Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marcin

 

Postanowilem zmienic caly ten plastik z tylu, w ktory to wtykamy zarowke migacza i stopu,

 

Pozdrawiam

 

jak ta część się nazywa fachowo ? bo mnie już kurwica bierze z tą dyskoteką !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Postanowilem zmienic caly ten plastik z tylu, w ktory to wtykamy zarowke migacza i stopu,

 

Pozdrawiam

 

jak ta część się nazywa fachowo ? bo mnie już kurwica bierze z tą dyskoteką !!!

 

Wiec nazywa sie to bardzo prosto

Oprawa żarówek

PS podaj czy to kombi czy sedan to podam ci numerek czesci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcin

kombi..............a wogóle to coś tam jest nie tak bo mi przytapia się plastik przy brązowym kabelku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc do kombi masz nastepujaco

b 333 945 257 oprawa zarowek zewnet.

b 333 945 259 oprawa zarowek wewnet.

to coś tam jest nie tak bo mi przytapia się plastik przy brązowym kabelku...

wychodzi na ewidentne zwarcie ale gdzie to juz raczej tu ci nie pomoga bo to trzeba już dochodzic po kabelku :zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepne sie pod watek bo mysle ze moj problem okaze sie dla wielu dosc ciekawym przypadkiem.

Otoz sprawa dotyczy kierunkowskazow, jakies 2 dni temu zniknely lewe kierunki, wszystkie.... przekaznik cyka, ale duzo szybciej niz normalnie na wlaczonych prawych kierunkach (kontrolka dla lewych nie miga), awaryjne dzialaja ok (wszystko cyka i miga normalnie), styki na kostce pod kierownica wygladaja ok.

Powiedzcie co to moze byc ??? Czyzby manetka siadla ??

P.S. kupilem nowy przekaznik, ale dalej to samo.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie po podpięciu Vag PODZIAŁO SIE COŚ Z KIERUNKAMI PRACUJĄ BARDZO SZYBKO PRAWA I LEWA STRONA awaryjne normalnie co to może byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wszystkie migają i wszystkie światła świecą pomimo to kierunki bardzo szybko migają?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(...) sprawa dotyczy kierunkowskazow, jakies 2 dni temu zniknely lewe kierunki, wszystkie.... przekaznik cyka, ale duzo szybciej niz normalnie na wlaczonych prawych kierunkach (kontrolka dla lewych nie miga), awaryjne dzialaja ok (wszystko cyka i miga normalnie)

 

Szanowni koledzy i kolezanki! Pomozcie prosze. Wiem, ze temat jest martwy od pol roku, ale koledze Przemosowi nikt nie odpowiedzial, a mam cos podobnego (z ta roznica, ze u mnie tak sie dzieje dla prawego kierunku). Mowa oczywiscie tylko o tylnych.

 

Zaznacze, ze poszedlem dalej, przegrzebalem ile sie dalo bez rozbierania auta, bo robilem to w plenerze, spedzilem 2,5 browara czasu z miernikiem w rekach i:

 

- wcisniecie pedalu hamulca nie powoduje zaswiecenia swiatel stopu (zarowki nowe, sprawne, dzisiaj kupowane, dobrze dobrane, dwuobwodowe, sprawne podkreslam raz jeszcze, czujnik stopu rowniez - skad wiem? o tym juz w nastepnym zdaniu) natomiast przygasaja wtedy lekko obie zarowki, lekko swieci sie zarowka od kierunku/awaryjnego i - uwaga - kontrolka na zegarach (prawa, dla lewego kierunku wszystko jest OK)

 

- a teraz to, co mnie wprawilo w MEGA zdumienie - do lewej lampy dochodzi wtyczka z 6-cioma przewodami (4 z nich ida dalej, do prawej) i na 4-ech z nich mam jakby zwarcie. Tak przynajmniej twierdzi moj miernik. Chyba, ze czegos nie lapie, i te obwody gdzies sie lacza, przez jakas zarowke albo cos podobnego i to normalne. Dodam, ze dziwne byloby, gdybym mial permanentne zwarcie 4 kabli, bo autem jezdze zazwyczaj co 2-3 dni (czasem nawet rzadziej) zaden akumulator by tego nie przezyl, tymczasem u mnie odpala na pstrykniecie palcami.

 

Zaznacze, ze oprawe zarowek wyskrobalem z rdzy, wyczyscilem itd. Zreszta, mowie - spedzilem tam troche z miernikiem.

 

Z gory dziekuje za wszelkie porady

Edytowane przez beny1988

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na 4-ech z nich mam jakby zwarcie.
To nie jest zwarcie, tylko żarówki. Sprawdź połączenie masowe obok lewego bocznego schowka w bagażniku (śrubka i oczko z kablem), jak masz hak to sprawdź czy w gnieździe coś nie kwitnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 99,9% problem z masą - jak oprawka żarówek nie ma dobrej masy, to włączana żarówka "pobiera" masę przez pozostałe żarówki i włącza je wtedy w szereg, dlatego żarówka włączana świeci słabiej i zaświecają się inne, też słabiej świecąc. Jest to specyfika układów zasilanych akumulatorem i alternatorem (samochody i inne pojazdy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bingo, neurojarre. Musiał skubany zamykac obwod wlasnie przez prawy kierunek, widac znajdywal tam niewielka roznice potencjalow. Poradzilem sobie z problemem inaczej - nie dopinalem dodatkowo masy, jak tu ktos wyzej w temacie pisal, tylko pojechalem na szrot i za cale 2 piwa dorwalem piekna, niepordzewiala oprawe zarowek (lewych, rzecz jasna). Chwala Bogu, bo mieli jednego jedynego Passata B3. Jak kazdy wie, do niej wchodza wszystkie kable i z niej wychodza do lampy prawej. Wymienilem - DZIALA jak sie masz. Gdzies musiala nie miec styku. Dziekuje Wam obu za porady :) wszystkim z podobnymi objawami radze zaczac od tego samego.

Edytowane przez beny1988

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a zamieniałes te plastiki na odwrot co na nich siedzą żarówki, na przemian daj i zobacz co sie dzieje.

mialem tak ze tam gdzie wiecej kabli to zwarcie i dalem tam gdzie mniej i działało , tzn podmienilem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem podobny do tych opisanych w tym temacie.U mnie objawia się to w tym ,że co 10 minut migają mi światła awaryjne.Zdejmowałem klemy z akumulatorów resetowałem kompa i nie wiem co może być tego przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już po problemie. Powodowało go zwarcie na wtyczce (gniazdko) pod przyczepkę. Wystarczyło przeczyścić styki .Sprawdź to!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności