chagi Zgłoś #1 Napisano 20 Stycznia 2008 Witam prosze o pomoc przy odczycie logów Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynszyl_83 Zgłoś #2 Napisano 22 Stycznia 2008 Masz zla regulacje cisnienia doladowania turbo. Poszukaj w szukajce takich hasel jak N75, wezyki do turbo, silownika turbo, zapieczone kierownice, zle wyregulowana sztanga etc. Mozesz zrobic test (zakladam ze masz turbo ze zmienna geometria) w bloku 11, basic settings i zobaczyc jak regulowane jest cisnienie doladowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chagi Zgłoś #3 Napisano 22 Stycznia 2008 silnik 1,9 AFN, a przepływomierz jest ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynszyl_83 Zgłoś #4 Napisano 22 Stycznia 2008 Zazwyczaj sprawnosc przeplywomierza ocenia sie przy sprawnym ukladzie turbodoladowania. Na oko wyglada okej, masz przeladowanie spore od 2100 obr/min i przeplywka to widzi tzn. pokazuje duzy aktualny MAF. Ja bym najpierw zrobil turbo, potem mozna ocenic MAF, tak to gdybanie tylko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #5 Napisano 22 Stycznia 2008 czego Panowie się tu doszukują... po wstępnym overbooście 1,2 bara ciśnienie ciut opada by przy 4k RPM spaść do wartości 0,8 bara (zadane 0,95). Pytanie brzmi: co autor chciał uzyskać publikując tu logi? Takie wahania ciśnienia wg mnie są praktycznie niewyczuwalne... Druga sprawa - żeby wszystko było perfect warto zainteresować się wymianą tych wszystkich parciejących, gumowych wężyków, które lubią pękać i powodować właśnie takie nieprecyzyjne działanie instalacji turbo (ewentualnie raz na jakiś czas auto stanie się słabsze, bo akurat wężyk się wygnie nie w tą stronę co zwykle i zacznie puszczać powietrze)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chagi Zgłoś #6 Napisano 22 Stycznia 2008 logi robił mi kolega, nie znam się na tym dlatego je zamiesciłem aby ktos kto wie o co chodzi mógł mi powiedziec czy wszystko jest ok. Jesli jest przeładowanie to nie powiniem włączas się tryb awaryjny, przy jakim przeładowaniu włącza sie tryb awaryjny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #7 Napisano 22 Stycznia 2008 przy jakim przeładowaniu włącza sie tryb awaryjny? przy długotrwałym i utrzymującym się... u Ciebie to jest sekunda, może mniej i układ wraca do normy. edit. tak na deser: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=13245 (do poczytania) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynszyl_83 Zgłoś #8 Napisano 22 Stycznia 2008 imho, dlugo zajmuje ECU regulacja cisnienia, zeby potem od 3700 nagle spasc 100 mbar ponizej wymaganego, a do tego spadac caly czas, to jest dziwne. Wg. mnie regulacja tutaj powinna byc bardziej plynna, a nie tak powolna i to moze swiadczyc, ze cos tam zaczyna nie grac ( a np. taki wezyk zlapal dziure mala ) Jezeli kolega ma problemy z samochodem (w sumie nie napisal czy ma), to bym posprawdzal elementy turbodoladowania wymienione w poprzednich odpowiedziach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chagi Zgłoś #9 Napisano 22 Stycznia 2008 według mnie jest troszke zmulony, błędów nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynszyl_83 Zgłoś #10 Napisano 23 Stycznia 2008 Bledow nie bedzie, bo tak jak marecek napisal, tragedi nie ma. Sam mam 1Z tam jest inne turbo (wastegate, inna zasada regulacji), wolniej sie zbiera auto, ale od 2000 do 3000 obr przy pelnym obciazeniu mam juz uregulowane cisnienie doladowania. Powyzej 3000 obr/min ciagnie mi do 4000 obr okolo 1830, przy przykladowo wymaganym 1850 i trzyma rowno i nie spada u Ciebie leci w dol i to jest imho powod dla ktorego warto tam zajrzec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chagi Zgłoś #11 Napisano 23 Stycznia 2008 czyli diagnoza to kierownice? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynszyl_83 Zgłoś #12 Napisano 23 Stycznia 2008 Moja rada i diagnoza: zajrzec do turbo, nie jestem mechanikiem, a uzytkownikiem, jezeli mialbym tego typu problem i czulbym, ze auto mi muli, to posprawdzalbym podstawowe rzeczy, ktore mozna jako zwykly zjadacz chleba sprawdzic czyli wezyki, zaworek N75, czy sztanga dobrze chodzi, jej regulacje i kierowniczki, test z wezem podcisnienia bezposrednio danym na silownik lub pojechal do warsztatu i opisal problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chagi Zgłoś #13 Napisano 25 Stycznia 2008 mozesz dokładniej opisac ten test z wezem podciśnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynszyl_83 Zgłoś #14 Napisano 25 Stycznia 2008 Jest masa informacji na ten temat, musisz uzyc szukajki. Ja przegladam procz passata forum diagtronik i akurat mam pod reka ciekawy link: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=5709&postdays=0&postorder=asc&start=0 Jak uda Ci sie naprawic, napisz co bylo, pozwoli to potomnym latwiej rozwiazac problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach