Gość skorpion1vw Zgłoś #1 Napisano 12 Stycznia 2008 Mam pytanko czy ktoś wie czy można założyć chipa do tego motoru z LPG bez żadnego problemu,nie wpływający na jego żywotność proszę o namiary najlepiej gdzieś w Wrocku jeśli taki ktoś jest.proszę o poradę... Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość domanskit Zgłoś #2 Napisano 12 Stycznia 2008 mam taki sam motor i kiedyś myślałem o chipie ale mój elektronik ( kierownik elektroników w autoryzowanym serwisie) mówił mi że kiedyś klient w 1.8T na swoją odpowiedzialność zczipował i wał mu bokiem wyszedł dosłownie i nie polecał mi tych zabiegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość skorpion1vw Zgłoś #3 Napisano 12 Stycznia 2008 podobno można go bezboleśnie podkręcić do 180KM zwiększając moment i obniżając spalanie...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #4 Napisano 13 Stycznia 2008 na gazie nie wiem ale na benzynie napewno 180KM,przenieś do innego działu tj.Tuning lub Instalacja gazowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angelo77 Zgłoś #5 Napisano 13 Stycznia 2008 mam taki sam motor i kiedyś myślałem o chipie ale mój elektronik ( kierownik elektroników w autoryzowanym serwisie) mówił mi że kiedyś klient w 1.8T na swoją odpowiedzialność zczipował i wał mu bokiem wyszedł dosłownie i nie polecał mi tych zabiegów Jeżeli twój elektronik pracuje w serwisie Audi, to prawdopodobnie mówił Ci o przypadku mojego znajomego, chyba że takich przypadków mieli więcej. Jemu akurat silnik chipował "mtm". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #6 Napisano 13 Stycznia 2008 Jemu akurat silnik chipował "mtm". Dobry żart - chłopcy wgrali na serwisie jakiś badziewny soft a nie program MTM.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 13 Stycznia 2008 chopcy byli obrotni to wrzucili pierwszy lepszy soft sciagniety z netu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angelo77 Zgłoś #8 Napisano 13 Stycznia 2008 chłopcy wgrali na serwisie jakiś badziewny soft a nie program MTM.... Program MTM wgrywali mu nie w serwisie tylko na południu kraju (chyba Opole), a do serwisu w Olsztynie przyjeżdżał na przeglądy, i tam również naprawiali mu silnik po awarii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #9 Napisano 14 Stycznia 2008 Jak wiecie jestem z B-B mamy tu i Compsport i Ecusoft były MTM i oba według mnie są godne polecenia, Ecusoft jako pierwszy wgrywał programy gotowe z MTM-u później robią już sami i wszystko gra kumpel zrobił Golfa 1.8T z 98r. i śmignął 70tys nie oszczedzając auta i nic się nie działo, mój Tato tydz. temu zrobił program w Ecusofcie w Kia Sorento 2.4 CRD z 140 na 170 KM na automacie i jest zadowolony podejście max profesjonalne i oczywiście gwarancje udzielają. Dodam kopcenie zredukowane do min. jak przed programem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #10 Napisano 14 Stycznia 2008 Walter kogo jak kogo ale Ecusofta zdecydowanie nie polecam - są to chyba jeszcze więksi partacze niż V-Tech. Kolesie wgrywają gotowe softy a cała reszta to dobra ściema. Na Śląsku są dwie dobre firmy tuningowe: Aligator i CompSport. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #11 Napisano 14 Stycznia 2008 Jeśli V-Tech to się zgodze nawet w Renault Espace 2.2 dci nie umieli sprawdzić czy turbo jest ok. masakra. Ja jak bym robił program to podjade do Compsportu, w sumie już u nich byłem sprawdzałem turbawke na Vagu i była git ale zabrałem się za obniżanie i poszedłem w koszta springi i koni po drodze kiera ale co do programu to jeśli chodzi o Ecusoft to są rózne opinie podobno po ich progranie auta więcej pala? sam tego nie zweryfikowałem to do końca nie wiem, ale znajomi co do działania silnika nie mieli zastrzeżeń, ale w swoim nie chciał bym nieć korby z boku silnika heheh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #12 Napisano 15 Stycznia 2008 najlepszy tjunink w Twoim przypadku to WYMONTOWANIE GAZU. gazownik nie bedzie nigdy chodzil tak jak sama benzyna. Albo oszczedzamy albo szybko jezdzimy w przypadku benzyny. Zawsze zostaje opcja dizla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość skorpion1vw Zgłoś #13 Napisano 15 Stycznia 2008 Widzę że nie jesteś w temacie LPG a ja nie mam zamiaru pozbyć się dobrej instalacji bo ja z kolei mam doświadczenie z gazem (3-auto z LPG w tym GTI) i co ty na to ,tanio ,szybko i bezproblemowo (brak różnicy przy właściwej instalacji-LPG-PB) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #14 Napisano 16 Stycznia 2008 z przyjmnoscia ustawię się z Tobą na kresce, co bys miał orietnacje pracy na gazie. moze marecek sie wypowie jak to wyglada LPG vs Benzyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #15 Napisano 16 Stycznia 2008 ja na sekwencji BRC z BMW e34 zrobilem 100kkm w 1,5 roku bez zadnego problemu wiec chyba gaz nie jest taki zly. kwtestia montazu i dobrych wtryskow. Mysle ze 1.8T nie jest silnikiem z przeciwskazaniami do gazu. powinno hulac dlugo i bezproblemowo. Zrob tak jak pisal jeden z kolegow: zaczipuj, pojezdzij troche na PB a potem do gazownikow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #16 Napisano 20 Stycznia 2008 sorry, że dopiero teraz, ale nie mogę się jakoś odnaleźć na tym nowym forum... Do autora tematu - możesz spokojnie robić program, tylko pamiętaj, że instalacja musi być odpowiednio przewymiarowana... zwykle jest tak, że masz ją dobraną "na styk", bo instalacje LPG mają dość jasno określone granice wydajności i mało kto zakłada listwę wtryskową posiadającą 50% zapas (dosłównie tyle będzie Ci teraz potrzeba). Po zrobieniu programu zwiększasz ciśnienie doładowania o blisko/ponad 50% (z seryjnych 0,6 bara do blisko 1.0 bara w szczycie), więc i ciśnienie paliwa trzeba będzie odpowiednio zwiększyć. Jeśli instalacja nie będzie w stanie dostarczyć gwałtownie tak dużej ilości paliwa LPG, to będziesz miał od razu check engine (system too lean) i - albo tryb awaryjny, albo auto przestawi Ci się na benzynę, w zależności od tego jak zareaguje sterownik LPG... to tyle. the.wolf - widziałeś jak mam program napisany - zachowawczo... dlatego moje LPG tak dostaje po dupsku od Twojego monstera pogadamy pod koniec lutego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #17 Napisano 23 Stycznia 2008 mareczku, moj program tez jest bardzo zachowawczy. ledwo 0,8bara laduje pogadac wolalbym pod koniec marca:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #18 Napisano 30 Lipca 2008 OK teraz mam programik na 181 i 275Nm i instalke Prinsa. Powiem jedno. na gazie spadek mocy jest maly ale da sie go wyczuc. Spalanie na MFA pokazuje mi miedzy 10 a 11L a gazu wychodzi jakies 13. Jak dla mnie bardzo sie oplaca. A jak na slasku chipa to polecam odwiedzic Styczniawa 2 w Katowicach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #19 Napisano 31 Lipca 2008 zeby zweryfikowac efekt junkersa po chipsie, ustaw sie z kim kto nie ma instalki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #20 Napisano 31 Lipca 2008 chetnie sie sprawdze. golf z AWX nie ma podjescia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach