Skocz do zawartości
Gość gelt

po odpaleniu gasnie...

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś coś doradzi co to może być:638:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze ma jakies błedy lub poprostu jest cos namieszane w insalacji paliwowej filtr zabrudzony moze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po ostatnim odłączeniu i podłączeniu aku wróciło do normy a mam jeszcze pytanko jeżeli nie mam wyjścia przy lewarku i koło cewki to da się jakoś podłączyć komputer do diagnozy czy tego się nie da komp ma 25 pinów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co weim te roczniki to miały juz zlacza OBD

"VW Passat od 1993 do 1996 po prawej stronie kierownicy, za stacyjką"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ze to jest składak a z numeru vin wygląda na 88 a możne ktoś wie który to pin w komputerze do diagnostyki

Edytowane przez kamil30pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam małe pytanie. w moim pasacie jak odpale auto z rana obroty trzymają się w granicy 900 i na benzie i na gazie. ale gdy tylko włączę światła zaczyna się zabawa zgaśnie czy nie zgaśnie wyłącze swiatła wraca wszystko do normy. więc pytam czy to normalne że tak się dzieje??? miałem parę aut i nie spotkałem się z czymś takim. spadek napięcia po włączeniu świateł to jeszcze rozumiem, ale co ma prąd do obrotów??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest związane raczej z tym, że alternator musi podawać więcej prądu przy włączonych światłach i stanowi większe obciążenie dla silnika (poprzez pasek). A że potrafi zgasnąć, to pewnie kwestia regulacji, ale nie wiem. Ja mam diesla i nigdy tego nie przerabiałem. Ktoś pewnie będzie miał jakieś propozycje i się odezwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

>>>To jest związane raczej z tym, że alternator<<<<< chyba masz rację, a dodam że żeczywiście mam problem z paskiem bo mi piszczy czasami a może być po prostu być luzny co daje wtedy moment poślizgu a przez to słabsze napiecie podczas ładowania. Może to i przyczyna:confused: Sprawdzę to:cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, obciążenie jest większe ale silnik krokowy powinien wyregulować obroty pod obciążeniem i w tym kierunku bym szukał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

naciągnołem troszke pasek od alternatora i nie powiem bo jest poprawa:D co prawda jak zimny to troszkę falują obroty ale jak włączę światła to już nie gaśnie ale obroty spadają do 700 i z powrotem zaraz wyrównują się do 900. pojeżdzę zobaczę a na razie jest lepiej:cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kable, kopułka, palec, cewka, świece, filtry, słabe paliwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuje wymienic regulator cisnienia paliwa. Miałem podobne objawy, jak wymieniłem to jak ręką odjął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy post z tego wątku 02.05.2006r.

od jakiegos czasu mam problemy z odpalaniem. czasem odpala normalniei bez problemu, czasem krece kilka sekund jednoczesnie gazujac i odpala (na poczatku przez 10 sekund czasem nierowno pracuje, a potem chodzi jak w zegarku, czasem tez osdpala od razu (bez krecenia) ale jesli nie przygazuje gasnie. co to moze byc?

 

mam silnik 2.0 16v

od jakiegos czasu mam problemy z odpalaniem. czasem odpala normalniei bez problemu, czasem krece kilka sekund jednoczesnie gazujac i odpala (na poczatku przez 10 sekund czasem nierowno pracuje, a potem chodzi jak w zegarku, czasem tez osdpala od razu (bez krecenia) ale jesli nie przygazuje gasnie. co to moze byc?

Mati89 a jesteś pewien, że na pewno masz problemy z samochodem? Czy tylko kopiujesz posty z nudów ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mój problem polega na tym że jak odpale zimny silnik,chwile pochodzi dobrze i gaśnie.Tzn.obroty nagle spadają poniżej500 i gaśnie.Następnie długo kręci i jak dodam gazu zapali.Tak jest dopuki się trochę nie rozgrzeje,wtedy obroty ok.900 i nawet nie drgną.Tak jest i na bęzynie i na gazie.

A tak wogóle to czy w modelu ADY jest silniczek krokowy,czy regulator biegu jałowego.I jak to wyjąć w celu wyczyszczenia.

Edytowane przez marci_87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalnie kolego masz silniczek krokowy , nie wiem jak w ADY ale w 2E znajduje sie na pokrywie zaworow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
normalnie kolego masz silniczek krokowy , nie wiem jak w ADY ale w 2E znajduje sie na pokrywie zaworow

W 2E jest zawór stabilizacji biegu jałowego a nie żaden silniczek krokowy. Nie za bardzo wiem jak jest w ADY ale pewnie to samo co 2E. Jak sprawdzić zawór jest opisane na forum gdzieś musisz poszukać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymieniłem:świece,przewody,kopułkę,polec,czujnik temperatury i wyczyściłem przepustnice, ale niewiele to pomogło.Nadal są bardzo nierówne obroty i dodatkowo podczas jazdy przy dodawaniu gazu silnik jakby się dławił, i zaczyna nim szarpać.Po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają poniżej 500 aż zapolają się wszystkie kontrolki.A i jeszcze to że przy odpalaniu musze wcisnąć pedzł gazu bo inaczej nie zapali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kable, kopułka, palec, cewka, świece, filtry, słabe paliwo

 

... wał, panewki, tłoki, tuleje, pierścienie, głowica... :D tak można w nieskończoność.

 

Marcin, wygląda na to że coś dzieje ci się z elektrozaworem wolnych obrotów. Gdzieś na forum było napisane jak go wyczyścić. Sprawdź też czy nie łapie ci gdzieś lewego powietrza. No i podjechać na komputer też by nie zaszkodziło.

Edytowane przez pszemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ATTACH]23031[/ATTACH]może to pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności