dapro Zgłoś #1 Napisano 22 Stycznia 2008 Witam, Mam problem z silnikiem 1.8 20V 125 KM w Pasku B5 - na wolnych obrotach silnik jak i cały samochód trzęsą się jak galareta...Jak wcisnę gaz problem znika, podczas jazdy równiez jest OK, ale gdy tylko stanę np. na światłach znowu to samo. Zacząłem od świec, ale żadnej poprawy. Pytanie co może być przyczyną....co mam robić????? ______________ Pozdro Daro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkadius Zgłoś #2 Napisano 22 Stycznia 2008 Kolego proponuje zajrzeć do cewek zapłonowych:) Wypadające zapłony to najprawdopodobniej ich wina. Masz paska z gazem?? Pocieszę Cię, że cewki są połączone razem z modułem zapłonu i wymienia się całość Koszt ok 1000zł za nowe:) Ja kupiłem z allegro za niecałe 200zł ale używane. Na razie jest ok:vw: Pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dapro Zgłoś #3 Napisano 22 Stycznia 2008 OK - co do gazu, auto nigdy nie jeżdziło na LPG - tylko Pb95 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rado_tec Zgłoś #4 Napisano 22 Stycznia 2008 podepnij kompa, w tym silniku jest coś takiego jak zawór regulacyjny biegu jałowego, czasami się zdarza, że kuleje i wtedy może coś tam się dziać.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dapro Zgłoś #5 Napisano 22 Stycznia 2008 Dzięki rado - jestem umówiony na jutro na 10 na podpięcie do kompa.....Miejmy nadzieję, że usterka zostanie (właściwie) zlokalizowana Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yeger Zgłoś #6 Napisano 22 Stycznia 2008 Witam, u mnie zachowywał sie podobnie, na wolnych obrotach prawie zdychał, i co pomogło to dokładne wyczyszczenie przepustnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dapro Zgłoś #7 Napisano 23 Stycznia 2008 Auto zostało dziś podłączone do kompa i niestety nie wykazało żadnej usterki. Czy ktoś może pomóc co teraz robić?????? Pozdro "Im wiem więcej, tym mniej wiem" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #8 Napisano 24 Stycznia 2008 Może elastyczny łącznik wydechu (plecionka), może zawieszenie tłumika, może poduchy pod silnikiem lub skrzynią biegów. Przepustnica? Układ WN? Więcej grzechów nie pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waaj Zgłoś #9 Napisano 24 Stycznia 2008 Witam, u mnie zachowywał sie podobnie, na wolnych obrotach prawie zdychał, i co pomogło to dokładne wyczyszczenie przepustnicy zdejmij dolot powietrza do przepustnicy , weź kawałek szmaty , nasącz ją w benzynie, otwórz przepustnicę,wyczyść ścianki wlotu i brzegi przepustnicy(kółka na środku wlotu) - powinno pomóc życzę powodzenia Problem z cewką byłby odczuwalny również przy wyższych obrotach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dapro Zgłoś #10 Napisano 26 Stycznia 2008 Przepustnica wyczyszczona, filtr paliwa wymieniony - praca silnika bez zmian (czyli cały czas na wolnych trzęsie). Istny cyrk........... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waaj Zgłoś #11 Napisano 27 Stycznia 2008 a jaka prędkość obrotowa silnika na biegu jałowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafałek311 Zgłoś #12 Napisano 27 Stycznia 2008 Auto zostało dziś podłączone do kompa i niestety nie wykazało żadnej usterki.Czy ktoś może pomóc co teraz robić?????? Pozdro "Im wiem więcej, tym mniej wiem" witam,mam ten sam problem i paska 1.8 20v z gazem .U mnie pojawia się to gdy mu ostro depne,telepie całym autem nawet podczas jazdy.Wymieniłem cewki i nic.Ogólnie auto jest słabe i ma dziury w gazie, stawiam na przepływomierz lub przepustnice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dapro Zgłoś #13 Napisano 27 Stycznia 2008 Co do obrotów to na jałowym jest OK, bo "kreskę przed 10" czyli 800 - tutaj bez żadnych zmian od początku, czyli od lipca 2006, jak go kupiłem. Co do kolegi rafałek311 to tak jak wcześniej pisałem przepustnica była w piątek czyszczona. Jestem umówiony na wtorek na wymianę przepływomierza, z tym, że nie wiem czy to pomoże, gdyż juz tyle zostało zrobione a tu dalej nic.....a nie chcę dalej popadać w koszta. Jeżeli to nie będzie przepływomierz to.........no właśnie - co??????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafałek311 Zgłoś #14 Napisano 28 Stycznia 2008 Co do obrotów to na jałowym jest OK, bo "kreskę przed 10" czyli 800 - tutaj bez żadnych zmian od początku, czyli od lipca 2006, jak go kupiłem. Co do kolegi rafałek311 to tak jak wcześniej pisałem przepustnica była w piątek czyszczona. Jestem umówiony na wtorek na wymianę przepływomierza, z tym, że nie wiem czy to pomoże, gdyż juz tyle zostało zrobione a tu dalej nic.....a nie chcę dalej popadać w koszta. Jeżeli to nie będzie przepływomierz to.........no właśnie - co??????? witaj dapro ,pisałem ,ze wymieniałem cewkę ,na jakiś czas miałem spokój .Muszę wymienić jeszcze przewody indukcyjne(dziś się dowiedziałem) jeżeli problem zniknie dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dapro Zgłoś #15 Napisano 27 Lutego 2008 Witam ponownie, Jeżeli ktoś miałby podobny problem do mojego (opisanego powyżej) to informuję, że u mnie za całą tą "operację", czyli trzęsący się silnik był odpowiedzialny.............zawór, który (do tej pory nie mogę w to uwierzyć) wykruszył się! Po wymianie jak ręką odjął..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczur Zgłoś #16 Napisano 27 Lutego 2008 Kolego ale jaki zawór był za to odpowiedzialny ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #17 Napisano 27 Lutego 2008 ...pewno któryś z tych dwudziestu które ADR posiada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #18 Napisano 27 Lutego 2008 ...pewno któryś z tych dwudziestu które ADR posiada. :rotfl: Jurek - dobrze, że o EGR nie napisałeś, bo bym poszedł u siebie szukać A nie chodzi czasem o N75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dapro Zgłoś #19 Napisano 27 Lutego 2008 Kolego ale jaki zawór był za to odpowiedzialny ???? Dokładnie nie wiem czy był to zawór do- czy wylotowy, wiem, że w 4 cylindrze - spróbuję się dowiedzieć - jak będę wiedział dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #20 Napisano 28 Lutego 2008 :rotfl: Jurek - dobrze, że o EGR nie napisałeś, bo bym poszedł u siebie szukać A nie chodzi czasem o N75 ADR to benzyna a nie diesel . Danek75, przecież ty masz taki sam silnik - N75 dotyczy TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach