QamciaQ Zgłoś #20061 Napisano 13 Lipca 2012 to byl muss;] moj pasat jest wydarty z rak taksiarza wiec nie wygladal dobrze z bitym bokiem wiec troche go upiekrzylam:) moge miec problem z dojazdem, bo ten stary dziadek czasem ma fochy i nie lubi odpalac na zawolanie:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #20062 Napisano 13 Lipca 2012 Nie ma sie co mazac, jest jak jest. Chcialem sie pochwalic nowa zabawka Alfa 166 - 2,5 benzin Napęd na przod czy na cztery kopyta? Bo jak tylko na przod to jajec nie urywa niestety... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QamciaQ Zgłoś #20063 Napisano 13 Lipca 2012 tak wyglada z profilu ;D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #20064 Napisano 13 Lipca 2012 to fakt dupy nie rwie przod.Zielony Maksa cytował... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QamciaQ Zgłoś #20065 Napisano 13 Lipca 2012 skminilam -.- nie obczajam forow, aczkolwiek poszukuje info na temat auta. wiec wybacz za pomylke - kazdemu moze sie zdarzyc... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #20066 Napisano 13 Lipca 2012 (edytowane) kazdemu moze sie zdarzyc... spoko bez spinek;D odnośnie paska z tym odpalaniem to może do jakiegoś mechaniora trzeba się udać =] Napęd na przod czy na cztery kopyta? Bo jak tylko na przod to jajec nie urywa niestety... a twój AFN urywa ? Edytowane 13 Lipca 2012 przez irift Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #20067 Napisano 13 Lipca 2012 Nie ma problemu. Cały dział B4 do Twojej dyspozycji - najpierw szukaj, później pytaj (w wyszukiwarkę wpisuj słowa nie używając polskich znaków). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makss Zgłoś #20068 Napisano 13 Lipca 2012 Napęd na przod czy na cztery kopyta? Bo jak tylko na przod to jajec nie urywa niestety... Tylko na lewe przednie kolo ma naped i bede sie spieral ze napewno bardziej urywa jajca niz AFN z napedem na 2 kola :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p3dros Zgłoś #20069 Napisano 13 Lipca 2012 handluje ktoś w Szczecinie naklejkami typu stickersbomb itd ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #20070 Napisano 13 Lipca 2012 handluje ktoś w Szczecinie naklejkami typu stickersbomb itd ? W Szczecinie np. "So Sick" - http://www.facebook.com/pages/So-Sick/200843373291971 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QamciaQ Zgłoś #20071 Napisano 13 Lipca 2012 mam kontakt do pewnego goscia od wlep;] nazywa sie Konrad polecam;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #20072 Napisano 13 Lipca 2012 Tylko na lewe przednie kolo ma naped i bede sie spieral ze napewno bardziej urywa jajca niz AFN z napedem na 2 kola :-) Ja nie twierdze, ze AFN urywa tylko przy takiej mocy naped na przednią oś to śmiech na sali. Nie ma po prostu jak tej mocy oddać na koła. Co innego napęd na tył, zupełnie inne odczucia a co dopiero jakies quatro lub quadri Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #20073 Napisano 13 Lipca 2012 Tylko na lewe przednie kolo ma naped i bede sie spieral ze napewno bardziej urywa jajca niz AFN z napedem na 2 kola :-)Hahaha, Maks, dobrze dałeś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makss Zgłoś #20074 Napisano 13 Lipca 2012 Ja nie twierdze, ze AFN urywa tylko przy takiej mocy naped na przednią oś to śmiech na sali. Nie ma po prostu jak tej mocy oddać na koła. Co innego napęd na tył, zupełnie inne odczucia a co dopiero jakies quatro lub quadri Przy okazji porozmawiamy o tym;-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
POLMOS Zgłoś #20075 Napisano 13 Lipca 2012 Maksiu musisz zmienic nick na Mariano Italiano:P gratki z zakupu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #20076 Napisano 13 Lipca 2012 moge miec problem z dojazdem, bo ten stary dziadek czasem ma fochy i nie lubi odpalac na zawolanie Zawsze sie znajdzie odpowiedni lekarz na takie problemy starych aut Przy okazji porozmawiamy o tym dokładnie, tyle ile ludzi tyle opinii na dany temat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makss Zgłoś #20077 Napisano 13 Lipca 2012 Maksiu musisz zmienic nick na Mariano Italiano:Pgratki z zakupu oj tam oj tam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #20078 Napisano 13 Lipca 2012 Ja nie twierdze, ze AFN urywa tylko przy takiej mocy naped na przednią oś to śmiech na sali. Nie ma po prostu jak tej mocy oddać na koła. Co innego napęd na tył, zupełnie inne odczucia a co dopiero jakies quatro lub quadri Ja jakoś nie mam z tym problemów, a też ma na przód tylko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #20079 Napisano 13 Lipca 2012 Nie ma po prostu jak tej mocy oddać na koła. Idąc twoim tokiem rozumowania tył też nie ma jak oddać bo to nadal tylko 2 koła... więc co za różnica? Skoro tak twierdzisz chyba wiesz o czym mówisz... Aż zacytuję pewną wypowinedź, która wg mnie idealnie opisuje to co napisałeś tzn. o wyższości jednego napędu nad drugim: dyskusja troche o wyższości świat nad wielkanocą Każdy ma swoje zalety i wady FWD, najmniej części, najwięcej wybacza niedoświadczonym kierowcom bo sam "wyciaga" na prostą, ma najmniejsze straty w układzie przeniesienia napedu i jest mu "łatwiej". Dzieki temu wszelkie Type-R co ma niekoniecznie wielką moc i FWD łoi mase samochdów RWD i 4x4 ale znacznie mocniejszych na torach. Niestety słaba trakcja na starcie, i gorzej skręca bo kąt skretu koł jest ograniczony przegubami napędu. Gorsze rozłożenie masy w samochodzie, nie bardzo da sie pojechać "efektownie". RWD, klasyka. Ale droższy, cięższy, bardziej skomplikowany układ. Wymaga wiecej uwagi i wybacza mniej na drodze. Dobra trakcja na starcie ale duze straty w układzie przeniesienia napędu w wersji silnik z przodu napęd z tyłu.. w wypadku silnika z tyłu dla odmiany kłopoty z chłodzeniem całości pozwala lepiej wywazyc samochód ale ogranicza konstrukcyjnie samochód bo trzeba na tył ciągnac tunel z wałem napędowym kosztem miejsca w kabinie. 4x4, potencjalnie najbezpieczniejszy i najbardziej uniewersalny z napedów, pozwala zachowac kierowalnosc i naped nawet w ekstremalnych warunkach. Ale to jest najcięższy, najbardziej skomplikowany i najdroższy w utrzymaniu układ napędowy. ma też duże straty w samym napędzie czyli wymaga znacznie wiekszych mocy od silnika. Co z kolei znowu oznacza koszty. ---------- Dodano o 20:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:58 ---------- Ja jakoś nie mam z tym problemów, a też ma na przód tylko. Ty byś miał 500KM to byś jaj nie urywał tylko tą dzidą jeździł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #20080 Napisano 13 Lipca 2012 Przynajmniej dalej nie bity. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach