Pablo Zgłoś #1 Napisano 23 Stycznia 2008 1.SP SPORT 9090 225/45 R17 91Y osłona 2.EAGLE F1 GS-D3 225/45 R17 91Y BSW, VSB Mam dylemat które wybrać może ktoś jeździł na nich to mi coś podpowie które wybrać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość darekw6 Zgłoś #2 Napisano 23 Stycznia 2008 Ja jeździłem na podobnym bierzniku jak te drugie były strasznie głośne i wymieniłem je po 3 miesiącach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo Zgłoś #3 Napisano 23 Stycznia 2008 chce założyć je na takich alu, i nie wiem które będą dobre na Polskie drogi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #4 Napisano 23 Stycznia 2008 Bierz GOOD-YEAR, lepszej opony nie znajdziesz. Zużyłem 2 komplety takich opon w różnych rozmiarach w dwóch autach- po prostu świetna opona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Stos Zgłoś #5 Napisano 23 Stycznia 2008 Z tych 2 to GoodYear, zerknij jeszcze na TE oponki, zużyłem już 2 komplety poprzedniej wersji tej opony na swoich autkach i każdemu kto chce szybko i pewnie jeździć je polecam:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #6 Napisano 23 Stycznia 2008 Kupiłem w zeszłym sezonie nowe Good Yeary dokładnie takie same GS3 F1 w rozmiarze 225/45/17 i jeździ się rewelacyjnie, ciche, dobrze trzymają na bokach a na mokrym rewelka najlepsze opony jakie miałem polecam w 100%!!!! Zrobiłem na nich jakieś 7 tys. w różnych warunkch i wielkiego śladu zużycia nie widać bo niektórzy mówili mi że za szybko schodzą - nieprawda.. kupuj GY F1 pozdrowienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #7 Napisano 23 Stycznia 2008 TOYO PROXES 225/45/17 94Y Reszta gumek to polsrodki do jezdzenia... Pablo przy Twoich osiagach obie oponki sa dobre i bedziesz zadowolony. F1 maja bardziej agresywny bieznik, choc spotkalem sie z opnia, ze na mokrym lubia sie poslizgac. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lelon Zgłoś #8 Napisano 23 Stycznia 2008 TOYO PROXES 225/45/17 94YReszta gumek to polsrodki do jezdzenia... co powiesz na to że rozpadła mi sie 1szt. po 8miesiacach uzytkowania?? w rozmiarze 205/50/15(Passat B4) kupywałem w Monachium nowe 4szt teraz mam Dunlopy SP Sport 01 205/55/16 i na razie(16tys km) jest ok, chociaz wiadomo ze teraz jest na zimowkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Stos Zgłoś #9 Napisano 23 Stycznia 2008 co powiesz na to że rozpadła mi sie 1szt. po 8miesiacach uzytkowania?? w rozmiarze 205/50/15(Passat B4) jak sie gumy pali to tak jest:D:D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lelon Zgłoś #10 Napisano 23 Stycznia 2008 to bylo juz kilka lat temu i tamtym autem jezdzil moj ojciec(lubi przycisnac ale troche za stary na palenie gumy), poza tym ja u siebie w Focusie zrobilem 43tys km na marnych Michelinach, ktore bardzo czesto dostawaly po dupie(zarowno dynamiczne starty jak i ostre zakrety - Focusem mozna poszalec na zakretach) mimo to ŻADNA opona sie nie rozpadła i jezdzily by te Micheliny pewnie do dzis ale auto niestety rozbiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Stos Zgłoś #11 Napisano 23 Stycznia 2008 Miałem TOYO PROXES w 2 poprzednich Lanciach i nie miałem z nimi żadnych problemów, w Passacie mam teraz zimówki TOYO i też super trzymają i gdybym nie rozwalił silnika to pewnie na wiosnę dostałby nowe buty właśnie od TOYO, ale tak to już jest że na wszystko znajdą się pozytywne i negatywne opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lelon Zgłoś #12 Napisano 23 Stycznia 2008 ja nie twierdze że TOYO są złe, po prostu opisuje mój przypadek(a właściwie ojca). 1szt rozpadła sie przy przejeżdzaniu przez stary brukowany most w Białobrzegach z druga tez bylo cos juz nie tak więc wymieniliśmy komplet na Fulde które przejechały znacznie wiecej km w takich samych warunkach. Rozczarowalem sie TOYO bo swoje kosztowaly a wytrzymaly jedynie niecałe 25tys km. Pewnie to był pech ale uraz został. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Stos Zgłoś #13 Napisano 23 Stycznia 2008 To tak jak ja mam uraz do Continentala (4 sztuki już rozwaliłem) Dobra skończmy to OT bo chłopak się tu zastanawia jakie oponki kupić a my się przekrzykujemy czy TOYO to dobre opony czy nie. Wszystko zależy od tego jaka partię trafimy, mój tata np. jest bardzo zadowolony z Fuldy (ma letnie Made in Germany), a ja miałem identyczny model i rozmiar co on w służbowej Skodzie tylko Made in Poland i jeździć się na tym nie dało Poza tym różne rozmiary produkuje się w różnych fabrykach i dlatego mogą się różnić jakością (tak robi większość producentów), słyszałem że TOYO w rozmiarach poniżej szerokości 195 są fatalne, ale nie miałem takich letnich więc nic nie mogę na ten temat powiedzieć. Pozdrawiam i szerokości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domin85 Zgłoś #14 Napisano 23 Stycznia 2008 polecam Dunlop SP Sport 01 - osobiscie na takich jezdze super oponki, jeśli chodzi o Good Year eagle f1 to Ojciec ma taie w rozmiarze 225/45 zr 17 i spisuja sie bdb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #15 Napisano 23 Stycznia 2008 Na początek to trzeba wiedzieć, że naprawdę na rynku producentów opon nie ma zbyt wielu producenów potrafiących naprawdę robić dobre opony od 16-tki w górę. Każdy producent ma takie rozmiary ale dobrych opon jest naprawdę niewiele. Zaliczają sie do nich głównie marki: Continental, Dunlop, GoodYear,Michelin,Pirelli,Vredestein. To takie znane zestawienie opon. Co do tych w/w i proponowanych opon to napewno bardziej znane i renomowane są opony GoodYear z bieżnikiem Eagle F1 GS-D3. Opona jest rewelacyjna lecz naprawdę sie zużywa. Ktoś napisał, że przejechał 7tys km i nie widać zużycia. Proponuję nastepny odgląd tej opony przy przebiegu 25tys km. Chciałbym również zaznaczyć, że ten właśnie GoodYear zaczyna się piekielnie szybko zużywć jak osiągnie grubość bieznika na poziomie 5mm. Ponadto opona ta jest też również wtedy bardziej podatna na przebicie ciałem obcym niż inne opony z racji wypłycania się bieznika i wszechobecnej gładzi na oponie. Potencjalny gwózdek nie ma się w co zapaść lub z czego zsunać tylko wchodzi w bieżnik. Jakby nie było jest to świetna opona tylko z pełnym naciskiem na oznaczenie F1 = maksymalna przyczepność, maksymalnie częsta wymiana HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #16 Napisano 23 Stycznia 2008 Nokian V ewentualnie Z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #17 Napisano 23 Stycznia 2008 Dobre są Firestone i cena tez nie przyprawia o zawrót głowy .Są ciche ,trwale i zapewniają przyzwoitą trakcję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo Zgłoś #18 Napisano 6 Kwietnia 2008 Kupiłem Toyo zobaczymy jak się spiszą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #19 Napisano 6 Kwietnia 2008 dobrze się spiszą,jedne z najlepszych na jakich jeździłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #20 Napisano 6 Kwietnia 2008 chce założyć je na takich alu, i nie wiem które będą dobre na Polskie drogi?? Żadne nie będą dobre. Zaraz po tym jak kupiłem samochód w salonie (miałem 16") zapragnąłem go upiększyć, więc dokupiłem oryginalne 17" passatowskie felgi z oponami 225/45 R17. Za cały komplet zapłaciłem ponad 6 tys. zł. Pojeździłem na nich 3 miesiące i je sprzedałem tracąc 2 tys., bo się na naszych drogach nie dało jeździć. Czuć każdą łatę na drodze nie mówiąc już o dziurach. Fakt, auto prowadzi się pewnie, jest super twarde, ale komfort niewielki. Dodatkowo drogie w utrzymaniu przednie zawieszenie dostaje ostro po tyłku. Według mnie 16" to otymalny wybów, no chyba że ktoś bardziej ceni wygląd - dla tych pewnie i 18" nie straszne . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach