Skocz do zawartości
maciek-s

Lampy Depo soczewka do B5 (3B).

Rekomendowane odpowiedzi

oj chyba jednak sa konieczne spryski i samopoziomowanie...

a nie mozesz sobie do nich dokupic po prostu takiego zestawu za ~250zl D2S??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zestawie za 250 zł to można się jedynie spowdziewać zakłoceń elektroniki samochodu. Czytałem wiele postów na temat xenonów i niektórzy są oburzeni takimi zestawami za 250-400 zł bez spryskiwaczy i samopoziomowania. Jeśli mnie nie stać na pełen zestaw: xenony, spryskiwacze z osprzętm i samopoziomowanie, to nie będę tego zakładał.

Sprzedam te lampy i kupię soczewki H7 + H7.

Może ktoś chce kupić taki zestaw: dwie lampy i dwa kierunki???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre xenonki to koszt ok.600zł przet.żelowe Denso + palniki Osram Xenarc -miałem i polecam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dziadzia

ile za te lampy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za zestaw: (lampy i kierunki + 2 żarówki H7 - zwykłe do świateł długich), tyle ile ja zapłaciłem: 490 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam ten sam problem z zamontowaniem zwykłej żarówki.Teraz mam włożony HID 6000k i słabo świeci.Co zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,mam ten sam problem z zamontowaniem zwykłej żarówki.Teraz mam włożony HID 6000k i słabo świeci.Co zrobić?

 

ustaw dobrze lampy - mam taki zestawik i świeci ładnie, w nocy nie trzeba używać świateł drogowych - sam ustawiałem, później jeździłem na stację diagnostyczną sprawdzić, czy nie wali po oczach innym. Lampy DEPO mają taką "uniwersalną" plastikową "zakrętkę" na żarówki. Da się tym zamontować zarówno palnik D2S, jak i żarówkę H7 - stwierdzam to z autopsji :] UWAGA: do malkontentów - nie mam zamiaru wdawać się w dyskusję na temat legalności/nielegalności przeróbek tego typu, oraz jakości wykonania lamp DEPO ... nie chcesz - nie zakładaj.

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź też czy nie masz czasem przestawionych na "anglika" w środku lampy (obok soczewki) jest taka metalowa wajcha jak jest w dół to znaczy że europa, a jak w górę to znaczy, że anglik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te wszystkie lampy typu fk i depo mozna o kant dupy rozbic nic wiecej-wykonanie okropne a świecą nie lepiej od zwykłych świeczek... wiem bo juz to przerabialem. A apropo tych lampek depo d2s niby pod xenon powiedzcie mi gdzie tam jest homologacja na xenon ??? widzialem je z bliska i jest na nich tylko HR i HCR a to niestety nie jest DC prawidłowego oznaczenia świateł xenonowych. Proponuje pozbierac miesiąc lub dwa wiecej pieniążków i kupic porządny zestaw ori soczewek Hella(na których jest stosowne oznaczenie DC) + przetwornice Hella, osobiscie mam teraz takie i jak ręką odioł ... A co do tych HIDów to różnie jedni maja problemy inni nie, ja osobiście przerobiłem 2 takie zestawy i niestety nie trafiłem :] dlatego wolałem wydac raz a dobrze. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też macie problem z drganiami odbłyśnika lampy DEPO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
też macie problem z drganiami odbłyśnika lampy DEPO

 

tak, drgają bardzo delikatnie na jak autko na luzie stoi. W dieslach jednak wibracje są spore :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wiadomo ze będzie trzęsło. Jutro luknę i zobaczę w lampy czy można coś zrobić żeby się tak nie telepały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te wszystkie lampy typu fk i depo mozna o kant dupy rozbic nic wiecej-wykonanie okropne a świecą nie lepiej od zwykłych świeczek... wiem bo juz to przerabialem. A apropo tych lampek depo d2s niby pod xenon powiedzcie mi gdzie tam jest homologacja na xenon ??? widzialem je z bliska i jest na nich tylko HR i HCR a to niestety nie jest DC prawidłowego oznaczenia świateł xenonowych. Proponuje pozbierac miesiąc lub dwa wiecej pieniążków i kupic porządny zestaw ori soczewek Hella(na których jest stosowne oznaczenie DC) + przetwornice Hella, osobiscie mam teraz takie i jak ręką odioł ... A co do tych HIDów to różnie jedni maja problemy inni nie, ja osobiście przerobiłem 2 takie zestawy i niestety nie trafiłem :] dlatego wolałem wydac raz a dobrze. Pozdrawiam

 

Ja widzę napis DC:

I opis:

Nawet na życzenie diagnosty ,czy policjanta nie mogę założyć zwykłych żarówek ponieważ producent przewidział TYLKO D2S.

moto_0070.jpg

moto_0068.jpg

Edytowane przez marek29

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jeśli chodzi o samopoziomowanie i spryski to nie ma jeszcze chyba ustawy że są konieczne

 

Masz xenon to musisz mieć spryski i samopoziomowanie, wiem bo mnie dwóch diagnostów nie chciało przepuścić :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
musisz mieć spryski i samopoziomowanie

 

spryski - tak, bo brud załamuje i rozprasza światło z soczewki, ale o koniecznym samopoziomie nie słyszałem ... inaczej patrząc - po co jest montowane ręczne ustawianie poziomu świateł w aucie fabrycznie wyposażonym w ksenony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sa konieczne mi ostatnio za brak samopoziomwowania dowod zabrali ale juz odzyskalem;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Ale co więcej............ masz soczewki pod d2s ,czy poprostu spieprzyłeś sprawę i założyleś xenon do zwykłych ,przytyranych standartowo lamp z passata?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eltom
ale o koniecznym samopoziomie nie słyszałem ... inaczej patrząc - po co jest montowane ręczne ustawianie poziomu świateł w aucie fabrycznie wyposażonym w ksenony?

 

Inaczej się nie da patrzeć, bo nie istnieje żadne auto wyposażone fabrycznie w xenon i pokrętło do regulacji w środku. Xenon fabryczny ma tylko i wyłącznie samopoziomowanie i nie ma żadnego pokrętła do regulacji w kabinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Inaczej się nie da patrzeć, bo nie istnieje żadne auto wyposażone fabrycznie w xenon i pokrętło do regulacji w środku. Xenon fabryczny ma tylko i wyłącznie samopoziomowanie i nie ma żadnego pokrętła do regulacji w kabinie.

 

O czym Ty piszesz?

Pierwsza Astra ,Honda Prelude.To co pamiętam ,a jest ich więcej nie miały samopoziomu.

Na dodatek z tego co czytałem niektóre Hondy nie miały nawet sprysków na matowych lampach (nie Clear-ach!).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maciek.wroc rozwiazales problem z ta trzesaca soczewka?,mi drzy delikatnie lewa i nie wiem czy odsylac na gwarancie

gosc od ktorego kupilem powiedzial ze diesle tak maja i w dodatku lewa strona (tak jest u mnie)ale co z prawastrona nie trzesie sie odblysnik noi oczywiscie prawa nie dziala na benzynie ze nie trzesie.

Doradzcie co z tym zrobic moze odeslac na gwar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności