ormowiec Zgłoś #21 Napisano 5 Lipca 2009 Kupić jak na tłoczysko dostaje się syf, to amorek długo nie pożyje. sprawdź też odboje w jakim masz stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar1 Zgłoś #22 Napisano 5 Lipca 2009 (edytowane) Kupić sprawdź też odboje w jakim masz stanie. Czyli jutro znów bawimy się z passatem przy garażu. Domyślam się, że do tego musze wyjmować amorki. Edytowane 5 Lipca 2009 przez mar1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #23 Napisano 5 Lipca 2009 Tak trzeba wyjąć, no i rozebrać go więc przyda się coś do ściśnięcia sprężyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar1 Zgłoś #24 Napisano 5 Lipca 2009 Tak trzeba wyjąć, no i rozebrać go więc przyda się coś do ściśnięcia sprężyn. To znaczy jak rozebrać:654: Troche się przeraziłem:eek: Myślałem, że wyjme amorka wsadze osłone i tyle, a tu czeka mnie piękna zabawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #25 Napisano 5 Lipca 2009 Rozebrać = ścisnąć sprężynę, odkręcić górne mocowanie, wyjąć odbój i wsadzić osłonę. to była jedna z pierwszych moich napraw w passacie, w sumie nic trudnego sprężynę ściskalem taśmami bagażowymi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar1 Zgłoś #26 Napisano 5 Lipca 2009 No to jutro biore się za robote. Dzięki ormowiec:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #27 Napisano 5 Lipca 2009 Bez klucza oczka odgiętego 16 albo 17 (nie pamiętam) nie podchodź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jimmy Zgłoś #28 Napisano 5 Lipca 2009 klucz 17 i płaska mocna 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
badzior Zgłoś #29 Napisano 19 Kwietnia 2010 Mam problem z amortyzatorem w swoim passacie. Jakiś czas temu wymienione zostały tylne amortyzatory i sprężyny. Niestety cała reszta (tuleje, osłony, miski itp) nie była wymieniona. Zaowocowało to wyskoczeniem amortyzatora, który teraz niemiłosierni wali w górną osłonę. Rozebrałem go ostatnio, aby zobaczyć, co mu dolega i włożyłem ponownie. Jedyne do czego doszedłem to brak wymiany pozostałych elementów, jak wyżej pisałem. Chcę go jeszcze raz rozebrać i wymienić wszystko. Byłem dzisiaj w małym sklepie z częściami, gdzie stwierdzili, że nie mają tego na stanie i nie mogą zamówić (jednostka B4 1996 r 1.9 tdi 110 km). Będę musiał udać się do molocha branżowego typu Fota, InterCars. Chciałbym jednak wcześniej wiedzieć, co dokładnie muszę kupić. Nie chciałbym kupować elementów, które nie są najczęściej zużyte i uniknąć wciśnięcia mi niepotrzebnych. Czy mógłbym prosić o listę tych elementów? Może jakiś namiar na te części? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pik1 Zgłoś #30 Napisano 19 Kwietnia 2010 ja zmienialem takze w swoim pasku amortyzatory wszystkie plastiki musialem posciagac pare dobrych godzin spedzilem ale udało sie i wszytko gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kro_ma Zgłoś #31 Napisano 19 Kwietnia 2010 jedynie bedzie sie brudzic amor i szybciej sie zniszczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
badzior Zgłoś #32 Napisano 19 Kwietnia 2010 Ok. Czy mógłby mi ktoś pomóc w sprawie mojego zapytania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #33 Napisano 19 Kwietnia 2010 Czy mógłby mi ktoś pomóc w sprawie mojego zapytania? Poczytaj t: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50296&page=2 tutaj w poscie numer 23 opisałem wszystko co mozna wymienić z tyłu razem z cenami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach