Skocz do zawartości
dapro

Trzęsący się silnik...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z silnikiem 1.8 20V 125 KM w Pasku B5 - na wolnych obrotach silnik jak i cały samochód trzęsą się jak galareta...Jak wcisnę gaz problem znika, podczas jazdy równiez jest OK, ale gdy tylko stanę np. na światłach znowu to samo. Zacząłem od świec, ale żadnej poprawy. Pytanie co może być przyczyną....co mam robić?????icon9.gif

 

______________

 

Pozdro

Daro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego proponuje zajrzeć do cewek zapłonowych:) Wypadające zapłony to najprawdopodobniej ich wina. Masz paska z gazem?? Pocieszę Cię, że cewki są połączone razem z modułem zapłonu i wymienia się całość:) Koszt ok 1000zł za nowe:) Ja kupiłem z allegro za niecałe 200zł ale używane. Na razie jest ok:vw:

Pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK - co do gazu, auto nigdy nie jeżdziło na LPG - tylko Pb95 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podepnij kompa, w tym silniku jest coś takiego jak zawór regulacyjny biegu jałowego, czasami się zdarza, że kuleje i wtedy może coś tam się dziać..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki rado - jestem umówiony na jutro na 10 na podpięcie do kompa.....Miejmy nadzieję, że usterka zostanie (właściwie) zlokalizowana

 

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yeger

Witam, u mnie zachowywał sie podobnie, na wolnych obrotach prawie zdychał, i co pomogło to dokładne wyczyszczenie przepustnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto zostało dziś podłączone do kompa i niestety nie wykazało żadnej usterki.

Czy ktoś może pomóc co teraz robić??????

 

Pozdro

 

"Im wiem więcej, tym mniej wiem" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może elastyczny łącznik wydechu (plecionka), może zawieszenie tłumika, może poduchy pod silnikiem lub skrzynią biegów. Przepustnica? Układ WN? Więcej grzechów nie pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, u mnie zachowywał sie podobnie, na wolnych obrotach prawie zdychał, i co pomogło to dokładne wyczyszczenie przepustnicy

 

 

zdejmij dolot powietrza do przepustnicy , weź kawałek szmaty , nasącz ją w benzynie, otwórz przepustnicę,wyczyść ścianki wlotu i brzegi przepustnicy(kółka na środku wlotu) - powinno pomóc

życzę powodzenia

Problem z cewką byłby odczuwalny również przy wyższych obrotach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica wyczyszczona, filtr paliwa wymieniony - praca silnika bez zmian (czyli cały czas na wolnych trzęsie).

 

Istny cyrk...........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jaka prędkość obrotowa silnika na biegu jałowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafałek311
Auto zostało dziś podłączone do kompa i niestety nie wykazało żadnej usterki.

Czy ktoś może pomóc co teraz robić??????

 

Pozdro

 

"Im wiem więcej, tym mniej wiem" ;)

witam,mam ten sam problem i paska 1.8 20v z gazem .U mnie pojawia się to gdy mu ostro depne,telepie całym autem nawet podczas jazdy.Wymieniłem cewki i nic.Ogólnie auto jest słabe i ma dziury w gazie, stawiam na przepływomierz lub przepustnice

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do obrotów to na jałowym jest OK, bo "kreskę przed 10" czyli 800 - tutaj bez żadnych zmian od początku, czyli od lipca 2006, jak go kupiłem.

 

Co do kolegi rafałek311 to tak jak wcześniej pisałem przepustnica była w piątek czyszczona. Jestem umówiony na wtorek na wymianę przepływomierza, z tym, że nie wiem czy to pomoże, gdyż juz tyle zostało zrobione a tu dalej nic.....a nie chcę dalej popadać w koszta. Jeżeli to nie będzie przepływomierz to.........no właśnie - co???????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafałek311
Co do obrotów to na jałowym jest OK, bo "kreskę przed 10" czyli 800 - tutaj bez żadnych zmian od początku, czyli od lipca 2006, jak go kupiłem.

 

Co do kolegi rafałek311 to tak jak wcześniej pisałem przepustnica była w piątek czyszczona. Jestem umówiony na wtorek na wymianę przepływomierza, z tym, że nie wiem czy to pomoże, gdyż juz tyle zostało zrobione a tu dalej nic.....a nie chcę dalej popadać w koszta. Jeżeli to nie będzie przepływomierz to.........no właśnie - co???????

witaj dapro ,pisałem ,ze wymieniałem cewkę ,na jakiś czas miałem spokój .Muszę wymienić jeszcze przewody indukcyjne(dziś się dowiedziałem) jeżeli problem zniknie dam znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

 

Jeżeli ktoś miałby podobny problem do mojego (opisanego powyżej) to informuję, że u mnie za całą tą "operację", czyli trzęsący się silnik był odpowiedzialny.............zawór, który (do tej pory nie mogę w to uwierzyć) wykruszył się! Po wymianie jak ręką odjął.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego ale jaki zawór był za to odpowiedzialny ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...pewno któryś z tych dwudziestu które ADR posiada.:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...pewno któryś z tych dwudziestu które ADR posiada.:D

:rotfl: :rotfl:

 

Jurek - dobrze, że o EGR nie napisałeś, bo bym poszedł u siebie szukać :rotfl:

A nie chodzi czasem o N75 :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego ale jaki zawór był za to odpowiedzialny ????

 

Dokładnie nie wiem czy był to zawór do- czy wylotowy, wiem, że w 4 cylindrze - spróbuję się dowiedzieć - jak będę wiedział dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:rotfl: :rotfl:

 

Jurek - dobrze, że o EGR nie napisałeś, bo bym poszedł u siebie szukać :rotfl:

A nie chodzi czasem o N75 :?:

ADR to benzyna a nie diesel . Danek75, przecież ty masz taki sam silnik - N75 dotyczy TDI:D:564:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności