Gość a_r_t_i Zgłoś #21 Napisano 22 Stycznia 2008 ja tam dalej poczekam na odpowiedz odnosnie co lepsze na jakiejs sensownej podstawie Zadzwoń i zapytaj się jak będzie dokładnie wyglądała operacja...jeżeli w obu przypadkach tak samo to jedź tam gdzie taniej - obie firmy mają doświadczenie i potrafią robić TDI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mikan Zgłoś #22 Napisano 22 Stycznia 2008 no teoretycznie tak, ale rozne opinie sie slyszy ze mniej sie przykaldaja ze cos nie tam itd,dlatego wole zapytac zanim poltora kola utopie i nie bede do konca zadowolony albo silnik mi sie rozpadnie przez zle zestrojenie aha i czy awx jakos diametralnie sie rozni od avf i czy ktorys jest "gorszy" czy tam mniej wytrzymaly ? ja mam avf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i Zgłoś #23 Napisano 22 Stycznia 2008 W obu przypadkach będziesz miał do czynienia z profesjonalistami więc nie powinni Ci zrobić fuszerki aż takiej że silnik ulegnie awarii. Bardzo dużo zależy jakie masz pompowtryskiwacze...te z oznaczeniem AL są najbardziej wydajne a co za tym idzie większe możliwości tuningowania autka. Mi się przyfarciło i dostałem AL-ki od fabryki VW Dalsze różnice między AWX i AVF są z pewnością wymienione na forum...trza poszukać :585: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mikan Zgłoś #24 Napisano 22 Stycznia 2008 wiekszosc widzialem to awx , moze z racji rocznika , z moca nie chce szalec ale narazie zrobic taki stage ktory zakonczy sie taka maca jaka masz w podpisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #25 Napisano 22 Stycznia 2008 Pablo tylko nie C-tronic czy jak to sie tam pisze...poszukaj na forum bo juz byl tune forum we Wro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #26 Napisano 23 Stycznia 2008 Pablo we wrocku masz dynosoft. uzytkownik Gulu udziela sie w dziale tuning to zagadaj do niego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #27 Napisano 23 Stycznia 2008 orientuje się ktoś może kto we Wrocku dobrze zna się na Tuningu Paska??? Zapraszam do nas,auto opisane w poscie było robione przez nas i jest identyczne jak Twoje więc mniejwiecej wiesz co możesz uzyskac , w razie czego dzwoń napewno pomożemy 513399363 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #28 Napisano 24 Stycznia 2008 a_t_r_i a gdzie Ty chipowałeś swojego Paska?? Bo Też nosze się z takim zamiarem tylko nie wiem do kogo i gdzie mam się udać, żeby nie odwalił mi kaszany, a żebym był zadowolony. Polecisz mi coś?? Z góry dzekuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i Zgłoś #29 Napisano 25 Stycznia 2008 Polecam Rogalottiego (Rogala) z Warszawy - wypowiada się też czasami na naszym forum...jeżeli chodzi o kontakt to jest pod wykresem który wkleiłem na pierwszej stronie topicu. A tutaj masz więcej na temat tego jak to u mnie wyglądało: http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12957 Pozdrawiam, Artur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sleza Zgłoś #30 Napisano 29 Stycznia 2008 Kolega wczoraj robił chiptuning w Dynosoft-jest bardzo zadowolony,ze 101KM ma teraz 143KM silnik byl w idealnym stanie.Efekt przeszedl nasze najśmielsze oczekiwania,dzisiaj moja kolej,ciekawe co można wyciągnąc ze starego trupa AFN 110KM z 99r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #31 Napisano 29 Stycznia 2008 Program robiłem w listopadzie 2006 ... zrobiłem 45 tys km i jestem cały czas zadowlony polecam TUNE-UP.PL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mikan Zgłoś #32 Napisano 30 Stycznia 2008 do tune up zamierzam sie kopnac jakos niedlugo ...a pytanko , maxymalka ci sie podniosla jakos ? kulalem sie narazie 205 i to z wielkim zdziwieniem ze ciezko to szlo,malo jak na taki silnik 130 konny , bujalem sie tam gdzie astra gsi 150 ps walilem 230 takze zadna autostrada , aha i jak spalanko ci wychodzi, ile wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #33 Napisano 30 Stycznia 2008 Spalanie takie samo ... jakbym jeździł spokojnie tak jak przed programem to nawet byłoby mniejsze ... pali mi w mieście obecnie 9-10L przy butowaniu z każdych świateł ... jeżdże jak pirat ... ludzie na CB mnie wyzywają od szaleńców a tak na serio to jest o wiele lepiej niż przed programem. Może trochę wiecej palic na początku puki nie przyzwyczaisz się do nowych parametrów - nie trzeba go tak cisnąć żeby jechał. Mi budzik pokazał wczoraj 215 na prostej, na zimówkach 225/45 i ciężkich alu felach. Ale TDI nie służy do bicia rekordów prędkości i unikam takich prędkości ... całkiem sprawnie i szybko rozpędza się do 170-200km/h później już trochę wolniej ale u mnie automat przy tej prędkości już trochę ujmuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mikan Zgłoś #34 Napisano 30 Stycznia 2008 wiem ze nie do bicia rekordow predkosci ... ale co do przyspieszenia to ostatnio bija wiele benzyn chodzilo mi ogolnie o predkosc bo myslalem ze moze cos nie tak z moim, a smigalem na balonach 195 65 r15 , pewnie sie odmuli po odwiedzinach w 3miescie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach