genesis Zgłoś #81 Napisano 29 Marca 2012 Check engine to tysiąc przyczyn, ale zwykle nie są one poważne. Serwis mógłby Ci powiedzieć co powoduje jej zapalenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcingawareck Zgłoś #82 Napisano 14 Listopada 2012 cbab-suer.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #83 Napisano 14 Listopada 2012 cbab-suer.... To jest po polsku, czy angielsku (w akcencie emigranta)? Tak czy siak co za styl!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriu1510 Zgłoś #84 Napisano 6 Maja 2013 W moim cbab 183000 turbo wymienione pozatym ok ale na wszelki wypadek mam autocasco z silnikiem i skrzynia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas_at Zgłoś #85 Napisano 6 Maja 2013 Panowie a jak z napędem pompy czyli sławne wałki ja w pd już to przerabiałem jak to się ma do cr pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #86 Napisano 7 Maja 2013 Silnik CR jest bardzo dobry - nie psuje się. Za to sypie się osprzęt silnika - tak powiedział mi mechanik po wymianie w moim klapy gaszącej i nastawnika klap kolektora dolotowego . Ponadto ponoć często siadają w tych silnikach gruszki. Powodem jest rozszczelnienie membrany spowodowane zbyt wysoką temperaturą (u mnie tak właśnie było). Nowe gruszki mają od spodu dodatkową osłonę z blachy . Ponoć producent już dostrzegł ten problem i w nowych silnikach nie da się już wymienić samej gruszki tylko trzeba ją wymienić razem z turbiną, ale nie wiem czy to prawda czy tylko "city legend". No bo w sumie czemu klient ma płacić 700 za nową gruchę jak może 5000 za nową turbinę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zola22 Zgłoś #87 Napisano 7 Maja 2013 W moim cbab 183000 turbo wymienione pozatym ok ale na wszelki wypadek mam autocasco z silnikiem i skrzynia tak z ciekawości... Przy jakim przebiegu padła Ci turbina? Mój CBAB ma dopiero 90tys i póki co zero jakichkolwiek awarii. W Golfie5 BKC turbina padła mi przy 150tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriu1510 Zgłoś #88 Napisano 7 Maja 2013 150 000 wymieniona w Aso auto bylo w lizingu tak ze wszystkie faktury dostalem z autem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #89 Napisano 7 Maja 2013 (edytowane) wymianie w moim klapy gaszącej i nastawnika klap kolektora dolotowego Zgadza się - mój jeszcze załapał się na wymianę serwisową w ASO więc mam nowiutki kolektor. Ponadto ponoć często siadają w tych silnikach gruszki. Kolejna prawda mam błąd sporadyczny ale jeżdżę już rok poczekam aż się zupełnie wysypie. Ogólnie po przejechaniu roku tym autem to jest mega pozytywnie zaskoczony CR. Kultura pracy, osiągi itd. Jedynie brakuje mi tego jebn.ięcia jak miałem w PD. Tutaj sielankowe przyspieszenie. Turbiny dziwnie zestrojone ale cóż.... Co do spalania nie wiem jak CR może zrobić 6.7 ja bym musiał non stop 180 grzać Przy normlanej jeździe jak się nie spieszę na 6 biegu prędkości rzędu 110-120 to mam oto taki wynik Edytowane 7 Maja 2013 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #90 Napisano 7 Maja 2013 mam błąd sporadyczny ale jeżdżę już rok poczekam aż się zupełnie wysypie Błąd pojawia się pewnie jak auto postoi chwilę na wolnych obrotach gdzieś w korku, a po przejechaniu kilkuset metrów kontrolka gaśnie. Mój poza sygnalizowaniem nie miał żadnych innych objawów. Co do nastawnika klap to powiem że z niedziałającym auto jeździło lepiej niż ze sprawnym. A przez 2 dni jeździłem w ogóle ze zdemontowanym i też było ok. Wniosek aż za bardzo oczywisty. Zbędna rzecz zaprojektowana po to żeby się zepsuła . Co do spalania średniego: to autostrada 150 na tempomacie 6,1-6,3. W normalnej trasie 5,0-5,5 zależy ile poza terenem zabudowanym. Po mieście w porannych korkach 7,5 - 8,0 jest nie wyjęte, a w zimie nawet 9,5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #91 Napisano 7 Maja 2013 kontrolka gaśnie U mnie żadna kontrolka się nie świeci. Jak kupowałem ASO vasem zdiagnozowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #92 Napisano 7 Maja 2013 No to u mnie było już stadium, że zapalała się kontrolka świec żarowych . Zostaw kiedyś auto ze dwie - trzy minutki na wolnych obrotach, może tobie też się zapali. Gdybym kiedyś pod garażem nie zostawił auta na dłużej zapalonego to też bym nie wiedział że coś się dzieje. W klapie gaszącej napchało oleju do elektroniki i zdechła - element zbędny bo i tak auto gasło . W nastawniku klap kolektora też padła elektronika - pokazywał zwarcie do masy, drugi założony pokazał błąd czujnika ciśnienia powietrza, dopiero trzeci był ok. Nieprawdą jest też to co serwis VW mi wciskał że trzeba wymieniać ten nastawnik razem z kolektorem. VAS ma opcję adaptacji samego nastawnika . Natomiast prawdą jest że nie da się kupić nowego samego nastawnika. "Cfaniaki" w tym vw siedzą i kompinują jak skroić klientów z kasy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #93 Napisano 7 Maja 2013 Natomiast prawdą jest że nie da się kupić nowego samego nastawnika. Ano właśnie. Bo pytalem w ASO mówię czemu cały kolektor ma wymieniony. Stwierdzili że występuje tylko jako całość Dlatego mam nowiutki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #94 Napisano 7 Maja 2013 Oni są naprawdę cwani. W silnikach 1,6 ten nastawnik ma inną konstrukcję i chyba jest "wpuszczony" w kolektor. W naszych silnikach to jest po prostu zamknięta skrzyneczka domontowywana z boku połączona z kolektorem za pomocą małej wajchy. Ten nastawnik staruje tak naprawdę tylko zawirowaniami powietrza w kolektorze dolotowym. Nobla i dwa jabole temu kto mi powie po co trzeba robić te zawirowania . Według mnie ma to zastosowanie tylko w zakresie niskich obrotów bo potem i tak klapy są otwarte na maksa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #95 Napisano 7 Maja 2013 u mnie CBAB tylko raz mnie zawiódł: zimą, autko bez powodu zgasło i nie chciało odpalić, samochód stał tydzień w serwisie i frajerzy nie zrobili przy nim nic. silnik pięknie delikatnie pracuje, ale nie ma tego jebn... co przy CR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #96 Napisano 7 Maja 2013 zimą, autko bez powodu zgasło i nie chciało odpalić, samochód stał tydzień w serwisie i frajerzy nie zrobili przy nim nic. No ale teraz chodzi dobrze rozumiem ?? Wiec jaka była usterka?? ale nie ma tego jebn... co przy CR Chyba chodziło ci o PD co już pisałem. Turbiny w CR są dla mnie masakryczne Fakt że miałem B5 z chipem na 181 kucy i prawie 390 Nm ale tam urywało głowę i trakcje. Tu niestety bądź stety bardzo to płasko idzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #97 Napisano 7 Maja 2013 No to żałujcie Panowie że nie macie DSG. Jak trenuję PSJ to faktycznie żadnych wrażeń, ale jak depnę to autko dostaje szału. A w trybie sport to już jest w ogóle orgia. Silnik pracuje cały czas w zakresie 2000-4500 obrotów. Frajda jest niezaprzeczalna. Jechał ze mną ostatnio rrafalek, który ma PaDakę 140 kucy pocukrowaną na jakieś 170 i mina mu trochę zrzedła . A tak przy okazji zrobiłem przez tydzień jakieś 1300 km głównie w terenie pofałdowanym i średnie spalanie wyszło 6,1. Moim zdaniem całkiem przyjemny wynik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #98 Napisano 7 Maja 2013 No to żałujcie Panowie że nie macie DSG. Jak trenuję PSJ to faktycznie żadnych wrażeń, ale jak depnę to autko dostaje szału. A w trybie sport to już jest w ogóle orgia. Silnik pracuje cały czas w zakresie 2000-4500 obrotów. Frajda jest niezaprzeczalna. Jechał ze mną ostatnio rrafalek, który ma PaDakę 140 kucy pocukrowaną na jakieś 170 i mina mu trochę zrzedła Proszę cię oszczędź takich postów 2000 ?? ta turbina nie żyje - pojedz na hamowanie i zobacz wykres PD zwłaszcza podkręcony gubi CR jak tylko chce. Mało widać doświadczyłeś w życiu Nie przekonasz mnie bo jeździłem Pd po chipie i jeźdze CR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #99 Napisano 7 Maja 2013 No to w takim razie mój jest inny . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #100 Napisano 7 Maja 2013 Nie jest inny tym bardziej że ty masz jeszcze 140 a nie to 170 masz subiektywne odczucie i tyle Wsiądź do dobrze zestrojonego PD po chipie a zobaczysz co to przyspieszenie Zresztą jak troszke sie interesujesz kliknij na mój podpis Doplacz.com by Leo i zobacz jak Nm idą w PD po chipie. Tam gdzie PD pędzi już po programie CR dalej w śnie zimowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach