Skocz do zawartości
chagi

Prosba o odczyt logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

prosze o pomoc przy odczycie logów

 

log01011008ws0.th.jpg

 

log01003008zs0.th.jpg

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz zla regulacje cisnienia doladowania turbo.

 

Poszukaj w szukajce takich hasel jak N75, wezyki do turbo, silownika turbo, zapieczone kierownice, zle wyregulowana sztanga etc.

 

Mozesz zrobic test (zakladam ze masz turbo ze zmienna geometria) w bloku 11, basic settings i zobaczyc jak regulowane jest cisnienie doladowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik 1,9 AFN, a przepływomierz jest ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj sprawnosc przeplywomierza ocenia sie przy sprawnym ukladzie turbodoladowania. Na oko wyglada okej, masz przeladowanie spore od 2100 obr/min i przeplywka to widzi tzn. pokazuje duzy aktualny MAF.

 

Ja bym najpierw zrobil turbo, potem mozna ocenic MAF, tak to gdybanie tylko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czego Panowie się tu doszukują... po wstępnym overbooście 1,2 bara ciśnienie ciut opada by przy 4k RPM spaść do wartości 0,8 bara (zadane 0,95).

 

Pytanie brzmi: co autor chciał uzyskać publikując tu logi? Takie wahania ciśnienia wg mnie są praktycznie niewyczuwalne...

 

Druga sprawa - żeby wszystko było perfect warto zainteresować się wymianą tych wszystkich parciejących, gumowych wężyków, które lubią pękać i powodować właśnie takie nieprecyzyjne działanie instalacji turbo (ewentualnie raz na jakiś czas auto stanie się słabsze, bo akurat wężyk się wygnie nie w tą stronę co zwykle i zacznie puszczać powietrze)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

logi robił mi kolega, nie znam się na tym dlatego je zamiesciłem aby ktos kto wie o co chodzi mógł mi powiedziec czy wszystko jest ok.

Jesli jest przeładowanie to nie powiniem włączas się tryb awaryjny, przy jakim przeładowaniu włącza sie tryb awaryjny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy jakim przeładowaniu włącza sie tryb awaryjny?

 

przy długotrwałym i utrzymującym się... u Ciebie to jest sekunda, może mniej i układ wraca do normy.

 

edit. tak na deser: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=13245 (do poczytania)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

imho, dlugo zajmuje ECU regulacja cisnienia, zeby potem od 3700 nagle spasc 100 mbar ponizej wymaganego, a do tego spadac caly czas, to jest dziwne. Wg. mnie regulacja tutaj powinna byc bardziej plynna, a nie tak powolna i to moze swiadczyc, ze cos tam zaczyna nie grac ( a np. taki wezyk zlapal dziure mala ;) )

 

Jezeli kolega ma problemy z samochodem (w sumie nie napisal czy ma), to bym posprawdzal elementy turbodoladowania wymienione w poprzednich odpowiedziach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

według mnie jest troszke zmulony, błędów nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bledow nie bedzie, bo tak jak marecek napisal, tragedi nie ma. Sam mam 1Z tam jest inne turbo (wastegate, inna zasada regulacji), wolniej sie zbiera auto, ale od 2000 do 3000 obr przy pelnym obciazeniu mam juz uregulowane cisnienie doladowania. Powyzej 3000 obr/min ciagnie mi do 4000 obr okolo 1830, przy przykladowo wymaganym 1850 i trzyma rowno i nie spada u Ciebie leci w dol i to jest imho powod dla ktorego warto tam zajrzec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli diagnoza to kierownice?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja rada i diagnoza: zajrzec do turbo, nie jestem mechanikiem, a uzytkownikiem, jezeli mialbym tego typu problem i czulbym, ze auto mi muli, to posprawdzalbym podstawowe rzeczy, ktore mozna jako zwykly zjadacz chleba sprawdzic czyli wezyki, zaworek N75, czy sztanga dobrze chodzi, jej regulacje i kierowniczki, test z wezem podcisnienia bezposrednio danym na silownik lub pojechal do warsztatu i opisal problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozesz dokładniej opisac ten test z wezem podciśnienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest masa informacji na ten temat, musisz uzyc szukajki. Ja przegladam procz passata forum diagtronik i akurat mam pod reka ciekawy link:

 

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=5709&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

Jak uda Ci sie naprawic, napisz co bylo, pozwoli to potomnym latwiej rozwiazac problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności