Duży Zgłoś #15541 Napisano 8 Października 2011 na tempomacie zawsze więcej spali A no właśnie pytałem Artmina o to czy sprawdzał. Ale mówił, że nie sprawdzał , to od granicy leciałem na tempomacie już. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #15542 Napisano 8 Października 2011 Spali spali bo tempomat ciągnie pod górki zwłaszcza żeby wyrównać prędkość. Sprawdzone ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #15543 Napisano 8 Października 2011 A no właśnie pytałem Artmina o to czy sprawdzał. Ale mówił, że nie sprawdzał , to od granicy leciałem na tempomacie już. Spali spali bo tempomat ciągnie pod górki zwłaszcza żeby wyrównać prędkość. Sprawdzone ! dokładnie, ja też sprawdziłem na s3 do Gorzowa w nocy w aucie z 3 dorosłymi osobami, dzieckiem i zawalonym bagażnikiem przy prędości 130km/h na tempomacie spalił mi 7,5l, jak wyłaczyłem tempomat to do Kątów Wrocławskich wyszła mi średnia 6,4 choć co prawda prędkość już była niższa ale zawsze jednak pod górkę nogę z gazu odejmowałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #15544 Napisano 8 Października 2011 Potwierdzam b5 fl na 16" telepie tak jak b6 na 18" także wielowachacz to nie takie znowu cudo, a na pewno droższe w serwisie. No to Paweł jednak diesel już nie jest taki super oszczędny, ja jak swoim wracałem z Niemiec to zrobiłem 870 km średnia prędkość 97km/h no a średnie spalanie 8,7l także ok. 2l więcej niż u Ciebie tylko że u mnie na atobanie to niżej 150 nie zchodziło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stasio Zgłoś #15545 Napisano 8 Października 2011 troche dziwne ze na tempomacie wiecej pali Ja jechałem w tym roku na urlop zapakowany i zalałem ful pod korek i zaleciałem az do Szwajcari ( Sargans) gdzie wiekszosc drogi leciałem własnie na tempomacie a zwłaszcza na autostradach w niemczech i tam dopiero zatankowałem znowu do fula a zaznacze ze miałem ustawiony tempomat na 150 a czasami przestawiałem na 160 w Szwajcari natomiast juz nie bo tam mają ograniczenia do 130 i koniec a tam walą ostro za przekroczenie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #15546 Napisano 8 Października 2011 tylko że u mnie na atobanie to niżej 150 nie zchodziło. No i u mnie to samo w tamtą stronę - tak jak Stasio, tempomat na 150 i jazda. Nie dawałem więcej bo nie chciałem tej uszczelki maltretować, ale w drodze powrotnej dobijałem do 180 (w Niemcowni), oczywiście zapakowany po dach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #15547 Napisano 8 Października 2011 No ja do 200 i powyżej tylko z tą róznicą że sam a Ty z ładunkiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #15548 Napisano 8 Października 2011 troche dziwne ze na tempomacie wiecej pali Stasio to nic dziwnego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #15549 Napisano 9 Października 2011 No to J@centy trochę info na zachętęPaweł rozumiem i wiem że komfort jest inny, ale auto które ma tak kiepskie opinie od dłuższego czasu nie nastrajające do pozytywnego myślenia. Że tak wspomnę o programie TVN Turbo i człowieku walczącym z serwisem VW bo auto nie miało czynnych hamulców(opisywany przypadek na forum), twoja przygoda z uszczelką pod głowicą, Makecia "przygoda" z wymianą silnika po ukręconym jakimś wałku wreszcie padające pompki siemensa przypadek Andrzeja z naszego regionu. Zresztą Leo mówił żeby nie mieć kłopotu z silnikiem należy wytoczyć wałek (rozrządu?) ze specjalnych materiałów (stal specjalnie utwardzana). Za dużo tych przypadków wokół mnie. Nie mam siły walczyć z autem, ono ma mnie wozić a nie stać w warsztacie. No chyba że kupię TFSI jak Endrju i będę zbierał kasę na wyjazdy przez 1/2 roku. Nie to nie dla mnie. Jednak będę celował w A6, C6 z jakimś motorem 3.0 TDi. Zobaczymy ile mnie się uda do skarpety odłożyć ile dziadkowie "młodemu dadzą" na auto. A może nie warto kupować następnego auta? Makeć chciał się z powrotem zamienić na swoje B5fl z gościem który od niego kupił, ale ten nie chciał.To ja na anty, nasz b5 fl jak jechałem do Cro... 100km/h średnie 5,9 litra!Proszę i czego tu dalej szukać "Nowsze jest wrogiem sprawdzonego" jak to gdzies padlo na forum transalpa.I to jest to co podsumowuje jak na razie moje rozmyślania że nie wspomnę o malym szczególe o którym już kilka razy wspomniałem to do spłaty kredytu za meble i kupiony aparat za który też muszę płacić raty. Poza tym są ważniejsze sprawy jak np. pralka która zaczyna pranie od wirowania i gotuje kiedy jej się podoba. rodgożała dyskusja który lepszy kazde auto ma wady i zalety tak wiec czy to b5 czy b6 to takie same auto tylko zmienione nadwozie inny silnikTak naprawdę to każde auto ma inne nadwozie i inny silnik no niektóre mają inne podwozia. Jak dla mnie w B6 dużo lepiej, bo ciszej,Też tak było w moim B5 jak go kupiłem i przesiadłem się z Golfa. Ale koniec tych wywodów. Jak na razie auto się sprawuje oprócz elektryki, ale to jest do zrobienia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #15550 Napisano 9 Października 2011 No chyba że kupię TFSI jak Endrju i będę zbierał kasę na wyjazdy przez 1/2 roku.Nie przesadzaj Twój zbydłuje nie wiele mniej od mojego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #15551 Napisano 9 Października 2011 Nie przesadzaj Twój zbydłuje nie wiele mniej od mojego.No co ty może i w trasie do Niemiec spalił ci 7l/100km ale na trasie do pracy pewnie spali ci 10-12 l/100km Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #15552 Napisano 9 Października 2011 No co ty może i w trasie do Niemiec spalił ci 7l/100km ale na trasie do pracy pewnie spali ci 10-12 l/100kmNo i tu się wszyscy dziwią jak ze mną jadą np: do Stargardu to 78km a na miejscu śr. spalanie pokazuje ok.9l/100km przy prędkości nie przekraczającej 150km/h a przy jeździe emeryckiej do 100km/h zszedłem do 7.2 wiec nie przesadzajcie to nie sa stare benzyniaki które chlały po 15 litrów przekraczając 100km/h. Wynik 12l (czasami więcej) można osiągnąć nie mówię ze nie ale jeżdżąc od skrzyzowania do skrzyzowania wciskając pedał w podłogę i nagle hamuj ac i tak w kółko tylko kto tak jeździ na co dzień. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #15553 Napisano 9 Października 2011 (edytowane) byłem dzis świadkiem czołówki i latającego cinquecento ;/ (w sumie widziałem tylko podłoge auta) bardzo nieprzyjemny widok.. nie wiem czy osoba w owym cc przeżyła.. http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20111009/SZCZECIN/207236095 to to Edytowane 9 Października 2011 przez dybecki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #15554 Napisano 9 Października 2011 Potwierdzam b5 fl na 16" telepie tak jak b6 na 18" także wielowachacz to nie takie znowu cudo, a na pewno droższe w serwisie. Wydaje mi się, że koloryzujesz... jak może wielowahacz, który był stricte projektowany dla komfortu i bezpieczeństwa być mniej komfortowy od macpersona? W wypadku kiedy różnica jest na korzyść b6 to tylko i wyłącznie jego młodszy wiek... nic więcej, postawić nowy macperson i wielowahacz obok siebie w tych samych autach korzyść będzie na tego drugiego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adampolice Zgłoś #15555 Napisano 9 Października 2011 , postawić nowy macperson i wielowahacz obok siebie w tych samych autach korzyść będzie na tego drugiego Zgadzam się z Dominikiem :dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ucho13 Zgłoś #15556 Napisano 9 Października 2011 kogo ja dzis uszczeliłem w MIESZKOWICACH Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #15557 Napisano 9 Października 2011 Wydaje mi się, że koloryzujesz... jak może wielowahacz, który był stricte projektowany dla komfortu i bezpieczeństwa być mniej komfortowy od macpersona? W wypadku kiedy różnica jest na korzyść b6 to tylko i wyłącznie jego młodszy wiek... nic więcej, postawić nowy macperson i wielowahacz obok siebie w tych samych autach korzyść będzie na tego drugiegoLepiej pojeżdzij z Wesem to sie przekonasz. I to nie jest moje kolorowanie bo taka sama opinię maja jeszcze inni .np. Duży I Makss. Marcin jak tylko wsiadł do mnie to powiedział ze u niego gorzej telepie. Moje b6 ma przejechane 180kkm a Maksa zawiecha była już cała wymieniana także na pewno ma mniejszy przebieg, nie wspomnę już o feldze ze jednak mam większą więc komfort jest mniejszy i sportowe (usztywnione)m zawieszenie wiec coś w tym jest. Nie zapominaj Dominik ze nowsze rozwiązania nie zawsze znacza lepsze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #15558 Napisano 9 Października 2011 twoja przygoda z uszczelką pod głowicą, Makecia "przygoda" z wymianą silnika po ukręconym jakimś wałku wreszcie padające pompki siemensa Taką samą przygodę z uszczelką miałem w B5 - robiłem w miesiąc od zakupu. Ukręcony zabierak? - po lekturze forum wiadomo, że można go sobie wymieniać co wymianę rozrządu, koszt nie jest tragiczny. Co do pompek tylko się zgodzę - trzeba jeździć i się modlić, żeby jak już mają paść, to w jakimś dogodnym miejscu i czasie. A poza tym Jacenty - sam widzisz ile wątków z różnymi usterkami jest w dziale B5. Na jakiekolwiek forum samochodowe nie zajrzysz - same problemy. Niestety trzeba się liczyć z tym, że kupując auto używane trzeba mieć portfel w gotowości. A wracając do uszczelki - przy kupnie na pewno trzeba zajrzeć do zbiorniczka wyrównawczego na odpalonym silniku. Jakikolwiek bąbelek = padnięta uszczelka. Już nikt mi nie wmówi, że to efekt pracy pompy wody, czy że tak ma być. Po wymianie ani jednego pęcherzyka nie widać - także Panowie, do których dzwoniłem się upewniać (Endrju, Moro) - mówiliście mi, że coś tam się u Was pojawia - uważajcie na uszczelkę ---------- Post added at 13:41 ---------- Previous post was at 13:39 ---------- Nie zapominaj Dominik ze nowsze rozwiązania nie zawsze znacza lepsze. Jakiś powód powrotu do starego rozwiązania musiał być. Jak na razie każdy z kim rozmawiałem mówi, że bardziej komfortowo w B6. Weso chyba tylko coś tam brzęczał, że mu twardo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #15559 Napisano 9 Października 2011 Jadę świadomie oddać głos Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #15560 Napisano 9 Października 2011 Mam pytanie czy tez nie macie października w kalendarzu z forum ??? bo u mnie nie ma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach