Skocz do zawartości
Carrey

Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)

Rekomendowane odpowiedzi

Tak dokladnie, to jest kiedy samek sie zamknie i zarygluje.

Nie chce tego pruć na bezczela.

 

jak byś miał dojście do kabli na zamek to możesz podać sterowanie z aku na krótko i otworzy lub spróbować pociągnąć za obie klamki jednocześnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ostatnio przerobiłem akcje zamki w pasku teraz wszystko już działa brzęczyk i inne pierdoły jak coś to zawsze mogę pomoć posiadaczą pasków z Dolnego Śląska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Uporałem się z zaciętym zamkiem,

Tak to wszystko ładnie wymyślili, że tapicerkę można zdjąć bez otwierania drzwi (połamałem pare pastikowych kołków-zatrzasków, ale to nic) następnie odkręciłem blachę z mechanizmem szyby (bezproblemowo) następnie wykręciłem dwie śrubki z zamka (torx 10) które były dostępne a później na bezczela rozwaliłem zamek, wypadł silniczek, rygiel odpuścił i drzwi się otwarły.

Następnie wykręciłem zepsuty zamek zastąpiłem go sprawnym i już wszystko gra. Czas operacyjny 2 godziny.

Mam nadzieje że opis jest zrozumiały i pomoże komuś w podobnym problemie.

pozdrawiam Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grunt, że się udało :) a jak ściągnąłeś tapicerkę przy zamkniętych drzwiach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tapicerke trzeba rwać kiedyś tak u kolegi w leonie rozbierałem ogolnie robiło się mało miejsca a miał uszkodzony zamek i nawet podanie napięcia na silnik nie dało rady ale pomaga przecinak i półkilowy precyzator

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tapicerke trzeba rwać kiedyś tak u kolegi w leonie rozbierałem ogolnie robiło się mało miejsca a miał uszkodzony zamek i nawet podanie napięcia na silnik nie dało rady ale pomaga przecinak i półkilowy precyzator

 

:mlotkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tapicerke trzeba rwać kiedyś tak u kolegi w leonie rozbierałem ogolnie robiło się mało miejsca a miał uszkodzony zamek i nawet podanie napięcia na silnik nie dało rady ale pomaga przecinak i półkilowy precyzator

 

no nie o taką odpowiedź mi chodziło :hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grunt, że się udało :) a jak ściągnąłeś tapicerkę przy zamkniętych drzwiach?

 

Dwie srubki na dole mozna wykrecic bez problemu przez szpare miedzy dolem tapicerki a progiem.

Potem dwie sruby z klamki, gore tapicerki trzeba sciagnac sila ale jest elastyczna wiec sie nie polamie.

Nastepnie trzeba zerwac zatrzaski, kilka mi sie polamalo, ale tylko tyle strat bylo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok. zapamiętam - przyda się pewnie na przyszłość :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oj już widzę że wszystko z młotkami atakują ja tam zawsze mowie na demontaż tapicerki wranie tapicerki ;-)

Edytowane przez martyna13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oj już widzę że wszystko z młotkami atakują ja tam zawsze mowie na demontaż takicerki wranie tapicerki ;-)

 

Chłopie pisz po polsku,bo ciężko skumać,o co ci chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na demontaż takicerki wranie tapicerki

 

ke??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak złożyć wkładkę zamka (jak ma być ułożona ta sprężyna) ? :glaszcze bo nie moge sobie poradzić. Składam tak że po przekręceniu kluczyk nie odbija do pionu... ;\

[ATTACH=CONFIG]73847[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]73848[/ATTACH]

 

witam już dłuższy czas śledzę ten wątek i mam pytanie o samą wkładkę

czy wkładka, ale przednia część(czyli z zapadkami) jest rozbieralna, a jeśli tak to w jaki sposób?

nie mogę wcale jej przekręcić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam już dłuższy czas śledzę ten wątek i mam pytanie o samą wkładkę

czy wkładka, ale przednia część(czyli z zapadkami) jest rozbieralna, a jeśli tak to w jaki sposób?

nie mogę wcale jej przekręcić

 

Tak, jest rozbieralna. Musisz wyjąc zawleczkę wiosełka, poźniej zdjąć wiosełko, wyjąć sprężynę, , wyjąć tulejke która jest pod sprężyną, nastepnie włożyć kluczyk do wkładki i wypchnąć środek wkładki. Fotostory jest na forum golfa.

 

prosze bardzo ;)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175564

Edytowane przez tomek1634

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, jest rozbieralna. Musisz wyjąc zawleczkę wiosełka, poźniej zdjąć wiosełko, wyjąć sprężynę, , wyjąć tulejke która jest pod sprężyną, nastepnie włożyć kluczyk do wkładki i wypchnąć środek wkładki. Fotostory jest na forum golfa.

 

prosze bardzo ;)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175564

 

Świetnie opracowany wątek. Dzięki tomek1634 za podesłanie linka.

Również mam kłopot z wkładką, który zaczął się od uszkodzenia uszczelki przy miejscu gdzie wkłada się kluczyk. Czy posiada ktoś do odsprzedania takową ?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki tomek1634 za podpowiedz zaraz zabieram się za tę wkładke:cool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm, u mnie po tych wszystkich zabiegach wkładka wzorowo, ale cały ten element klamki, w którym wkładka siedzi - zaczął się ruszać :( zachlastam się chyba z tym vw kiedyś... :antyvw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Daniel11988

Witam .

Mam problem z którym walcze 3 dzien;p .

1. jechałem jednego dnia i zaczeła mi sie swiecic kontrolka od recznego po czym napis STOP i breake fluid . wysiadlem i sprawdziłem płyn i go nie było dodam ze do domu wracałem majac tylko reczny;p . okazało sie ze przewód jest przzerwany przy lewym kole . przewód wymieniłem ale błynu nie wleje bo..

włożyłem kluczyk do drzwi i zamknąłem auto ,poczym kluczyka nie mogłem wyciągnąć cos taam strzela w srodku dlatego zabrałem sie za rozbieranie drzwi od srodka doszedłem do tego momentu gdzie trzeba podniesc szybe do wysokosci dwóch otworów i odkrecic sróbki .

 

ale zeby to zrobic trzeba włozyc kluczyk do stacyjki i przekrecic ;p( a kluczyk wiadomo gdzie;p) . chciałem zewrzeć na krotko, ale żeby odkrecic plastik pod kierownica trzeba dostac sie jeszcze do dwóch srob ktore mozna odkrecic tylko ze trzeba kręcić kierownica tak żeby były widoczne a wiadomo ze kluczyka nie włoze a kierownica jest zablokowana;pp . próbowałem tez włozyc sama płytke drukowana z przełacznikami do podnoszenia szyb i podłaczyc pod zasilanie ze swiatełka podswietlajacego rozsuwane lusteko wewnatrz ale tez nie poszło;p . zeby wymienic plyn tez musze przekrecic stacyjke ;p . Dodam ze mam jeden klucz i jeszcze go nie złamałem ;p. Powie mi ktos jak podniesc tą szybe nie przecinajac linek ?Passat b5fl 2001 r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź najpierw wyjmij wkładkę razem z kluczykiem z drzwi i ją rozbierz tak jak jest napisane 5 postów wyżej. Inaczej to tylko nakombinujesz się jak głupi, a suma sumarum na końcu jakoś musisz ten kluczyk z wkładki wyjąć. Co do samej szyby, to jak już wyjmiesz wkładkę z drzwi to poświeć w otwór po niej w drzwiach, w głębi zobaczysz biały plastik w który wchodzi wiosełko od wkładki zamka, wsadź tam śrubokręt i przytrzymaj w pozycji, jakbyś otwierał drzwi kluczykiem, po chwili szyby zaczną zjeżdżać w dół.

 

---------- Dodano o 19:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:26 ----------

 

Mój błąd, drzwi od środka rozbierasz :)

 

---------- Dodano o 19:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:27 ----------

 

Zadzwoń do mnie to Ci powiem co zrobić, telefon masz w podpisie, dużo pisania,a tak to wszystko wytłumaczę.

 

---------- Dodano o 19:30 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:28 ----------

 

Ale zaraz zaraz, drzwi od środka, ale jakoś tam wlazłeś... Powiedz czy masz drzwi kierowcy otwarte, jeżeli tak to wyciągaj wkłądkę i uwolnij kluczyk :)

Tak jest jak się niedokładnie opisuje :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Daniel11988

 

---------- Dodano o 19:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:26 ----------

 

Mój błąd, drzwi od środka rozbierasz :)

 

---------- Dodano o 19:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:27 ----------

-

Ale zaraz zaraz, drzwi od środka, ale jakoś tam wlazłeś... Powiedz czy masz drzwi kierowcy otwarte, jeżeli tak to wyciągaj wkłądkę i uwolnij kluczyk :)

Tak jest jak się niedokładnie opisuje :P

 

 

 

 

Dojscie do wewnatrz mam bo centralny działa a szybe mam opuszczona max do dołu ;p i trzeba ja podniesc;p . Najwarzniejsze jest dla mnie wyciagniecie kluczyka z reszta dam sobie rade ;p ale bez kluczyka ni huhu ;p;p;p dziwi mnie tez czemu nie moge podniesc szyby ta płytka drukowana z przyciskami pobierajac prad od swiatła;p przeciez napiecie jest te samo ;p tylko od dupy strony;p a sledzac sciezki na płytce to nie ma siły zebym zle podłaczył:smutek

 

---------- Dodano o 20:14 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:49 ----------

 

Tak pozatym dzieki za zainteresowanie moja sprawa;pp juz myslałem ze nikt nie napisze;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności