Skocz do zawartości
dtambor

Demontaż amortyzatora z tyłu

Rekomendowane odpowiedzi

Kupić

jak na tłoczysko dostaje się syf, to amorek długo nie pożyje.

sprawdź też odboje w jakim masz stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kupić

 

sprawdź też odboje w jakim masz stanie.

 

Czyli jutro znów bawimy się z passatem przy garażu. Domyślam się, że do tego musze wyjmować amorki.

Edytowane przez mar1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak trzeba wyjąć, no i rozebrać go więc przyda się coś do ściśnięcia sprężyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak trzeba wyjąć, no i rozebrać go więc przyda się coś do ściśnięcia sprężyn.

To znaczy jak rozebrać:654: Troche się przeraziłem:eek: Myślałem, że wyjme amorka wsadze osłone i tyle, a tu czeka mnie piękna zabawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozebrać = ścisnąć sprężynę, odkręcić górne mocowanie, wyjąć odbój i wsadzić osłonę. to była jedna z pierwszych moich napraw w passacie, w sumie nic trudnego :) sprężynę ściskalem taśmami bagażowymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jutro biore się za robote. Dzięki ormowiec:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez klucza oczka odgiętego 16 albo 17 (nie pamiętam) nie podchodź ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klucz 17 i płaska mocna 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z amortyzatorem w swoim passacie.

Jakiś czas temu wymienione zostały tylne amortyzatory i sprężyny. Niestety cała reszta (tuleje, osłony, miski itp) nie była wymieniona. Zaowocowało to wyskoczeniem amortyzatora, który teraz niemiłosierni wali w górną osłonę. Rozebrałem go ostatnio, aby zobaczyć, co mu dolega i włożyłem ponownie. Jedyne do czego doszedłem to brak wymiany pozostałych elementów, jak wyżej pisałem. Chcę go jeszcze raz rozebrać i wymienić wszystko. Byłem dzisiaj w małym sklepie z częściami, gdzie stwierdzili, że nie mają tego na stanie i nie mogą zamówić (jednostka B4 1996 r 1.9 tdi 110 km). Będę musiał udać się do molocha branżowego typu Fota, InterCars. Chciałbym jednak wcześniej wiedzieć, co dokładnie muszę kupić. Nie chciałbym kupować elementów, które nie są najczęściej zużyte i uniknąć wciśnięcia mi niepotrzebnych.

 

Czy mógłbym prosić o listę tych elementów?

Może jakiś namiar na te części?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zmienialem takze w swoim pasku amortyzatory wszystkie plastiki musialem posciagac pare dobrych godzin spedzilem ale udało sie i wszytko gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedynie bedzie sie brudzic amor i szybciej sie zniszczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok.

 

Czy mógłby mi ktoś pomóc w sprawie mojego zapytania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności