Gość marcin Zgłoś #21 Napisano 7 Lipca 2007 Postanowilem zmienic caly ten plastik z tylu, w ktory to wtykamy zarowke migacza i stopu, Pozdrawiam jak ta część się nazywa fachowo ? bo mnie już kurwica bierze z tą dyskoteką !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Martyn Zgłoś #22 Napisano 7 Lipca 2007 Postanowilem zmienic caly ten plastik z tylu, w ktory to wtykamy zarowke migacza i stopu, Pozdrawiam jak ta część się nazywa fachowo ? bo mnie już kurwica bierze z tą dyskoteką !!! Wiec nazywa sie to bardzo prosto Oprawa żarówek PS podaj czy to kombi czy sedan to podam ci numerek czesci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcin Zgłoś #23 Napisano 7 Lipca 2007 kombi..............a wogóle to coś tam jest nie tak bo mi przytapia się plastik przy brązowym kabelku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Martyn Zgłoś #24 Napisano 8 Lipca 2007 Więc do kombi masz nastepujaco b 333 945 257 oprawa zarowek zewnet. b 333 945 259 oprawa zarowek wewnet. to coś tam jest nie tak bo mi przytapia się plastik przy brązowym kabelku... wychodzi na ewidentne zwarcie ale gdzie to juz raczej tu ci nie pomoga bo to trzeba już dochodzic po kabelku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemos Zgłoś #25 Napisano 3 Czerwca 2009 Witam, podepne sie pod watek bo mysle ze moj problem okaze sie dla wielu dosc ciekawym przypadkiem. Otoz sprawa dotyczy kierunkowskazow, jakies 2 dni temu zniknely lewe kierunki, wszystkie.... przekaznik cyka, ale duzo szybciej niz normalnie na wlaczonych prawych kierunkach (kontrolka dla lewych nie miga), awaryjne dzialaja ok (wszystko cyka i miga normalnie), styki na kostce pod kierownica wygladaja ok. Powiedzcie co to moze byc ??? Czyzby manetka siadla ?? P.S. kupilem nowy przekaznik, ale dalej to samo. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
70snake Zgłoś #26 Napisano 29 Stycznia 2010 panowie po podpięciu Vag PODZIAŁO SIE COŚ Z KIERUNKAMI PRACUJĄ BARDZO SZYBKO PRAWA I LEWA STRONA awaryjne normalnie co to może byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #27 Napisano 29 Stycznia 2010 Sprawdź czy wszystkie migają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
70snake Zgłoś #28 Napisano 30 Stycznia 2010 tak wszystkie migają i wszystkie światła świecą pomimo to kierunki bardzo szybko migają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beny1988 Zgłoś #29 Napisano 30 Lipca 2010 (edytowane) (...) sprawa dotyczy kierunkowskazow, jakies 2 dni temu zniknely lewe kierunki, wszystkie.... przekaznik cyka, ale duzo szybciej niz normalnie na wlaczonych prawych kierunkach (kontrolka dla lewych nie miga), awaryjne dzialaja ok (wszystko cyka i miga normalnie) Szanowni koledzy i kolezanki! Pomozcie prosze. Wiem, ze temat jest martwy od pol roku, ale koledze Przemosowi nikt nie odpowiedzial, a mam cos podobnego (z ta roznica, ze u mnie tak sie dzieje dla prawego kierunku). Mowa oczywiscie tylko o tylnych. Zaznacze, ze poszedlem dalej, przegrzebalem ile sie dalo bez rozbierania auta, bo robilem to w plenerze, spedzilem 2,5 browara czasu z miernikiem w rekach i: - wcisniecie pedalu hamulca nie powoduje zaswiecenia swiatel stopu (zarowki nowe, sprawne, dzisiaj kupowane, dobrze dobrane, dwuobwodowe, sprawne podkreslam raz jeszcze, czujnik stopu rowniez - skad wiem? o tym juz w nastepnym zdaniu) natomiast przygasaja wtedy lekko obie zarowki, lekko swieci sie zarowka od kierunku/awaryjnego i - uwaga - kontrolka na zegarach (prawa, dla lewego kierunku wszystko jest OK) - a teraz to, co mnie wprawilo w MEGA zdumienie - do lewej lampy dochodzi wtyczka z 6-cioma przewodami (4 z nich ida dalej, do prawej) i na 4-ech z nich mam jakby zwarcie. Tak przynajmniej twierdzi moj miernik. Chyba, ze czegos nie lapie, i te obwody gdzies sie lacza, przez jakas zarowke albo cos podobnego i to normalne. Dodam, ze dziwne byloby, gdybym mial permanentne zwarcie 4 kabli, bo autem jezdze zazwyczaj co 2-3 dni (czasem nawet rzadziej) zaden akumulator by tego nie przezyl, tymczasem u mnie odpala na pstrykniecie palcami. Zaznacze, ze oprawe zarowek wyskrobalem z rdzy, wyczyscilem itd. Zreszta, mowie - spedzilem tam troche z miernikiem. Z gory dziekuje za wszelkie porady Edytowane 30 Lipca 2010 przez beny1988 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #30 Napisano 30 Lipca 2010 na 4-ech z nich mam jakby zwarcie.To nie jest zwarcie, tylko żarówki. Sprawdź połączenie masowe obok lewego bocznego schowka w bagażniku (śrubka i oczko z kablem), jak masz hak to sprawdź czy w gnieździe coś nie kwitnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #31 Napisano 31 Lipca 2010 Na 99,9% problem z masą - jak oprawka żarówek nie ma dobrej masy, to włączana żarówka "pobiera" masę przez pozostałe żarówki i włącza je wtedy w szereg, dlatego żarówka włączana świeci słabiej i zaświecają się inne, też słabiej świecąc. Jest to specyfika układów zasilanych akumulatorem i alternatorem (samochody i inne pojazdy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beny1988 Zgłoś #32 Napisano 31 Lipca 2010 (edytowane) Bingo, neurojarre. Musiał skubany zamykac obwod wlasnie przez prawy kierunek, widac znajdywal tam niewielka roznice potencjalow. Poradzilem sobie z problemem inaczej - nie dopinalem dodatkowo masy, jak tu ktos wyzej w temacie pisal, tylko pojechalem na szrot i za cale 2 piwa dorwalem piekna, niepordzewiala oprawe zarowek (lewych, rzecz jasna). Chwala Bogu, bo mieli jednego jedynego Passata B3. Jak kazdy wie, do niej wchodza wszystkie kable i z niej wychodza do lampy prawej. Wymienilem - DZIALA jak sie masz. Gdzies musiala nie miec styku. Dziekuje Wam obu za porady wszystkim z podobnymi objawami radze zaczac od tego samego. Edytowane 31 Lipca 2010 przez beny1988 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #33 Napisano 31 Lipca 2010 a zamieniałes te plastiki na odwrot co na nich siedzą żarówki, na przemian daj i zobacz co sie dzieje. mialem tak ze tam gdzie wiecej kabli to zwarcie i dalem tam gdzie mniej i działało , tzn podmienilem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek012 Zgłoś #34 Napisano 12 Lutego 2011 Witam. Mam problem podobny do tych opisanych w tym temacie.U mnie objawia się to w tym ,że co 10 minut migają mi światła awaryjne.Zdejmowałem klemy z akumulatorów resetowałem kompa i nie wiem co może być tego przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
70snake Zgłoś #35 Napisano 13 Lutego 2011 Już po problemie. Powodowało go zwarcie na wtyczce (gniazdko) pod przyczepkę. Wystarczyło przeczyścić styki .Sprawdź to! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach