Endrju Zgłoś #15561 Napisano 9 Października 2011 także Panowie, do których dzwoniłem się upewniać (Endrju,Ostatnio sprawdzałem ze trzy razy i na razie nic nie widać. Węże mięciutkie więc jeżdżę dalej. Weso chyba tylko coś tam brzęczał, że mu twardoTo niech sobie Renault-a kupi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makss Zgłoś #15562 Napisano 9 Października 2011 [/color] Jak na razie każdy z kim rozmawiałem mówi' date=' że bardziej komfortowo w B6. Weso chyba tylko coś tam brzęczał, że mu twardo [/quote'] Weso ma te foteliki stadionowe dlatego mu twardo :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #15563 Napisano 9 Października 2011 (edytowane) Jakiś powód powrotu do starego rozwiązania musiał być. Tak, ale tylko na chwilę. Tylko podłoga b6 dostała Mcpersona i teraz znów wszystko leci na wielowahaczu. W audi i prawie całej grupie Vag'a dalej montują wiele wahaczy, już zmodyfikowane konstrukcyjnie, bo wyglądem się mało różnią no i dochodzi tylna oś na której coraz częściej montują wielowahaczowe To prawda, że na mcpersonie jest ciszej, ale tłucze w charakterystyczny sposób i nierówności już tak nie wybiera dobrze, co przenosi się na budę. Edytowane 9 Października 2011 przez 4Ri3L Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makss Zgłoś #15564 Napisano 9 Października 2011 Ostatnio sprawdzałem ze trzy razy i na razie nic nie widać. Węże mięciutkie więc jeżdżę dalej. Ale chyba nie wszystkie weze masz miekkie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #15565 Napisano 9 Października 2011 Tylko podłoga b6 dostała Mcpersona i teraz znów wszystko leci na wielowahaczu.Ariel b7 tez chyba na kolumnie McPhersona jest.Ale chyba nie wszystkie weze masz miekkie?Ta :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #15566 Napisano 9 Października 2011 (edytowane) Ariel b7 tez chyba na kolumnie McPhersona jest. Bo to pewnie ta sama podłoga W październiku 2010 zaprezentowano następcę Volkswagena Passata B6. Bazuje na tej samej płycie podłogowej co poprzednik, ale z przedłużonym rozstawem osi. Edytowane 9 Października 2011 przez 4Ri3L Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #15567 Napisano 9 Października 2011 Bo to pewnie ta sama podłoga No może być raczej nie ma aż tak znaczących różnic podobno. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #15568 Napisano 9 Października 2011 Lepiej pojeżdzij z Wesem to sie przekonasz. Ty, ale słowa o których ja mówię powiedział sam Weso, że jego auto jest mniej komfortowe od B5FL więc sam na siebie teraz bata ukręciłeś! Weso chyba tylko coś tam brzęczał, że mu twardo No i dodatkowo Weso pisał pracę na temat zawieszenia więc wie co i jak Co do tych 180kkm u Endrju to powiem tak... jak się przesiadłem z Suzuki na młodsze auto to też powiedziałem, że jest bardzo miękko, jak usiądę do nowszego od swojego to też mówię, że jest miękko... kwestia subiektywna! Jakiś powód powrotu do starego rozwiązania musiał być. Jak na razie każdy z kim rozmawiałem mówi, że bardziej komfortowo w B6 Teraz jakoś nie zauważyłem tendencji do tego nurtu powrotu, wręcz odwrotnie, gdzie nie spojrzę jakoś na nowe auto to wielowahacz, także tutaj raczej bym się spierał... po prostu co producent to inne rozwiązania. Co by tutaj wszystko podsumować... każdy ćwierka tak jak u niego w gnieździe... proste. Chociaż osobiście życzę wszystkim miliona kilometrów, nie zmienia to faktu, że też b6 nie kupię bo statystycznie więcej do mnie informacji dochodzi o problemach tych aut a b5 fl czy b5 nie bez powodu ma miano auta bezawaryjnego... tyle ode mnie więcej się nie wypowiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #15569 Napisano 9 Października 2011 a b5 fl czy b5 nie bez powodu ma miano auta bezawaryjnego.Powiedz to Kowalowi :hahajak się przesiadłem z Suzuki na młodsze auto to też powiedziałem, że jest bardzo miękko, jak usiądę do nowszego od swojego to też mówię, że jest miękko... kwestia subiektywna!Nie przesadzaj ja się przesiadłem do auta o niecałe 3 lata młodszego, to nie komputery ze pół roku to przepaść technologiczna, ale każdy ma swoje zdanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #15570 Napisano 9 Października 2011 (edytowane) Silniki z bezposrednim wtryskiem sa oszczedne i tu akurat pochylam se ku Andrzejowi bo wynik jest calkowicie realny. Po nastepne: pisane bylo wyzej, ze na kazdym forum problemy. Zazwyczaj ludzie szukaja kiedy cos sie psuje... Nikt kto ma zdrtowe auto na forum nie wejdzie, bo po co? ja sam trafilem na forum dlatego, ze nie chcialem dawac 50 zl za wykasowanie inspekcji oleju... a co do audi i silnika 3.0 TDi to moge duzo powiedziec na temat bo w domu jest jedno, i za dobrze z nim nie jest... niestety... Edytowane 9 Października 2011 przez zielonyB5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #15571 Napisano 9 Października 2011 Zazwyczaj ludzie szukaja kiedy cos sie psuje...Nie zawsze.Nikt kto ma zdrowe auto na forum nie wejdzie, bo po co?Jak to nie mnie sie b5-tk nie psuła a na forum jestem już 4 lata i sobie chwalę ze mam tu kolegów którymi mogę pogadać, spotkać się nie tylko jak się coś zepsuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #15572 Napisano 9 Października 2011 Powiedz to Kowalowi Wymieniłeś 1 osobę, stasio też miał pecha... a reszta? Porównaj kolego statystycznie ile jest zadowolonych z b5 a ilu z b6 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #15573 Napisano 9 Października 2011 Porównaj kolego statystycznie ile jest zadowolonych z b5 a ilu z b6To samo można powiedzieć o liście usterek w dziale b5 a b6 nie jest to żadne porównanie. W dziale b5 jest ich zdecydowanie więcej a podobno się nie psuja. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #15574 Napisano 9 Października 2011 W dziale b5 jest ich zdecydowanie więcej a podobno się nie psuja. Ale ile w Polsce jeździ B5 a ile B6 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #15575 Napisano 9 Października 2011 No właśnie ile jeździ b6 a ile b5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #15576 Napisano 9 Października 2011 Ale ile w Polsce jeździ B5 a ile B6 Dlatego napisałem ze żadne to porównania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #15577 Napisano 9 Października 2011 a b5 fl czy b5 nie bez powodu ma miano auta bezawaryjnego , dobre, nie wiem Zejni skąd taka informacja. A ta usterkowość B6, a konkretnie silników 2.0 TDI moim zdaniem wyolbrzymiona została przez koszty napraw - pompowtryski, zanim ASO objęły to akcją serwisową liczone w tysiącach zł, wymiana zatartego silnika i turbo spowodowana wyrobionym zabierakiem - kilka tys. zł. Ale człowiek na błędach się uczy, najlepiej cudzych i teraz po zakupie B6 wystarczy trochę profilaktyki. A większość usterek w B5 i większa pojemność tego działu wynika pewnie z wieku tych aut. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #15578 Napisano 9 Października 2011 A w ogóle to zasuwajcie Szczeciniaki glosować bo w du... w tv obgadują ze mała frekwencja. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #15579 Napisano 9 Października 2011 Powiedz to KowalowiTaaa i zamienił na Lagunę :haha: Od tamtej pory jakaś cisza nastała Nikt kto ma zdrtowe auto na forum nie wejdzie, bo po co?To ja jestem jakiś pojepany bo na auto nie narzekam a na forum jestem już 4 lata Jak to nie mnie sie b5-tk nie psuła a na forum jestem już 4 lata i sobie chwalę ze mam tu kolegów którymi mogę pogadać, spotkać się nie tylko jak się coś zepsuje.Ooo widzisz a ja myślałem że mam tak dobre auto, myślałem że dlatego tu trafiłeś bo ruina ci się sypała. Hmmm to ciekawe czemu zamieniłeś na B6?To samo można powiedzieć o liście usterek w dziale b5 a b6 nie jest to żadne porównanie. W dziale b5 jest ich zdecydowanie więcej a podobno się nie psuja.Prawda jest taka że auta się psują i prawdą jest że najwięcej passatów kradną? A dlaczego? B5 stosunkowo jest więcej niż B6 poza tym B6 jest nowszym autem a usterki wymienione powyżej przeze mnie zdarzające się w młodszym aucie w/g mnie je eliminuje. Wybaczcie aby wymienić silnik w 3 letnim aucie to tak jak mercedes którego kupiłem na firmę. Czy uszczelka pod głowicą w 4 latku. Mój ma 9 lat i nie wiem co to głowica a co dopiero uszczelka. Hamulce w nowym aucie nie hamujące? Szok.A w ogóle to zasuwajcie Szczeciniaki glosować bo w du... w tv obgadują ze mała frekwencja.Byłem zagłosować ale na kogo? Napisałem na facebooku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #15580 Napisano 9 Października 2011 Od tamtej pory jakaś cisza nastałaPodobno ma dużo pracy.Taaa i zamienił na LagunęNa razie jeździ bo go widziałem parę razy.To ja jestem jakiś pojepany bo na auto nie narzekam a na forum jestem już 4 lataTo tak jak ja. ciekawe czemu zamieniłeś na B6?Bo teraz już szybko nie zmienię , dzieci idą się dalej uczyć więc priorytety się zmieniły, no ale Tobie akurat tego nie muszę tłumaczyć. Czy uszczelka pod głowicą w 4 latku.Duży w b5 też wymieniał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach