-
Liczba zawartości
45 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O arkadius
- Urodziny 03.04.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Arek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łęczna
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
2000
-
arkadius obserwuje zawartość → Załamany Passatem... Tym razem np. nierówno pracuje, Wskazowki odnosnie rozrzadu w B5 1.8 20V ADR, Mandat - pomysły. i oraz 4 innych
-
Witam. Koło pasowe można również zablokować wrzucając bieg np. 5 i wciskając hamulec.
-
Załamany Passatem... Tym razem np. nierówno pracuje
arkadius odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Kolego miałem ten sam problem. Parę dni temu dałem auto do gościa. Kosztowało mnie to trochę... Facet uporał się z problemem, powiedział mi tylko, że silnik był zanieczyszczony w środku i m.in. po wyciągnięciu wtryskiwaczy okazało się, że każdy z nich podaje inną dawkę paliwa. Nie były wymieniane tylko chodziły przez 1.5 godz na jakimś czyszczącym płynie i teraz działają jak nowe:) W ogóle silnik teraz inaczej pracuje i ma więcej mocy:) Pozdrawiam -
Przeczytaj mandat na odwrocie - możesz się odwołać w ciągu 7 dni.
-
Zrzutka na serwer, a może i na stronę główną?
arkadius odpowiedział jedrus → na temat → Komunikaty, propozycje
Jestem ZA nową stroną taką wypasioną Pozdrawiam -
Zlot vaglublin&Lubelski Klub Audi
arkadius odpowiedział marcinoVag → na temat → Imprezy zewnętrzne Dyskusje
Mnie też złapało :-DDDDDDszkoda,że pasków nie widać... Pozdrawiam -
Tak jak Marios dzięki forum zaoszczędziłem parę stówek więc daję coś od siebie. Pozdrawiam
-
Kolego proponuje zajrzeć do cewek zapłonowych:) Wypadające zapłony to najprawdopodobniej ich wina. Masz paska z gazem?? Pocieszę Cię, że cewki są połączone razem z modułem zapłonu i wymienia się całość Koszt ok 1000zł za nowe:) Ja kupiłem z allegro za niecałe 200zł ale używane. Na razie jest ok:vw: Pozdrawiam:)
-
Na 90% korek od zbiorniczka.
-
Witam. Sprawdź stan przewodów elektrycznych w wiązce, które idą do modułu komfortu. Bardzo często właśnie ich zaśniedzenie lub przetarcie jest powodem usterki a nie sam moduł. O ile dobrze sobie przypominam to aby to sprawdzić musisz rozerwać całą osłonę tej wiązki. Pozdrawiam
-
Panowie, a nie macie przypadkiem włączonego trybu AUTO? ECON - klimatyzacja wyłączona, ręczne ustawienia siły nawiewu, temperatury i kierunku (nogi, szyba, na wprost) (____)-puste pole - klimatyzacja włączona, ręczne ustawienia j/w AUTO - klima włączona w trybie automatycznym, sama dopasowuje sobie siłę nadmuchu i przybiera początkową temperaturę 21st albo 22st nie pamiętam dokładnie. Pozdrawiam
-
Witam. Mi również pasuje ten termin
-
Miałem taki sam problem. U mnie padła pompa wody. W tym silniku nie trzeba rozbierać rozrządu żeby to sprawdzić, wyciągnij termostat i palcami spróbuj obrócić wiatrak pompy jeśli Ci się to uda to jest ona do wymiany. I nie kupuj termostatu zamiennika tylko oryginalny. Pozdrawiam
-
No to spox w takim razie już jedno zmartwienie mam mniej skoro Ty dałeś rade w kilka godzin to z pewnością nie będę gorszy...
-
Panowie dzięki za wypowiedzi, dowiedziałem się od Was wielu istotnych rzeczy, których nie brałem wcześniej pod uwagę Dzwoniłem dziś do dwóch firm i faktycznie nie jest tak kolorowo, muszę załatwić sobie parę kwitów jeszcze, największy problem mam z praktyką jako kierowca no ale dam sobie i z tym radę hehehe. Ciekaw jeszcze jestem czy ciężko się jeździ po lewej stronie, ale z tego co słyszałem idzie sie przyzwyczaić, wypowiedzcie się jeszcze w tej kwestii please Pozdrawiam.
-
hej pitek, trochę mam ból bo tak szczerze to nie mam doświadczenia w prowadzeniu ciężarówki jak zdałem prawko C+E ok 2lat temu to nic w tym kierunku nie zrobiłem (akurat dostałem inna pracę). Ostatnio tylko przez Słowację przejechałem i to solówką, fakt ,że szło mi naprawdę dobrze aż się zdziwiłem nie zmienia faktu, że w ogóle nie jeździłem. Słuchaj, może w firmie w której pracujesz potrzebują kierowcy? Jeśli tak to dał byś mi na nią jakieś namiary na PW. Ok? Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam! P.S. kuczlaw dzięki za odblokowanie tematu.