kamil30pl Zgłoś #21 Napisano 24 Grudnia 2009 Może ktoś coś doradzi co to może być:638: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #22 Napisano 24 Grudnia 2009 moze ma jakies błedy lub poprostu jest cos namieszane w insalacji paliwowej filtr zabrudzony moze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil30pl Zgłoś #23 Napisano 25 Grudnia 2009 po ostatnim odłączeniu i podłączeniu aku wróciło do normy a mam jeszcze pytanko jeżeli nie mam wyjścia przy lewarku i koło cewki to da się jakoś podłączyć komputer do diagnozy czy tego się nie da komp ma 25 pinów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 25 Grudnia 2009 z tego co weim te roczniki to miały juz zlacza OBD "VW Passat od 1993 do 1996 po prawej stronie kierownicy, za stacyjką" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil30pl Zgłoś #25 Napisano 25 Grudnia 2009 (edytowane) tylko ze to jest składak a z numeru vin wygląda na 88 a możne ktoś wie który to pin w komputerze do diagnostyki Edytowane 25 Grudnia 2009 przez kamil30pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #26 Napisano 25 Grudnia 2009 W 88 jeszcze bez diagnostyki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arni17 Zgłoś #27 Napisano 31 Grudnia 2009 Witam, mam małe pytanie. w moim pasacie jak odpale auto z rana obroty trzymają się w granicy 900 i na benzie i na gazie. ale gdy tylko włączę światła zaczyna się zabawa zgaśnie czy nie zgaśnie wyłącze swiatła wraca wszystko do normy. więc pytam czy to normalne że tak się dzieje??? miałem parę aut i nie spotkałem się z czymś takim. spadek napięcia po włączeniu świateł to jeszcze rozumiem, ale co ma prąd do obrotów?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #28 Napisano 1 Stycznia 2010 To jest związane raczej z tym, że alternator musi podawać więcej prądu przy włączonych światłach i stanowi większe obciążenie dla silnika (poprzez pasek). A że potrafi zgasnąć, to pewnie kwestia regulacji, ale nie wiem. Ja mam diesla i nigdy tego nie przerabiałem. Ktoś pewnie będzie miał jakieś propozycje i się odezwie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arni17 Zgłoś #29 Napisano 1 Stycznia 2010 >>>To jest związane raczej z tym, że alternator<<<<< chyba masz rację, a dodam że żeczywiście mam problem z paskiem bo mi piszczy czasami a może być po prostu być luzny co daje wtedy moment poślizgu a przez to słabsze napiecie podczas ładowania. Może to i przyczyna:confused: Sprawdzę to:cool: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #30 Napisano 1 Stycznia 2010 Tak, obciążenie jest większe ale silnik krokowy powinien wyregulować obroty pod obciążeniem i w tym kierunku bym szukał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arni17 Zgłoś #31 Napisano 1 Stycznia 2010 naciągnołem troszke pasek od alternatora i nie powiem bo jest poprawa:D co prawda jak zimny to troszkę falują obroty ale jak włączę światła to już nie gaśnie ale obroty spadają do 700 i z powrotem zaraz wyrównują się do 900. pojeżdzę zobaczę a na razie jest lepiej:cool: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #32 Napisano 2 Lutego 2010 kable, kopułka, palec, cewka, świece, filtry, słabe paliwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazek127 Zgłoś #33 Napisano 2 Lutego 2010 Proponuje wymienic regulator cisnienia paliwa. Miałem podobne objawy, jak wymieniłem to jak ręką odjął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #34 Napisano 2 Lutego 2010 Pierwszy post z tego wątku 02.05.2006r. od jakiegos czasu mam problemy z odpalaniem. czasem odpala normalniei bez problemu, czasem krece kilka sekund jednoczesnie gazujac i odpala (na poczatku przez 10 sekund czasem nierowno pracuje, a potem chodzi jak w zegarku, czasem tez osdpala od razu (bez krecenia) ale jesli nie przygazuje gasnie. co to moze byc? mam silnik 2.0 16vod jakiegos czasu mam problemy z odpalaniem. czasem odpala normalniei bez problemu, czasem krece kilka sekund jednoczesnie gazujac i odpala (na poczatku przez 10 sekund czasem nierowno pracuje, a potem chodzi jak w zegarku, czasem tez osdpala od razu (bez krecenia) ale jesli nie przygazuje gasnie. co to moze byc? Mati89 a jesteś pewien, że na pewno masz problemy z samochodem? Czy tylko kopiujesz posty z nudów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #35 Napisano 4 Lutego 2010 (edytowane) Witam Mój problem polega na tym że jak odpale zimny silnik,chwile pochodzi dobrze i gaśnie.Tzn.obroty nagle spadają poniżej500 i gaśnie.Następnie długo kręci i jak dodam gazu zapali.Tak jest dopuki się trochę nie rozgrzeje,wtedy obroty ok.900 i nawet nie drgną.Tak jest i na bęzynie i na gazie. A tak wogóle to czy w modelu ADY jest silniczek krokowy,czy regulator biegu jałowego.I jak to wyjąć w celu wyczyszczenia. Edytowane 4 Lutego 2010 przez marci_87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GT88 Zgłoś #36 Napisano 5 Lutego 2010 normalnie kolego masz silniczek krokowy , nie wiem jak w ADY ale w 2E znajduje sie na pokrywie zaworow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #37 Napisano 5 Lutego 2010 normalnie kolego masz silniczek krokowy , nie wiem jak w ADY ale w 2E znajduje sie na pokrywie zaworow W 2E jest zawór stabilizacji biegu jałowego a nie żaden silniczek krokowy. Nie za bardzo wiem jak jest w ADY ale pewnie to samo co 2E. Jak sprawdzić zawór jest opisane na forum gdzieś musisz poszukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #38 Napisano 5 Lutego 2010 Dziś wymieniłem:świece,przewody,kopułkę,polec,czujnik temperatury i wyczyściłem przepustnice, ale niewiele to pomogło.Nadal są bardzo nierówne obroty i dodatkowo podczas jazdy przy dodawaniu gazu silnik jakby się dławił, i zaczyna nim szarpać.Po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają poniżej 500 aż zapolają się wszystkie kontrolki.A i jeszcze to że przy odpalaniu musze wcisnąć pedzł gazu bo inaczej nie zapali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #39 Napisano 6 Lutego 2010 (edytowane) kable, kopułka, palec, cewka, świece, filtry, słabe paliwo ... wał, panewki, tłoki, tuleje, pierścienie, głowica... tak można w nieskończoność. Marcin, wygląda na to że coś dzieje ci się z elektrozaworem wolnych obrotów. Gdzieś na forum było napisane jak go wyczyścić. Sprawdź też czy nie łapie ci gdzieś lewego powietrza. No i podjechać na komputer też by nie zaszkodziło. Edytowane 6 Lutego 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #40 Napisano 6 Lutego 2010 [ATTACH]23031[/ATTACH]może to pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach