Skocz do zawartości
Carrey

Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o mnie to zamek kupiłem w uk do anglika kosztował mnie koło Ł40 a eBAY-u. Najśmieszniejsze, że sprzedawca jest z polski :-)

 

:D:D Bardziej chodziło mi o cenę jaką zapłacił mb1...I gdzie oczywiście to miało miejsce.He,he!Zwłaszcza ,ze pewnie było to bliżej niż w UK;)

Pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie i za ile kupowałeś sam zamek?
W Krakowie na ul. Dekerta, gość ogłasza się też na allegro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

pekla mi linka od elektrycznej szyby passat b5,zdiolem obudowe dzwi pod nia znajduje sie blacha z 9 srubami odkrecilem te sruby ale blacha nie chce sie odkleic od dzwi. Czy musze odkrecic tez sryby z boku dzwi prawdopodobnie od zamka, i czy szyba musi byc spuszczona na dol jezeli tak to jak to zrobic skoro pekla linka. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

pekla mi linka od elektrycznej szyby passat b5,zdiolem obudowe dzwi pod nia znajduje sie blacha z 9 srubami odkrecilem te sruby ale blacha nie chce sie odkleic od dzwi. Czy musze odkrecic tez sryby z boku dzwi prawdopodobnie od zamka, i czy szyba musi byc spuszczona na dol jezeli tak to jak to zrobic skoro pekla linka. Pozdrawiam

 

Podważ na górze na przykład i trochę siły trzeba użyć ;) Po obwodzie sukcesywnie odciągaj .ta blacha jest tak przyklejona po prostu. Zamek tez musisz odkręcić!I wyciągnąć linkę od klamki!

Szybę też musisz odkręcić i podciągnąć ją do góry oraz przykleić taśmą do ramki drzwi.

Na początek skorzystaj z pierwszego linku w pierwszym poście w tym wątku!

Edytowane przez Buszmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

Czy wiosełko , grot od wkładki zamka z b5 do 3bg będzie pasował ??

Na allegro jest pełno zestawów naprawczych do pola , skody golfa a do Passata jest komplet w serwisie za 280zł a na allegro 150 około ::dupablada:dupablada:dupablada

Jeśli ktoś by wiedział czy te dwa elementy są takie same będę wdzięczny za odpowiedz

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie, mechanizm zamka wymieniłem, teraz rygluje z pilota ale dalej nie działa brzęczek świateł i oświetlenie wnętrza. Wszystko podłączyłem idealnie sprawdzałem 3 razy wszystkie kable i kostki w drzwiach. Wie ktoś co to może jeszcze być?? Czy to może moduł komfortu i gdzie go szukać w angliku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zamek nowy kupiłeś czy używany? a moduł konfortu jest pod fotelem kierowcy dokładnie pod nogami kierowcy. A tak na marginesie to niech ziemia lekka bedzie dla tego patenciarza co wymyslił zamki w B5:lol2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W angliku moduł jest pod nogami pasażera czyli w europejskim pod nogami kierowcy.A sprawdzałeś wszystkie mikrostyki w kupionym zamku-rożnie możne być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamek kupiłem nowy styki na pewno w nim są ok. Także następny weekend też mnie czeka pełen wrażeń. A co do samego zamka i dostepu to rzeczywiście myśl techniczna powala na kolana. I jeszcze jedno po kilku zamknieciach zamek nie domyka drzwi jesli normalnie sie nimi lekko trzasnie trzeba dopychac zeby zaskoczyly. Cy mozna to jakos podregulowac?

Edytowane przez mruku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamek kupiłem nowy styki na pewno w nim są ok. Także następny weekend też mnie czeka pełen wrażeń. A co do samego zamka i dostepu to rzeczywiście myśl techniczna powala na kolana. I jeszcze jedno po kilku zamknieciach zamek nie domyka drzwi jesli normalnie sie nimi lekko trzasnie trzeba dopychac zeby zaskoczyly. Cy mozna to jakos podregulowac?

 

Regulujesz samo metalowe mocowanie,to,na którym zamyka się zamek.Regulacja góra<->dól,przód<->tył.Luzujesz śruby za pomocą torxa(nie pamiętam jaki ;) ) i regulujesz do żadanego efektu.

pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktokolwiek orientuje się jakie powinno być prawidłowe rozmieszczenie kabli w zamku tylnej klapy. Chodzi mi dokładnie o kable widoczne w poniższym linku:

 

http://img696.imageshack.us/img696/7039/img1772cg.jpg

 

 

http://img638.imageshack.us/img638/1289/img1767x.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sliwa223

panowie mam problem z zamkiem w dżwiach tylnich lewych, numer mojego zamka katalogowo to 3B0 837 867 i czy moge go zastąpic z innym numerem katalogowym ? a problem mialem tego typu ze wszystkie mi sie zamykaly a te nie a jak wszystkie sie otwieraly to ten tylni sie zamykal wiec mechanik stwierdzil ze zamek.. i nie wiem czy moge kupic z innym numerem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Przede wszystkim ,prawdopodobnie można to naprawić!:doh

A jak to dowiesz się po przeczytaniu tego wątku!;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam zagadkę...

 

wczorak rozebrałem drzwi ponieważ od kierowcy zamykałem tylko te drzwi a otwierałem wszystkie. po rozebraniu drzwi i zamka pojechałem z samą płytką do elektryka (jak w opisach wcześniej zimne luty czy jak tam). posprawdzał wszystko, luty poprawił i winno być ok. po zamontowaniu zamku okazało się żę drzwi już nic nie zamykają ani nie otwieraja. zamek mam nadzieje został złożony poprawnie ponieważ składamłem go razem (po raz drugi) z mechanikiem i lipa. do tego zamek nie przekręca się w prawo i chodzi bardzio ciężko. co jest grane??

 

ps. czy jeśli zakręcę za mocną tą śrubkę do odblokowywania zamka na kluczyk spowoduje to brak odbijania kluczyka i trudność z jego przekręceniem?

 

 

 

---------- Post added at 10:57 ---------- Previous post was at 09:55 ----------

 

 

 

... i zapomniałem dodoać że płytka była sprawdzana i przewodzi chociaż jest trochę zaśniedziała. czy to jest wina płytki, zamka, czy też może tego małego czarnego gówienka (The fourth microswitch is actually in the mechanical portion of the lock module). odnośnie całego modułu- złożyłem go i rozlożylem trzy razu i wątpię aby to było wadliwe.

 

ps:jest mozliwość zakupienia samej plytki

Edytowane przez marcinL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam nadzieje został złożony poprawnie ponieważ składamłem go razem (po raz drugi) z mechanikiem i lipa. do tego zamek nie przekręca się w prawo i chodzi bardzio ciężko. co jest grane??

 

Albo coś spierdo.iliście w siłowniku(wystarczy źle ułozyc plastiki) ,albo wkładka zaraz pójdzie w diabły?Nie miałeś jakichs śladów włamska do auta?

 

ps. czy jeśli zakręcę za mocną tą śrubkę do odblokowywania zamka na kluczyk spowoduje to brak odbijania kluczyka i trudność z jego przekręceniem?

Nie

 

 

mozliwość zakupienia samej plytki

Wątpię ,i wydaje mi się ,że lepiej i stosunkowo taniej kupić cały zamek.Oczywiście nie w serwisie VW ,bo cena zabija!:dohZamiennik na alledrogo albo pewna używka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może wkładka, znaczy ten metal co sie w niego kluczyk wkłada :) on się przekręca tragicznie. czy można ją jakoś nasmarować??

 

ps. wkladka = nowy kluczyk czy jak to jest?? mozna wyregulować wkładke w b5 1997?? po raz pierwszy przeczytałem taki długi temat ale chyba nic nie wydukam dopuki nie rozbiorę jeszcze raz drzwi, sprawdzę zamek i wszystko wysmaruję białym smarem. trapi mnie ta wkładka...

Edytowane przez marcinL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ,że białym ;) Jest jak najbardziej odpowiedni!Na początek możesz rozruszać i zarazem oczyścić WD 40 albo odpowiednikiem.Jak zmienisz wkłądkę ,to za dopłata (albo nie za dopłata) gość Ci dostroi wkładkę pod twój stary kluczyk.

Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem jeszcze ciekaw czy plastik da się zdjąć...?? tzn żeby kolor pasował jak kupie używkę...?? i do kogo z tym tematem się zgłosić??

 

ale już wiem jak to po kolei sprawdzić :) pewien forumowicz mnie uświadomił i dzięki mu za to- napisze ponieważ może jeszcze komuś sie przyda. a to w sumie takie logiczne :)

wykręcam wkładkę i sprawdzam kluczykiem czy da radę przekręcić oraz śrubokretem w zamku czy się przekręca. jeśli coś spartoczylem w zamku to śrubokręt sie nie przekręci... jeśli wkładka jest do bani to nie przekręcę jej kluczylkiem trzymając w ręku plastikową część :) takie logiczne :sciana w poniedziałek biore się za to ponownie. czeka mnbie chyba znowu rozmontowywanie całych drzwi. ale robilem to już tyle razy że tym razem będzie to czysta przyjemność :)

 

ps. trzeba odchylić klamkę jak się wykręca i wkręca wkładkę:) to też juz wiem :)

 

ps2. dziekuję Busz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak normalnie mozesz zdjac plastik i przelożyć do innej wkładki tlko uwazaj żeby Ci nie popękał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast wymieniłem cały mechanizm zamka owszem zaczął działać z pilota, brzęczek otwartych drzwi działa ale ni cholery nie ma oświetlenia ani główna lampka ani w osłonkach przeciwsłonecznych. Zaparłem się wyciągnąłem moduł komfortu - okazało się ze troche mokro tam było. Suszenie wycieranie, poprawiłem na nim luty, wysuszyłem kable w podłodze. Dalej nie działa to cholerne światło w środku. Bezpieczniki sprawdzone już nie wiem na prawde co to może być może ktoś z Was miał takiego opornego bydlaka???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności