supermati1 Zgłoś #241 Napisano 7 Lutego 2010 bede probowal jeszcze raz tylko jeszcze jedno pytankoo w ktora strone ma byc to wyciecie?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #242 Napisano 7 Lutego 2010 bede probowal jeszcze raz tylko jeszcze jedno pytankoo w ktora strone ma byc to wyciecie?? Śrubka jest z tyłu więc i wycięcie na nią musi byc z tyłu .Szersza strona kołnierza do poszycia czyli na zewnątrz samochodu.Ząbki blokujące wkładkę do środka.Rozcięcie pierścienia w górę lub przód,dokładnie nie pamiętam! Powodzenia! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
supermati1 Zgłoś #243 Napisano 7 Lutego 2010 Dzieki wielkie przyjacielu napisze napewno jak wszystko zrobie pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
supermati1 Zgłoś #244 Napisano 12 Lutego 2010 No i zrobilem troszeczke inaczej jak mowiles ale moze nawet latwiej wyciagnalem cala klamke i wtedy bez zadnej trudnosci wciska sie pierscien a potem to juz z górki pierścień musi byc wycieciem do przodu szkoda ze nie porobiłem zdjęć ale robiłem wszystko na dworze a padał śnieg wszystko zajelo mi okolo 30 minut pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #245 Napisano 12 Lutego 2010 No to zajefajnie!Ciesze się ,ze to się udało bez większych problemów.:)Bo ja jak to robiłem to już byłem tak wkur... ,ze nawet nie próbowałem zdejmować klamki i jakoś nie myślałem logicznie.Ale wydawało mi się własnie ,ze nie będzie się dało tego zrobić w sposób opisany przez Ciebie.:confused:Szkoda faktycznie ,ze nie porobiłeś fotek.Ja niestety muszę rozebrać w najbliższej przyszłości przednie drzwi:(,więc jak coś to zdejmę klamkę i porobię jakieś fotki i postaram się wszystko rzetelnie opisać oraz wrzucę na forum!A jak w ogóle się demontuje klamkę?:638: Pozdrawiam! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
supermati1 Zgłoś #246 Napisano 12 Lutego 2010 (edytowane) Jak juz wszystko poodkrecasz w drzwiach przy przedniej czesci klamki jest taka blaszka ktora naciskasz i klamka wyskakuje bez problemu i wtedy ukazuje sie taka mala srubeczka na tego torxa co ma wiecej tych ramion ale ja odkrecilem go zwyklym torxem 20 i wtedy ta wewnetrzna część wychodzi bez problemu. I juz tutaj bez żadnych przeszkód zakładasz pierścień mocujący i go dokrecasz tak zeby nie spadł ,jak go zamontujesz to wtedy wciskasz pierw wewnetrzna część klamki i skrecasz ta śrubeczke. Następnie wciszkasz klamke od zewnątrz i taka to filozofia wiem że teraz jestem mądry bo wiem jak ale też juz mnie szlak trafiał i jeżdziłem bez wkładki dobry tydzień. Juz byłem tak zdesperowany że zadzwoniłem do serisu ale cena 150 zeta mnie szybko z tego pomysłu odgoniła i powiedziałem że musze zrobic to sam. naprawde jak juz wiadomo o co chodzi to jest to chwila i naprawde za darmo. Koszty jakie poniosłem to wkładka ze szrotu za 30 zeta i podrobienie jej pod moj stary kluczyk 70 zeta a na allegro sama wkładka jest za 100 minimalnie. Wiecej było nerwów niz wszystkiego jakby co to pytaj teraz ja ci sie postaram pomóc pozdrowienia. Ps. Powiem jeszcze że cieszyłem sie jak dziecko jak juz wszystko złożyłem do kupy Edytowane 12 Lutego 2010 przez supermati1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Play3R Zgłoś #247 Napisano 13 Lutego 2010 (edytowane) Opis jest swietny i naprawde daleko udalo mi się zajść dzieki niemu ale pojawil sie pewien powazny problem. Musialem nowy zamek kupic, no i kpl naprawczy do wkladki bo tez pierscionek byl pekniety. Z boku drzwi widac srubke ktora dokreca sie taki pierscionek od blokady wkladki i problem w tym ze nie wiem do konca jak ten pierscionek powinien byc zamocowany zeby to blokowala ta wkladke. Spedzilem juz przy tym bardzo duzo czasu i nadal nie moge nic wymyslic. A tylko to przeszkadza mi w zlozeniu drzwi w jedna calosc. Z gory dziekuje i pozdrawiam Bylbym wdzieczny jakby ktos znalazl jakies zdjecia dla ulatwienia sprawy Juz zrobilem Wiem co i jak dzieki Wam Zrobilem kilka zdjec i nawet filmik krotki jak zalozyc pierscionek. Jak tylko dostane swoj serwer ftp to wrzuce to tam i podesle linki moze komus pomoga w przyszlosci Edytowane 14 Lutego 2010 przez Play3R Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #248 Napisano 13 Lutego 2010 Bylbym wdzieczny jakby ktos znalazl jakies zdjecia dla ulatwienia sprawy Ze zdjęciami jak zauważyłes jest lipa ,ale popatrz dokładnie na tej stronie ,ze rozcięcie ma być z przodu,wycięcie na śrubkę regulująca z tyłu ,przetłoczenie z mniejszym otworem do wnetrza. Cytat z mojego posta i dodatkowo ze dwa posty wyżej supermati1 potwierdził i dokładniej wytłumaczył parę manewrów! Śrubka jest z tyłu więc i wycięcie na nią musi byc z tyłu .Szersza strona kołnierza do poszycia czyli na zewnątrz samochodu.Ząbki blokujące wkładkę do środka.Rozcięcie pierścienia w górę lub przód,dokładnie nie pamiętam!Powodzenia! Jeżeli dalej nie bardzo kumasz, to zrób zdjęcia starego albo nowego pierścienia z boku i z tyłu ,wyślij mi na e-mail : [email protected] to Ci narysuję co i jak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michalvos Zgłoś #249 Napisano 16 Lutego 2010 (edytowane) Witam panowie mam problem lewa strona auta czyli przednie drzwi i tylnie w momencie otwierania drzwi nie zapala mi się światło w środku i alarm nie działa na te drzwi co mam zrobić? Edytowane 16 Lutego 2010 przez michalvos Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #250 Napisano 16 Lutego 2010 (edytowane) Witam panowie mam problem lewa strona auta czyli przednie drzwi i tylnie w momencie otwierania drzwi nie zapala mi się światło w środku i alarm nie działa na te drzwi co mam zrobić? Przeczytać dokładnie wątek,zastosować się do instrukcji i bez nerwów wszystko zrobisz;) Jak masz Vaga podepnij i sprawdź co mówi.Zobacz tez czy Ci się woda nie leje do środka,czy masz such pod nogami kierowcy a co za tym idzie czy moduł komfortu nie uczy się pływać Co do tylnych drzwi zerknij tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=512793#post512793 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=500785#post500785 Stawiam oczywiście na krańcówki.Sprawdź tez przewody w gumowej osłonie między słupkiem a drzwiami! powodzenia! Edytowane 16 Lutego 2010 przez Buszmen Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Play3R Zgłoś #251 Napisano 16 Lutego 2010 (edytowane) Witam Wrzucilem filmik montazowy pierscionka blokady wkladki drzwi lewych ( przednich ) : http://www.play3r.edomena.pl/ftp/forum/pierscien/pierscien.avi Oraz kilka fotek : http://www.play3r.edomena.pl/ftp/forum/pierscien/foto.JPG http://www.play3r.edomena.pl/ftp/forum/pierscien/foto1.JPG http://www.play3r.edomena.pl/ftp/forum/pierscien/foto2.JPG Dodam jeszcze że żeby zabrać się za ten pierścionek to należy odkręcić klamkę zewnętrzna i wewnętrzną tez. Klamka zewnętrzna trzyma się przy wkładce , wewnętrzna część klamki przykręcona jest jedna śrubką która jak Ktoś wyżej opisał idzie odkrecic bez problemu zwykłym Torxem. Pierścionek założyć na wewnętrzną część klamki ( jak na filmiku ) później odkręcić do oporu śrubkę ( żeby miec pewność ze pierścionek przy prawie złożonych drzwiach nie spadnie i będzie trzeba znowu rozbierać drzwi ;P ) i wtedy składać wszystko w całość. Po założeniu i przykręceniu zamka należny włożyć wkladke i wtedy dopiero śrubkę dokręcić do końca. ( u mnie srubka byla strasznie zniszczona i dlatego zostala delikatnie przerobiona na zwykly plaski srubokret ;p ) Nie wiem czy da się to zrozumieć bo pierwszy raz coś tutaj opisuje ale w razie problemów zawsze podpowiem co i jak bo temat drzwi męczyłem dosyć długo i już teraz troszkę o tym wiem. Moze sie komus przyda Pozdrawiam Edytowane 19 Lutego 2011 przez Play3R Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #252 Napisano 16 Lutego 2010 Generalnie fotki wystarczą ,ale filmik z ciekawości bym obejrzał.tylko nie mogę go otworzyć...?możesz mi go przesłać na maila? [email protected] z góry dzięki! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #253 Napisano 26 Lutego 2010 ptyanko: Jakie narzedzia sa potrzebne do wyciagniecia calego mechanizmu zamka z drzwi? Jakies specjalne troxy, imbusy? I czy to skomplikowane? Czy nalezy spuscic szybe czy zostawic zamknieta? Kupilem mechanizm zamka i chcialbym sie niebawem zabrac za wymiane. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #254 Napisano 26 Lutego 2010 Klucz nasadowy 10,gwiazdka M8, torx T20,T25,I jakiś mały ,ale nie pamiętam dokładnie ,śrubokret krzyżak PH-2 .Szybe trzeba opuścić do odpowiedniej pozycji Przód inaczej ,tył inaczej musisz przeczytac dokładnie ten wątek!!!Poźniej przykleić np.taśmą do drzwi na górze. Sprawa dość prosta ,tylko na spokojnie! Powodzenia! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #255 Napisano 26 Lutego 2010 jak najbardziej przod od kierowcy bo oswietlenie wnetrza, brzeczek zapalonych swiatel i sterowanie z pilota umarlo. Wszystko odpadalo po koleii i to na 100% mechanizm zamka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #256 Napisano 26 Lutego 2010 Otwórz pierwszy post w tym temacie i pierwszy link będzie Cie interesował;)Tam są też chyba podane potrzebne narzędzia . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glowaglowa Zgłoś #257 Napisano 26 Lutego 2010 Witajcie passaczowicze, Mam pytanie właśnie co do zamka w Passacie '03. Wczoraj wymieniałem mechanizm podnoszenia szyby po stronie kierowcy wg instrukcji zamieszczonej na forum. Wszystko poszło elegancko lecz po złożeniu zauważyłem, że kiedy zamykam samochód z pilota nie mruga kierunkowskazami jak robil to przedtem. Rygluje zamki, czerwona dioda mruga i wszystko wydaje się w porzadku tylko te kierunkowskazy. Czy ktoś wie jak to z nimi jest? pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mb1 Zgłoś #258 Napisano 27 Lutego 2010 Witam, U mnie problem z głowy, zamek wymieniony na nowy i wszystko działa jak należy. Koszt zamka i robocizny 170 zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #259 Napisano 27 Lutego 2010 Witam,U mnie problem z głowy, zamek wymieniony na nowy i wszystko działa jak należy. Koszt zamka i robocizny 170 zł Gdzie i za ile kupowałeś sam zamek? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #260 Napisano 28 Lutego 2010 Jeśli chodzi o mnie to zamek kupiłem w uk do anglika kosztował mnie koło Ł40 a eBAY-u. Najśmieszniejsze, że sprzedawca jest z polski :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach