukasz-po

  • Urodziny 28.07.2011

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. To w takim razie chyba u mnie zawita nowy licznik :manga
  2. Nie wygląda na skomplikowane. Jedyne co mnie przeraża to śruba, która mocuje kocówki górnych wahaczy. Pozatym wydaje się spoko Na YT jest to fajnie pokazane. Może komuś się przyda: i górne A to ta śruba, której się boję :cisza
  3. Odebrałem dzisiaj paska po profesjonalnej polerce. Należało mu się. Efekt świetny Polecam wszystkim
  4. Czy ktoś z Was, kto ma w 3BG instalację LPG mógłby napisać, czy komp pokazuje mu spalanie, czy podczas jazdy wogóle nie pokazuje nic?
  5. Zdecydowanie polecam zdjąć zderzak, jeśli chodzi o 3BG. Kilkanaście śrubek, a dojście o wiele lepsze. Ja się męczyłem bez ściągania. Odkręciłem tylko jedną stronę i odchylałem. Takiego wariantu nie polecam, bo można uszkodzić slizg.
  6. lukasz-po

    Kod lakieru

    Na liście brakowało jeszcze mojego - LB5N - Indigo Blue Pearl. Passat ma kilka odcieni granatów, także kupowanie czegoś pod kolor ze zdjęć jeśli nie mamy kodu, to śliski temat. A sama naklejka jest pod podłogą - tam, gdzie koło zapasowe:
  7. Faktycznie ciężka sprawa z wyjęciem tego nawiewu. Jak juz się uda to odłączamy żarówkę wciskając plastyk na kostce i podważamy. Do wyjęcia żarówki z obudowy najlepiej posłużyć się cieniutkim śrubokrętem (precyzyjnym). Ten czerwony plastik ma ząbek, który trzeba wcisnąć. Inaczej żarówka nie wyjdzie. Między obudową, a żarówką jest specjalny rowek na śrubokręt. Może komuś się przyda:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności